Podpisem kontraktu získala Telefónica O2 nejen právo používání oficiálního názvu O2 Arena, ale také řadu dalších výhod s podporou arény spojených. Smlouva nabude účinnosti dne 1. března 2008 a byla uzavřena na dobu pěti let s následnou možností prodloužení.
Loga a grafika Telefóniky O2 vyzdobí v následujících dvou měsících venkovní i vnitřní prostory haly. Loga O2 se objeví na třech střešních neonových bannerech a plášť budovy se nasvítí modře. Provozovatelem a majitelem arény zůstává i nadále společnost Bestsport, a.s.
Změna se dotkne také webových stránek arény stejně jako reklamních a marketingových materiálů či vstupenek. Logo O2 nebude chybět ani na uniformách zaměstnanců, vstupenkách nebo plakátech a billboardech upozorňujících na chystané akce.
Jak bude hala po rebrandingu vypadat?
-
tři loga O2 budou umístěna na střeše – každé z nich bude 17,5 metrů dlouhé, 7 metrů vysoké a bude vážit 590 kilogramů
-
bude nainstalováno 670 kusů světel, modře osvětlujících plášť O2 Areny
-
3 000 označení O2 Arena v objektu (orientační, evakuační, navigační a informační systémy)
-
grafikou O2 bude polepena plocha 1 400 m2
-
bude vyrobeno téměř 8 000 čipových karet s logy O2 pro zaměstnance, personál, nájemce skyboxů a klubových sedadel
-
bude nainstalováno 8 kusů informačních stojanů O2
-
celkem bude ušito 8 106 kusů nových uniforem - k vidění jich zde bude 36 typů
-
v budově budou dva O2 bary
Podle Salvadora Anglady, generálního ředitele Telefónica O2 Czech Republic, je tento krok logickým vyústěním dosavadní sponzoringové strategie. "Získali jsme místo, které veškeré naše aktivity spojí a pomyslně zastřeší. Navíc tak našim zákazníkům budeme v budoucnu moci nabídnout speciální benefity a exkluzivní služby spojené s programem v hale," uvedl.
Účast světových hvězd zajištěna
Telefónica také oznámila, že se stala generálním partnerem společnosti Live Nation. Smlouva, kterou mezi sebou společnosti uzavřely, zajišťuje participaci O2 na akcích, které bude v České republice Live Nation pořádat, včetně megakoncertů světových hvězd.
Live Nation zastupuje třeba takové hvězdy, jako jsou Rolling Stones, Madonna, U2 nebo Coldplay. "Jsme rádi, že i díky nám budou fanoušci mít možnost vidět své idoly zblízka a prožít s nimi opravdové emoce," uvedl Anglada.
Pětiletý kontrakt umožní zákazníkům O2 časem získat přednostně vstupenky v různých soutěžích a dalších akcích operátora. Připraveny jsou i exkluzivní obsahové služby pro mobilní telefony a v plánu je například možnost přednostního nákupu vstupenek pro zákazníky O2.
O2 Arena v číslech |
|