Reklamní letáky Telecomu dělají starosti Tiscali

  • 10
Reklamní letáky Telecomu dělají starosti Tiscali

Reklamní leták, který k vyúčtování služeb svým zákazníkům přikládá Český Telecom kritizuje společnost Tiscali. Po Telecomu požaduje okamžité ukončení jeho distribuce, veřejnou omluvu a opravu uváděných dat. "Tiscali je připravena podniknout nezbytné právní kroky k tomu, aby zabránila Telecomu klamat spotřebitele a ohrožovat zájmy ostatních soutěžitelů na telekomunikačním trhu," uvedla dnes mluvčí Tiscali Vladimíra Králíková.

Tiscali se nelíbí cenové srovnání hovorů při využití programu Home Standard od Telecomu v kombinaci s voláním přes alternativního operátora Tele2 s novým cenovým tarifem Telecomu Telefon 120. Toto srovnání nebere v úvahu volný kredit na volání u programu Home Standard a porovnává situaci, kdy zákazník volá buď výhradně přes Český Telecom nebo výhradně přes alternativního operátora. Zákazník je však podle Tiscali motivován využívat kombinaci služeb dominantního a alternativního operátora.

Podle mluvčího Telecomu Vladana Crhy leták ukazuje dva příklady chování zákazníků a neobsahuje chybné údaje. "Nejedná se o analýzu průměrného chování zákazníka, ale o reklamu," dodal Crha. Jak dnes dodal, Tele2 neuspěla se stížnostmi podanými Radě pro reklamu (RPR), které se rovněž týkaly balíčků Telecomu s volnými minutami, a to způsobu jejich inzerce v tisku. RPR ve třech svých rozhodnutích zamítla stížnosti Tele2 na aktuální reklamní kampaně s odůvodněním, že vzhledem k četnosti stížností je evidentní, že se jedná o konkurenční boj mezi dvěma soutěžiteli.