Diskuze
Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy mobilů
Děkujeme za pochopení.
P74e17t64r 51M49a97r45š28o30u16n
s malým obchůdkem mám spatne zkusenosti, dvakrát. jednou pomohlo domoci se prav az po podani zaloby, podruhe stacil dopis a predani stiznosti na coi.
Naopak s operatorem mam zkusenosti dobre (zajimave, ze vyuzival stejny servis k reseni reklamaci...) Mahradni telefon zdarma (ac to NENÍ zadna povinnost, protoze jsem si takovou sluzbu se svým telefonem preci nekupoval), oprava nakonec cca tyden vymenou (pry to vyjde levneji, nez patrat co se tam za součástku pokazilo a menit tu součástku)
M71i10c30h59a95l 45M77a25l50a17t
Většina takových těch malých prodejců v obchůdkách s telefony jsou jen zloději. Nikdy nevyjdou vstříc člověku zdarma. Kdyby mohli, tak by si nechali zaplatit i za prohlídku výlohy jejich obchůdků. To samé platí i o malých obchůdcích s počítači. Hrají si tam na velké odborníky hlavně u věcí, které zvládne dnes i školák a opravdového vyštudovaného IT pracovníka někteří ani nikdy neviděli.
V95l21a31d61i63s16l79a91v 80A68d69a16m78e83c
V malém obchodě můžete narazit na špičkového odborníka a nebo člověka co vše řeší format C:. V autorizovaném servisu je určitá úroveň se standartními postupy, ale dost často tam chybý ta zapálenost najít skutečnou příčinu poruchy. Prostě taky často skončí u toho formátu C: Je to hodně o konkrétních lidech.
V23l63a36s44t61i71m63i64l 86S84t60a59v90i32n49o32h18a
telefon za cca 20 tis. si muze koupit leda blbec nebo snob, jsem ve str. Americe a mam telefon za 600 Kc (novy, nedotovany) ma uplne vse co je potreba vc. internetu a vzhledem k tomu ze je v teto zaostale zemi normalni sit, tak i TV v mobilu. Znacka Cina..."EYO"? Berou vas tam na hul !
V67i74k92t19o53r 54V10e45s68e16l63ý
Větší představivost byste potřeboval.
V92l26a17s95t68i11m25i52l 85S51t19a36v70i12n71o82h40a
Kraus si necha platit za svoje arogantni kecy statisice za jeden porad, a jeste neco kritizuje. Pokud budou toky penez presmerovany na neproduktivni a parazitni vrstvu "umelcu" , sportovcu, a politiku, dalsich nic nevytvarejicich lidi, bude vse v ekonomice stat "na vode". Dale zaruky 2 roky jsou dalsim nesmyslem, o cenach vyrobku Apple , Nokia, Samsung ani nemluve. Atd. Tam je problem, prodejci a servis by radi vyhoveli ale maji pud sebezachovy.
Z69d72e11n93ě23k 68S40e68i62d90l
No tak řekněme paní Zagorová, je to milá holka, všechno, no ale ona už 3 roky po sobě bere 600 tisíc každý rok. A další ne 600, milion, 2 miliony berou, Jandové a jiní, každý rok.
Prober se chlapče...
L18i14b15o86r 90N43á51b93ě62l47e16k
Nevim, proc tady minusujete, kdyz nekdo napise, ze byly dodrzeny reklamacni podminky. Servis postupoval velmi vstricne. Mit lhutu 30 dni a zvladnout byt i do tydne je velmi slusny vysledek. To mne vytocilo do bela, kdyz jsem reklamoval pracku samsung. Mela vyrobni vadu, protekala uz od prvniho prani. Pred koupi jsem si samozrejme overil, ze muj oblibeny a rychly servis je v seznamu autorizovanych opraven od samsungu. Takze jsem logicky predpokladal do budoucna bezproblemove a rychle opravy. OMYL! Reklamaci jsem musel nejprve nahlasit na infolinku samsungu, resit primo s servisem to neslo. V samsungu jim cely tyden trvalo pouhe zadani reklamace "memu" servisu. Nekolikrat jsem je urgoval, ze mam mimino a potrebuju prat, jestli by to nemohli urychlit. Oni meli holt casu dost. Kdyz se konecne uracili reklamaci predat, servisak prijel do dvou dnu - takze velmi rychle.
