Vyhlásili proto soutěž, která má jednoduchý princip. Každý účastník musí pořídit selfie, kde bude kromě samotného účastníka také kráva. Ta je v Indii považována za posvátné zvíře.
Autoportrét splňující základní pravidla stačí poté již jen odeslat na příslušnou e-mailovou adresu. Pořadatelem soutěže je oddělení rozvoje mléka a mléčných výrobků okresu Malappuram v indickém státě Kerala, i vzhledem k tomu by se jako výhry nabízely věcné ceny. Ovšem autoři třech nejlepších selfie, které vybere porota, mohou očekávat blíže neurčené finanční odměny.
Soutěž je pořádána za účelem zvýšení povědomí o mléčném průmyslu v tomto indickém okrese a má také šířit poselství o nutnosti ochrany krav. Její koordinátor Abdul Mahroof si od ní slibuje nejen přilákání mládeže do mlékárenské výroby, ale i zvýšení produkce mléka díky vyššímu odbytu mléčných výrobků.
Je ovšem otázkou, zda zhruba tři desítky soutěžních snímků, které mají pořadatelé prozatím k dispozici, naplňují dostatečně Mahroofovo očekávání. Jestli by nakonec nebyla účinnější ona věhlasná Pláničkova metoda z filmové trilogie Slunce, seno...