Mobil iDNES.cz

Ptejte se U:fona. Odpovídá Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing a prodej

Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej
velikost textu:
vydáno 17.6.2008 14:00
U:fon odstartoval nabídku svých hlasových služeb. Na konkurenci vyrukoval s voláním zdarma v rámci vlastní sítě a tarifem s nulovým paušálem. Bude to ale stačit? A jaké plány má tento operátor do budoucna? Na to a mnohem více odpovídá Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej.
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli se dá koupit pouze sim karta Mara
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Dobrý den, simkartu samozřejmě lze samostatně zakoupit u tarifů Za100, Za 300 a Rodina za 600, u tarifu ZA NULA toto nelze, ten se dá pořídit pouze společně s telefonem. 17.6.2008 14:05
OTÁZKA: Dobry den, na vasich strankach v napovede pisete odpoved na dotaz, cituji: Pokud si koupím v bazaru U:fonův mobil, můžu si dokoupit jen službu? Odpoved: Samozřejmě je možné koupit službu bez přístroje. Ja si vcera objednal, jen tuto sluzbu a dnes mi od vas volali, ze mi objednavku stornuji, ze se da zakoupit, jen cely balicek za 3000Kc. Nemate v tom rozpor? http://www.ufon.cz/cs/c/sluzby/mv-sluzby.htm Jarda
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Jak jsem odpověděl již v předchodzím dotazu, službu lze pořídit se všemi tarify samostatně kromě tarifu ZA NULA 17.6.2008 14:06
OTÁZKA: Dobry den, co nabizite firmam? Nemate nejake special balicky pro firmy? fakan
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Pokud se ptáte na nabídku mobilních hlasových služeb, odpovídám, že naši obchodníci jsou schopni prizpůsobit naše tarify vašim potřebám, je jen potřeba je kontaktovat a začít o tomto jednat. 17.6.2008 14:08
OTÁZKA: Dobrý den Marku, rád bych se zeptal na vaše budoucí plány. Kolik lidí se domníváte, že oslovíte (jistě máte nějaké obchodní plány), a zejména na jako věkovou kategorii primárně cílíte? Díky, fandim vám. Honza honza
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Díky Honzo za vlídná slova, nyní se chceme soustředit na to, aby naše nabídka mobilů oslovila co nejširší skupinu lidí. Cílíme na lidi, kteří chtějí telefonovat, komunikovat, ale není jim jedno, za kolik. Takových najdeme u nás skutečně mnoho, troufnu si říci, že statisíce....teď jde už jen o to nabídnout co nejširší pokrytí. 17.6.2008 14:11
OTÁZKA: Dobrý den,jak se řeší reklamace přístroje v záruce??Posílá se do servisu,nebo mění kus za kus..??Děkuji. Standa
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: pokud je reklamace v záruce, měníme kus za kus, ale vždy prostřednictvím prodejního kanálu, kde byl přístroj/služba zakoupena. To v některých případech znamená zaslat přístroj poštou. 17.6.2008 14:13
OTÁZKA: Budou k dispozici i složitější telefony s managerskými funkcemi ? Petr
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Monitorujeme zájem o taková koncová zařízení, máme samozřejmě možnost je nabídnout, ale nejprve si ověříme zájem trhu 17.6.2008 14:15
OTÁZKA: Dobry den, koupim si nedotovany balicek pro rodinu za 6000Kc. Jak dlouho musim platiti tarif mesicne za 600Kc? Kdy muzu prejit na tarif za nula? cerv
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: U nedotovaného balíčku můžete přejít kdykoliv a jakýkoliv tarif kromě tarifu ZA NULA 17.6.2008 14:17
OTÁZKA: Dobry den, rad bych se zeptal, kdy zacnete rozesilat objednane telefony ? Z diskuzi ostatnich sem se docetl, ze nikomu jeste nic neprislo. Ani ja jsem od Vas zatim nic neobdrzel. Navic nekterym infolinka tvrdila, ze vlastne zadnou objednavku v systemech zaregistrovanu nemate, i kdyz ji provedli. Muzete nam to vsem osvetlit ? Kdy muzeme cekat zasilku od Vas ? Martin
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Dobrý den, první várka šla v pátek, tzn. dneska dostávají první zákazníci své balíčky na poště. Žádký strach:o) 17.6.2008 14:19
OTÁZKA: Zdravím Vás. Nebidne U:fon předplacené služby? Kdy? Anry