V64l80a32s83t82i81m51i37l 61S38t46a89v57i64n85o34h85a
kdybyste videl, kolik zavad zavini zakaznici.....a proc si kupujete asijske smejdy ?
M47a42r77t36i69n 44P81a46v31l45a36s
Jak reportáž, tak uvedený článek je snůška nesmyslů a navíc,spolu v některých bodech ani nekorespondují.
Pár postřehů:
1) 10.000,- nebyla částka za zápůjčku, ale zálohaza objednání nového přístroje bez toho, že by měl servis v ruce přístroj,který má být nahrazen.
2) Blokace na kartě není v EU krom hotelůvůbec možná.
3) Platba zálohy kartou je v daný okamžik proservis dost nevýhodná, protože přijaté peníze zase musí vrátit (nic z nichnemá) a navíc na poplatcích v tomto případě zaplatí cca 400,-.
4) Pan Kraus si zakoupil výrobek (a je úplně jednojak drahý), na který platí standardní reklamační podmínky: tzn. 30 dní navyřízení reklamace. K výrobku nebyl při prodeji poskytovaný žádnýmimořádný servis (vrácení peněz, okamžitá výměna zboží, stejný náhradnípřístroj v případě poruchy….). 5) V servise se v jeden okamžik nachází idesítky jednotlivých typů telefonu!!! Opravdu si někdo myslí, že jakýkolivservis má k dispozici na zápůjčku třeba 10 telefonů každého konkrétníhomodelu??? 6) Českýservis se zachoval více než nadstandardně - vyřízení reklamace do 5 dnů, ihnedzápůjčka byť staršího modelu …. To, že to není pro mediální hvězdu dost dobré,je pouhá nadutost a rozežranost p. Krause.
D38a85v57i26d 34J38a46n18i27k
Zdravim, tak dnes jsem reklamoval par mesicu stary Samsung Galaxy Note II primo v Samsung service center na Praze 1. telefon prestal nabijet. Musim rict, že reklamace Applu oproti Samsungu byla jeste nadstandartni, pokud to srovnam. Me bylo receneo, ze mi nahradni telefon zadny neposkytne, ze jich maji jen par na pujceni a v servisu maji ted 500 mobilu a jak by pry k tomu prisli, kdyby kazdemu pujcili nejaky mobil. Kdyz jsem se zeptal, jak mam fungovat nekolik tydnu bez telefonu, ktery pouzivam k praci, tak mi bylo receno, ze si mam koupit novy, nebo si od nekoho pujcit, nebo byt bez telefonu a cekat na mail, ktery mi poslou , az bude reklamace vyrizena. V dnesni dobe, kdy bezne dealer zapujci auto behem zarucni opravy, v Lidlu vam vymeni pokazenou brusku kus za kus, nebo vrati penize pri reklamaci mi prijde jednani Samsungu uplne UBOHE. VIm, ze je vse v ramci zakona, ale konkurencni boj je tvrdy, jako dlouholety zakaznik Samsungu jsem dostal tvrdou ranu a uvidim, jestli tuhel horkost dokazi prekousnout.
G56a49b11r65i57e13l 61H84o21r45t29e97n
Infolinka Samsungu -> popsat sprosté chování v jejich servisu. Zvládáte-li angličtinu a máte-li FB účet, napsat PM na jejich support. Pokud vím, tyhle věci Samsung řeší.
T85o61n46y 55M90o59n41t45a82n80a
CR neni USA a jeste dlouho nebude. Az se z vycuranku stanou slusni lide, a ze zlodeju lide poctivi, pak vam mozna vymeni iPhone na pockani. Jenom tim, ze neco nebudete kupovat, se to nezmeni. Zmena musi nastat v lidech. Jinak jako emigrant jsem byl vcera po dlouhe dobe pysny, kdyz jsem si cetl zpravy o policejni razii. Uz bylo na case.
