První myšlenka, dlouhé přípravy a mnoho probdělých nocí - tak vznikal ve zkratce nový reklamní spot od T-Mobile, který se natáčel v druhé polovině března v Praze. Několik nocí jsme ale nešli spát ani my, a tak vám přinášíme možnost podívat se, jak toto filmování probíhalo.
Natáčení, kterého jsme se účastnili, je součástí dlouhodobé kampaně. S ní se budeme setkávat na televizních obrazovkách, ale i v dalších médiích v několika vlnách po celý rok. Cílem kampaně je vytvořit komunikační koncept, který naváže na kampaň z minulého roku a bude spojovat všechny hudební aktivity T-Music, tedy hitparády, koncerty, ale i další akce. Cílovou skupinou jsou pak samozřejmě mladí lidé ve věku 14 - 24 let. Ti se také v nové kampani objevují především.
První klapka - natáčení začíná
Děj příběhu se odehrává na několika místech, proto bylo také natáčení samotné poměrně komplikované a zabralo celému štábu dva dny. Hlavní aktéři jsou rozděleni do tří skupin a tím znázorňují jednotlivé hudební žánry. Trojice slečen by měla zaujmout především posluchače popové muziky, na své si však přijdou také příznivci hip-hopu a rocku.
První klapka padla velmi brzy ráno 20. března v ateliérech v Letňanech, kde filmaři strávili celý den. Zde se totiž natáčela hlavní část celého spotu, zde bylo to místo, kam jednotlivé aktéry přenesla právě brána do světa hudby. Hip-hopeři se tak ze skateparku dostanou na svůj koncert, stejně tak i skupinka rockerů jedoucích po eskalátoru. Slečny povalující se na posteli se pak ocitnou na diskotéce. Zde čekalo na filmaře nejvíce práce a tak natáčení skončilo až těsně před půlnocí.
Spát se ovšem nešlo, bylo potřeba přesunout se na další scénu. Tím byla stanice metra Kolbenova, kde vznikla část s rockery jedoucími po eskalátoru. Přes den je na takto frekventovaných místech prakticky nemožné pracovat na tvorbě reklamy, bylo tedy nutné, aby zde štáb strávil dvě hodiny po půlnoci 21. 3.
Po takto náročné noci byla potřeba trocha odpočinku, všichni se proto sešli až po obědě toho samého dne. Čekalo nás jediné natáčení v exteriérech, a tak mnoho přítomných za těch několik hodin, které strávili společně s hip-hopery ve skateparku u metra Strašnická, řádně vymrzlo. Stejně tak i sympatická hlavní aktérka, která měla oproti ostatním jednu velkou nevýhodu v podobě tříčtvrtečních kalhot.
Na závěr natáčecího maratonu se štáb přesunul do vily v Dejvicích, kde bylo potřeba vyrobit několik posledních vteřin reklamního spotu. Šlo sice o jedinou postelovou scénu celého natáčení, postel zde ovšem sloužila jako místo odpočinku tří slečen, které se od notebooku přesunou přímo na svou milovanou diskotéku.
Základní informace o reklamní kampani |
|
Dlouhé natáčení skončilo až těsně před před půlnocí a zatímco filmový štáb a herci si šli užívat zaslouženého odpočinku, natočený materiál putoval do rukou střihačů a k dalším závěrečným úpravám. Výsledek pak můžete posoudit sami a o dojmy se podělit v diskusi.