Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Samsung chce reklamy do svých mobilů. Očekává miliardové příjmy

aktualizováno 
Samsung vyráží na území firem ze Silicon Valley a chce si ukousnout kus z lákavého koláče mobilní reklamy. Samsung, jakožto největší výrobce zařízení s operačním systémem Android, chce rozjet i vlastní reklamní systém jménem AdHub Market.
V roce 2017 se má v mobilním reklamním byznysu točit v přepočtu půl bilionu korun

V roce 2017 se má v mobilním reklamním byznysu točit v přepočtu půl bilionu korun | foto: PokerStars.cz

Zadavatelé reklamy by pak mohli cílit přímo na majitele telefonů nebo tabletů korejského výrobce. To by mohlo znovu změnit poměr sil na trhu, který si plíživě rozdělili Google a Apple.

Samsung na svém systému, který by se měl rozjet během druhé poloviny letošního roku, spolupracuje se společností OpenX Technologies, která se specializuje na reklamní systémy na míru a jen loni vydělala sto milionů dolarů.

"Je to poprvé, kdy se výrobce pouští do reklamních vod. Může to ale fungovat a reklama se může stát pro Samsung významnou částí příjmů," říká šéf OpenX Tim Cadogan. Sázka na mobilní reklamu se může vyplatit. Do pěti let by se totiž v mobilech měla točit reklama za 22 miliard dolarů. Loni to přitom byla jen necelých 3,5 miliardy.

Navíc se očekává, že se do hry se svou mobilní reklamní platformou vloží také Facebook. Největší sociální síť se zatím agresivněji nesnažila zpeněžit své mobilní uživatele - tedy víc než 350 milionů lidí.

Autor:




Nejčtenější

IBM Simon
Takový smartphone jsme ještě netestovali. Rarita, která nedává smysl

V roce 1994 se začala psát komerční budoucnost chytrých telefonů. IBM Simon se stal prvním chytrým telefonem na trhu. Z dnešního pohledu je to především...  celý článek

iPhone 8 zakusil i klasickou ohybovou zkoušku. A uspěl, k nevratným deformacím...
iPhone 8 bodoval v crashtestech. Youtuber jej neohnul

Ve vodách chytrých telefonů známý youtuber Zachary Nelson prověřil sérií zatěžkávacích testů zbrusu nový iPhone 8. Telefonu uštědřil nespočet škrábanců,...  celý článek

Ilustrační snímek
Dovolená v Egyptě je vyšla draho. Operátor chtěl téměř 80 tisíc

Deset srpnových dní strávených v Egyptě se britskému páru výrazně prodražilo. Důvodem nebyly ovšem neplánované výdaje v místě pobytu, překvapení přišlo až po...  celý článek

Huawei Mate 10 Pro
Tak nízkou cenu nikdo nečekal. Huawei Mate 10 Pro zatopí konkurenci

Huawei představil v Mnichově nový špičkový smartphone Mate 10. Překvapí hned v několika ohledech. Stejně jako nové iPhony má neuroprocesor, který se sám učí,...  celý článek

Za nový iPhone 8 si nechal na ruku vytetovat logo T-Mobilu
Vytetoval si logo operátora na tělo a dostal iPhone zdarma

Neobvyklý způsob, jak si pořídit nový mobil, zvolil muž z USA. Domluvil se s ředitelem T-Mobilu, že si nechá vytetovat logo tohoto operátora na ruku výměnou za...  celý článek

Další z rubriky

Essential PH-1
Prostě se tam nevejde. Sluchátka se budou připojovat jinak

Některé funkce u nových smartphonů přibývají, ale některé musí zmizet. Do už tak napěchovaných moderních smartphonů se zkrátka všechno nevejde.  celý článek

Úvod do nové webové aplikace Google Photos
Prahli po exkluzivních tapetách, získali neomezené úložiště u Googlu

Možnost ukládat bezplatně neomezené množství fotografií a videí v plném rozlišení na Google Photos je výsadou uživatelů referenčních smartphonů společnosti...  celý článek

Google Pixel 2
Google kupuje zaměstnance mobilní divize HTC za více než miliardu

Google a HTC oznámili dohodu, díky které přejdou zaměstnanci HTC pracující na vývoji telefonu pod křídla amerického giganta.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.