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Snažili jsme se nastavit naše paušály tak, aby oslovily zejména zákazníky předplacenek. Tarif Za Nula s nulovým paušálem je toho jasným důkazem, takže zatím neplánujeme... 17.6.2008 14:20
OTÁZKA: Fandím Vám. nicméně, toto je, co mi u Vás zatím chybí: - kontrola provolaných minut v průběhu zúčtovacího období - převod neprovolaného kreditu do dalšího období - podrobné vyúčtování dle čísel Plánujete v tomto smyslu doplnění Vašich služeb? Děkuji a hodně zdaru! Petr
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Jsem rád, že nám fandíte:o) Teď konkrétně: - kontrolu nákladů zatím neumíme, ale pracujeme na ní, v současné chvíli toto řešíme volacím limitem, který je nastaven na 500Kč měsícčně - neprovolaný kredit je termín klasických operátorů, u Ufona žádný kredit nepotřebujete, voláte zdarma v sítí a napořád - podrobné vyúčtování je v procesu, stejně tak jako internetová samoobsluha, snad ještě letos 17.6.2008 14:26
OTÁZKA: používám k připojení na internet CDMA, s neomezeným připojením a stahování dat, ale je to pomalé, jak je tomu u Vás, bude se moci připojit kdekoliv a za jakou cenu bude si u vás toto zařízení pořídit a jaké bude připojení, děkuji a pěkný den pancho
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Dobrý den, náš Fofr Internet vám poskytne v průměru rychlost stahování 400-600kbps, ale můžete stahovat i rychleji, záleží na čase a místě...cenově myslím velmi zajímavé, 599Kč s DPH/měsíčně. Modem stojí 2999Kč, ale pokud si připlatíte 100Kč na měsíčním paušálu, bude cena modemu jen 999Kč 17.6.2008 14:28
OTÁZKA: A bude fungovat U:FONova sim karta v jiném mobilu? mara
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: v jiném U:fonově mobilu ano, v jiném zařízení ne 17.6.2008 14:30
OTÁZKA: Dobrý den. Mám dvě otázky. 1. Jak by se vám líbil postup toho, že si u:fona koupím jako alternativu, tedy jako druhý telefon. A poté budu využívat pro telefonáty do u:fona tento telefon a dalším přátelům budu volat přes GSM, protože se mi to více vyplatí a mám lepší pokrytí. Přijde mi, že takto bude postupovat většina vašich zákazníků... 2. Vaše telefony patří do lowendové řady, jsou skutečně tak drahé, nebo je prodáváte nad cenou aby jste měli na uživatelích alespoň nějaký zisk? Štěpán Esterle
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: 1. Nemám s tímto problém, dokonce s tím částečně počítáme a zároveň spoléháme na to, že vás přesvědčíme, že za naše ceny budete volat výhodněji i do ostatních sítí 2. naše telefony jsou speciálně upraveny pro U.fonovu síť, proto je nakupujeme dráž, vydělávat chceme na službách a ne na telefonech 17.6.2008 14:33
OTÁZKA: Dobry den, nejprve pochvala za "fofr internet". Sluzbu mam cca 4 mesice a pomer cena vykon je velice dobra!!!! Dotaz k hlasovym sluzbam - neobavate se maleho zajmu uzivatelu o hlasove sluzby diky porad relativne vysoke porizovaci cene telefonu. Kdy pomer uspora za volani v siti vs. porizovaci naklady (zakaznika s prumernym ARPU). Tomas
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Díky za kompliment, ano máte pravdu, Fofr Internet skutečně funguje bezvadně, alespoň sám mám na Praze 10 tuto zkušenost. Ale i minulý týden v Brně jsem Fofroval 1,3Mbps...co se týka hlasových služeb, opravdu se toho neobáváme, zájem zákazníků v průběhu předregistrace i včera v první den prodeje dokonce předčil naše očekávání 17.6.2008 14:36
OTÁZKA: Dobry den, aktualne resim internetove pripojeni do bytu. Priority jsou spolehlivost, slusna rychlost, nizke naklady. Reknete mi, proc bych se mel zajimat o nabidku ufona? Dekuji. boris
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Řeknu vám, proč sám doma používám Fofr internet s wifi routerem: - neplatím pevnou linku - slušná rychlost - mám doma hot spot - přes víkend převezu na chalupu a fofruju tam - instalace trvala 10 minut, nečekal jsem na technika - nic neinstaluju do počítače, je to přes Ethernet, prostě jednoduché 17.6.2008 14:38
OTÁZKA: Dobry den zajimalo by me jake doporucujete tarify,nebo nejake novinky mob.tel?diky Ts
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: To záleží na vaší provolávce, všechny jsou zajímavé...mrkněte na www.ufon.cz 17.6.2008 14:39