P36a92t56r48i37k 31C18h48r88z
Naopak, tím, že nebudeme kupovat zboží od firem, které se přezíravě chovají k zákazníkům je donutíme brát je konečně vážně. Jako že pana Krause nemám rád, přijde mi dost arogantní až zlý, tak v tomhle jsem moc rád, že ukázal, jak se Apple k zákazníkům chová.
P77e55t25r44a 80K26n88í32ž84k76o48v11á
Zdravím, ja pracuji v půjčovně nářadí a platební karty používáme. Ale ani VISA ani Eurocard neumožní nikomu zablokovat částku na úctě přes kartu, pokud nejste Hotel nebo autopůjčovna. Zjišťovali jsme si to a pro jiný druh činnosti to není možné. Taky by se nám to hodilo...
P11e35t45r 29K55e54l26e29r
To mohu jen a jen potvrdit. U VISA a MASTERCARD je tzv. " blokace " fin. částky umožněna jen hotelům a autopůjčovnám, jinak to není možné bohužel.
A81l52e45n31a 84J12i71r87u41š66o76v44á
Dobry den vsem. K tomuto tematu- v Ceskem servisu v Praze jsem reklamovala vice zarizeni, konkretne iPhone4S, Notebook HP a mobil Samsung, vzdy byl ze strany servisu vstricny pristup, a zadna z oprav netrvala dele nez 5 dnu. Co se konkretne iPhonu tyce, vymenili mi ho za 2 dny za novy. Info o moznosti vyzvednout opravenou vec prijde SMSkou, coz taky potesi, clovek nemusi nic hlidat na netu nebo nekam volat a utracet tak sve penize. Za sebe mohu dodat- velka spokojenost se sluzbami a ochotou Ceskeho servisu.
P43e96t63r 65T91y14č18k78a
Já mám podobnou zkušenost. Domluvil jsem si dopředu výměnu mechaniky notebooku v záruce a vyměnili na počkání. Kraus byl možná zklamaný, že nemají VIP servis zdarma pro české "celebrity".
Ukradené auto s AirTagem si našel, ale od policie dostal vynadáno
Vyjít ráno před dům a nenajít tam svůj vůz je noční můrou každého majitele. Do takové...
Tento levný tarif T-Mobilu nemá díky ceně na českém trhu konkurenci
U T-Mobilu jde již o jakousi tradici, že s příchodem nového měsíce obmění svou akviziční nabídku....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Továrny na iPhony zejí prázdnotou, Apple z nich utekl
Čínské továrny Foxconnu, kde se ještě donedávna vyráběly iPhony, nyní připomínají „města duchů“....
Nový vědecký objev zdvojnásobí životnost baterií. Klíč je v nabíjení
Premium Nový způsob nabíjení lithium-iontových baterií může podle studie německých vědců zdvojnásobit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Umělá inteligence na nových smartphonech od Huaweie svléká lidi
Na poli smartphonů je současným trendem implementace umělé inteligence. Ta nabízí stále širší...
Kulturní ikona. Slavná nokia se po 25 letech vrací v novém provedení
Zanedlouho se do prodeje dostane reinkarnace legendární nokie, která měla velký podíl na rozvoji...
Měl by to být hit českého trhu. Nadchne foťákem a funkcemi
Google začíná v Česku prodávat smartphony Pixel. Firma k tomu v Praze uspořádala vlastní akci, na...
O2 arena, jak ji neuvidíte. Tady zařizují, abyste z hokeje poslali fotku
Už v pátek vypukne v Praze a Ostravě boj o titul hokejového mistra světa. Pražská utkání hostí...
Cenově výhodný Pixel 8a má dobrou výbavu. Hned ho koupíte i v Česku
Google představil svůj nový smartphone Pixel 8a. Je to pokračovatel výhodné série smartphonů, u...