Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sedm reklam z mobilního světa, které chcete vidět a šíříte je nevědomky dál

aktualizováno 
Za virální reklamy se dají označit spoty, které jsou něčím zajímavé, obzvláště vtipné a většinou nenásilně propagují určitou značku. Jsou díky tomu šířeny dobrovolně samotnými diváky kupříkladu přes sociální sítě. Přinášíme výběr těch nejlepších z mobilního světa.

Britský T-Mobile roztančil celý dav lidí. | foto: YouTube.com

O některých následujících reklamách jsme vás již dříve informovali. Máme ale za to, že se jisté vynikající kousky hodí zopakovat. Navrch jsme přidali zbrusu nové spoty, které jste možná zahlédli na vašem facebookovém účtu, e-mailu nebo vám o nich někdo říkal. V našem výběru se nachází reklamy na dvě generace telefonů Omnia, masová akce od T-Mobilu a Sony Ericssonu, velmi vtipná klasika od LG a jeden tajemný kousek z dílen Nokie. Drobným bonusem je krátký spot propagující iPhone.

Panáček v telefonu

LG KP500 byl jedním z prvních skutečně levných dotykových přístrojů a přiblížil je tak daleko širšímu spektru uživatelů. Každý si rovněž někdy nakreslil jen tak na papír jednoduchý obrázek postavičky. Co se ale stane, když ten samý obrázek nakreslíte do telefonu od LG, se můžete podívat v následujícím videu.


Taneček v rytmu T-Mobile

Na nádraží v Londýně se na začátku roku 2009 sešlo několik desítek tanečníků a společně roztancovali spousty obyčejných lidí. Další podobnou akci připravil britský T-Mobile, když rozezpíval společně se zpěvačkou Pink Trafalgarské náměstí v Londýně (více o akci čtěte zde).


Výslech, který se zvrtne

Nokia přišla při propagaci modelu N900 v této reklamě s dosti neotřelým nápadem. Posadila do výslechové místnosti čtveřici lidí, kteří se bavili o záhadném zařízení. Celá scénka dostala punc reálnosti díky tomu, že vše bylo točeno přímo z bezpečnostních kamer. Navíc se Nokii podařilo navodit správné napětí, které vyvrcholí v samotném závěru, kdy se celý výslech trochu zvrtne.


Neviditelný mobil

Minulý rok se celý svět snažil vyřešit magický trik, který byl celý natáčen pomocí mobilního telefonu Samsung i8910 HD. Tento telefon během natáčení zmizel kameramanovi z rukou a přitom stále zaznamenával dění okolo. Nic však nebylo upraveno nebo pozměněno pomocí zvláštních efektů (více čtěte zde). Chcete znát tajemství oné záhady? Pak se podívejte, jak byl natočen trik se zmizelým Samsungem i8910HD.


Skákající míče

Dominový efekt předvádí v této reklamě Sony Ericsson. Zpočátku jediného člověka na skákajícím míči začnou postupně následovat desítky a v závěru stovky lidí, které rovněž sdílejí zálibu odlepit se na míči od země. Sony Ericsson propagoval novou řadu mobilních telefonů v čele s modelem Aino.


Netradiční rozbalování

V době, kdy na trh přišla první Omnia, začalo se internetem šířit následující video. Nudná (ale všeobecně rozšířená) videa s rozbalováním nových zařízení okořenil tento snímek o zajímavý prvek. Místo trhaní plastových obalů totiž v reklamě uvidíte pouze zmáčknutí jednoho červeného tlačítka, po němž se začnou dít neuvěřitelné věci.


"Haló, kdo je tam?"

Prakticky všechny hvězdy stříbrného plátna, které zářily před padesáti lety nebo i ty současné, se sešly ve velice zajímavé reklamě. Spojuje je zvednutí telefonního sluchátka a jednoduchý pozdrav "Hello?", který se dá přeložit jako klasické "Haló?".


Otázka do diskuze: Setkali jste se s dalšími neobvyklými virálními reklamami na mobilní telefony či služby?





Nejčtenější

Navigace testuje majáky v pražskému tunelu
Mobil se neztratí ani v tunelu Blanka. Zkusili jsme testovací majáky Waze

Populární navigační aplikace Waze se v Praze možná dočká příjemného vylepšení. V tunelu, kde není dostupný signál z navigačních satelitů GPS, se bude...  celý článek

Koncept iPhone 5X
Líbil by se vám malý bezrámečkový iPhone?

Kdyby se Apple nikdy nerozhodl pro velké iPhony a dál vyráběl kompaktní modely, možná právě takto by vypadala letošní speciální edice. Jeho podobu navrhlo...  celý článek

iPhone X
Je to konec mýtické čtečky v displeji? Výrobci sázejí na obličej

Čtečka otisků integrovaná do displeje měla být jednou z hlavních letošních inovací na poli smartphonů. Technologie je ovšem natolik složitá, že výrobci od...  celý článek

Vedoucímu hotelové služby explodoval v kapse košile Samsung Galaxy Grand Duos.
V kapse košile ucítil teplo, krátce poté jeho samsung explodoval

Nepříjemné chvilky zažil o poslední zářijové sobotě 47letý hotelový provozní Yulianto, v náprsní kapse jeho košile mu totiž explodoval telefon Samsung Galaxy...  celý článek

Microsoft Lumia 950 XL
Microsoft připravil dárek pro nejvěrnější fanoušky mobilních Windows

Mobilní Windows už nejsou pro Microsoft prioritou, jejich vývoj ukončil. Přesto americký gigant vydal stejně jako pro počítače aktualizaci Fall Creators Update.  celý článek

Další z rubriky

Americký ministr vnitřní bezpečnosti John Kelly s prezidentem Donaldem Trumpem...
Hackeři mohli odposlouchávat iPhone amerického ministra vnitra

Současný vedoucí prezidentské kanceláře John Kelly má na svědomí poměrně hrubý bezpečnostní přešlap. Jeho iPhone v době, kdy sloužil jako ministr vnitra USA,...  celý článek

Za nový iPhone 8 si nechal na ruku vytetovat logo T-Mobilu
Chtěl iPhone zdarma a tak si nechal vytetoval logo T-Mobilu

Neobvyklý způsob, jak si pořídit nový mobil, zvolil muž z USA. Domluvil se s ředitelem T-Mobilu, že si nechá vytetovat logo tohoto operátora na ruku výměnou za...  celý článek

Nové ovládací centrum umožňuje přidávat další funkce.
Nový Android má extrémně málo smartphonů. U Applu je to úplně jinak

Díky tomu, že Apple si sám vyvíjí software i hardware, je aktualizace iPhonů a iPadů velmi snadná. Naopak Android má roztříštěnou základnu přístrojů od tisíců...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.