Značka Tele2 bude fungovat ještě zhruba půl roku a potom zanikne. Samotná firma Tele2 postupně své aktivity v ČR zcela utlumí.
Radiokomunikace budou mít po sloučení přes 450.000 zákazníků. Tržby by měly vzrůst z loňských 2,3 miliardy na tři miliardy korun a zisk z loňských 128 milionů o 20 až 40
procent podle toho, jaké náklady si akvizice vyžádá.
Podle odborníků jde o další krok v konsolidaci českého telekomunikačního trhu. K té významně přispěl loňský nákup operátorů Contactel, Nextra a Telenor Networks společností GTS Novera. Novera vznikla rok před tím sloučením telekomunikačních firem GTS a Aliatel.
Tele2 se na českém trhu od svého vstupu v roce 2000 zaměřuje na poskytování telekomunikačních služeb domácnostem. Nejdříve nabízela bezdrátový internet a od roku 2002 i hlasové služby, které mnohdy nabízí za nižší ceny než například dominantní Český Telecom. Skupina Tele2 působí v 25 zemích, kde nabízí služby 29 milionům zákazníků.
Radiokomunikace vstoupily na telekomunikační trh pro domácnosti v roce 2003 nabídkou internetového připojení a telefonování. Do té doby poskytovaly telekomunikační služby ostatním operátorům a velkým firmám.
Firma je rovněž dominantním provozovatelem rozhlasových a televizních vysílačů. Majoritním vlastníkem společnosti je přes firmu JTR Management konsorcium Bivideon. Radiokomunikace vlastní 39,2 procenta v mobilním operátoru T- Mobile.