Nespokojený zákazník najel luxusním vozem do vstupních dveří operátora

Nespokojený zákazník najel luxusním vozem do vstupních dveří operátora | foto: fareastgizmos.com

Rozčilený zákazník najel luxusním vozem do budovy operátora

  • 47
Ve vchodových dveřích jihokorejského operátora SK Telekom skončil zaklíněný luxusní vůz. Rozčilený klient tak reagoval na dlouhodobě neřešený problém se svým mobilním operátorem. Poslední kapkou bylo, že ho člen ochranky upozornil na nevhodné parkování před budovou.

Rozčílený 47letý zákazník Kim vjel přímo do budovy hlavního sídla operátora luxusním vozem Mercedes Benz S500. Vstupní portál do budovy s točitými dvěřmi zcela zničil. Podle policie byl muž střízlivý a nikoho nezranil, píše server fareastgizmos.com.

Kim zaparkoval před budovou a podle svědků klel na adresu operátora. Člen ochranky ho vyzval, aby přeparkoval. "Auto přeparkuji, ale vy byste si měli dát pozor!" zněla poslední Kimova slova před incidentem. Pár minut na to byl i s luxusním vozem zaklíněn ve vstupním portálu.

Reagoval tak prý na dlouhodobě neřešený problém se svým mobilním telefonem Samsung. Když se vyloučilo podezření, že má vadnou SIM kartu, domáhal se zákazník reklamace.

Nabídku na náhradní telefon téže značky, avšak novější typ, Kim odmítl s tím, že nabízený přístroj nemá jím požadované funkce. Po 16 telefonátech a dvou osobních návštěvách mu při té třetí došly nervy.