Galaxy S7 se v Koreji začal prodávat minulý týden v pátek, stejně jako jinde po světě. Během prvního dne si jej zakoupilo na 60 tisíc zájemců, v sobotu se pak majiteli tohoto špičkového smartphonu stalo dalších 40 tisíc uživatelů.
Během dvou dnů se tedy výrobci podařilo prodat 100 tisíc kusů a jakkoli tato čísla ve srovnání se startovacími víkendy prodejů iPhonů působí neslavně, pro Samsung je to úspěch.
Jen pro srovnání: loni řada S6 potřebovala k dosažení objemu 200 tisíc prodaných kusů na jihokorejském trhu 10 dnů a je tedy téměř jisté, že S7 za stejnou dobu dosáhne vyšších prodejů. O tom by se jistě Samsung formou tiskové zprávy pochlubil.
Uvedený objem je součtem udaných Galaxy S7 i její prémiové verze S7 edge. Větší zájem během prvních dvou dnů prodeje Korejci projevili o základní verzi S7, po které sáhlo 60 procent kupujících. Připomeňme, že v případě loňské generace S6 byl větší zájem o zkosenou verzi edge. To ale Samsung vzhledem k citelně vyšší ceně vůči základnímu modelu nepředpokládal, a situaci tak trochu podcenil (více zde).
Dosud dostupná data jsou na hodnocení úspěšnosti té které verze Galaxy S7 přeci jen nedostatečná. Zatímco loni se S6 a S6 edge lišily pouze po stranách zaobleným displejem, S7 edge má oproti základnímu modelu s 5,2palcovou obrazovkou displej velikosti 5,5 palce.
Mezi hlavní mezigenerační vylepšení řady S7 patří moderní čipová sada Qualcomm Snapdragon 820 (nebo nový Exynos 8890), ještě lepší fotoaparát s duálními pixely pro rychlé ostření, částečná voděodolnost a prachotěsnost (podrobněji zde) a návrat paměťového slotu pro rozšíření datového úložiště.