Jistě, že můžete změnit pozadí na ploše, ale proč skončit jen tímhle. Neměl byste si tím změnit řazení zástupců aplikací nebo hledat bez hledání vyhledávacího pole, klade si řečnickou otázku doprovodný hlas.
A vzápětí dodává, že vzhled telefonu by měl být odrazem osobnosti svého majitele a to bez ohledu na to, kde zrovna je nebo kam se chystá. Závěr klipu patří sloganu: „Pokud to nevypadá jako váš telefon, není to váš telefon“.
Samsung tímto klipem připomíná obrovské možnosti přizpůsobení vzhledu uživatelského rozhraní, které volbou pozadí, přeskupováním ikon a widgetů ani zdaleka nekončí. Změnit lze poměrně jednoduše téměř vše, nač si uživatel vzpomene. iOS takovou svobodu uživateli nenabízí a to ani v nejnovější verzi.
Samsung si bere na mušku i slogan nedávných reklamních klipů Applu, ve kterých firma připomínala, že stojí za návrhem nejen hardwaru, ale i operačního systému u svých telefonů. A ty proto tvoří jedinečný a vyvážený celek. Slogan „Když to není iPhone, není to iPhone“ si však o posměšky přímo říkal (více zde).
Podobný slogan Samsung použil i ve zmíněném klipu, v němž ukazoval bezdrátové nabíjení modelů S6/S6 edge, přiložený iPhone se logicky dobíjet nezačal. Klip doprovázel slogan: „It ́s Not a Phone, It ́s a Galaxy“.