OTÁZKA: Dobrý den. Budete v budoucnu spolupracovat s jynými vyrobcemi?Např nokia sonyericson.Děkuji za odpověď anonym
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Jednáme s několika výrobci mob. telefonů, nabídka bude širší, je to otázka času 17.6.2008 14:40
OTÁZKA: mate v nabidce nebo pripravujete nejake zarizeni/modem pro ovladani/rizeni/mereni/prenost dat v prumyslu ? David Kucera
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Sami ne, ale máme dodavatele, s kterým na takovémto zařízení pracujeme 17.6.2008 14:41
OTÁZKA: Kdy bude pokryt signálem konec severních čech Varnsdorf, Šluknov atd... Měl bych o vaše služby veliký zájem. nemáme tu však signál... Mgr.Petr Janek
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Příhraniční oblasti přijdou na řadu až na konec, díky naší frekvenci je to složitejší proces kvůli překryvu do zahraničí 17.6.2008 14:44
OTÁZKA: Dobrý den! Četla jsem, že Vaše limitovaná nabídka k tarifu Za Nula je již z poloviny vyprodaná. Neplánujete dát do oběhu více kusů balíčků za zvýhodněnou cenu? Buba
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Pospěště si s nákupem, neplánujeme 17.6.2008 14:44
OTÁZKA: Připravuje se U:fon na oslovení korporátního segmentu a státní správy? Tazatel
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Zatím o tom neuvažujeme, soustředíme se na jednotlivé zákazníky, menší firmy a živnostníky. 17.6.2008 14:46
OTÁZKA: Dobrý den, telefony jsem obdržel už dnes , aktivace proběhla korektně a už volám... Děkuju Drozkar
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Gratuluji, přeju co nejvíce hovorů zdarma! 17.6.2008 14:47
OTÁZKA: Máte na telefonování dost kvalitní pokrytí? Váš Fofr internet jsem musel převést na jiného zákazníka - po několika zkušebních týdnech se signál z části Bohnic a Čimic (Praha) prostě vytratil a služba je nepoužitelná... Ceslo
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Lokalita Bohnice/Čimice je aktuálně v řešení, dokonce abychom rychleji nabídli pokrytí v této oblasti, budeme tam v následujích dnech instalovat mobilní základnovou stanici(BTS) 17.6.2008 14:49
OTÁZKA: Jakou předvolbu používáte / je možno využít převodu čísla? Kdy se dá očekávat rozšíření pokrytí a nabídky mob. telefonů? Děkuji Rubikon
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Předvolba je 790 xxx xxx, přenositelnost funguje, zavolejte na prodejní linku, pokrytí roste stále, aktuální situaci a výhled do 1 měsíce vidíte na www.ufon.cz/mapapokryti, na telefony jsme už odpovídal, budou 17.6.2008 14:51
OTÁZKA: Dobrý den. Ráda bych se Vás zeptala, v jakém časovém horizontu chystáte zkvalitnění pokrytí a jaké jsou další poplatky při využívání Vašich služeb - konkrétně mám na mysli poplatek za blokaci či výměnu SIM karty, případné zálohy za telefony apod. Eva
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Pokrytí se bude stále zlepšovat, blokace SIM je zdarma, výměna SIM je za 200Kč, volací záloha na každý telefon kromě tarifu Za Nula je 500Kč 17.6.2008 14:53
OTÁZKA: K nám domů přišel Váš prodejce a řekl manželce: "Paní, Vaše pevná linka se bude rušit, bude se převádět na digitální. Přineste mi ukázat Vaši poslední fakturu, já si podle ní něco opíšu a podepíšeme novou smlouvu.". Co děláte proti takovému neférovému jednání obchodníků? Pavel
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Osobně mile rád takového obchodníka vyhodím, jen na nej potřebuji kontakt....obecně je potřeba se vždy zeptat takového obchodníka, pro koho pracuje a chtít to prokázat a pokud je špatna zkušenost, kontaktujte jeho zaměstnavatele 17.6.2008 14:55
OTÁZKA: Dobrý den, mám teď možnost mí 300 volných minut za 500 Kc mesíčně, dokáže UFON tomuhle konkurovat? Pokud ano, rád rozšířím Vaše řady. Bedřich
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Pokud máte tuto nabídku na pořád a do všech sítí, tak klobouk dolů...těch speciálních nabídek na trhu je škutečně mnoho, ale často je v nich nějaký háček 17.6.2008 14:58
OTÁZKA: Dobrý den, jako vašeho zákazníka, by mně zajímalo, v jakém časovém horizontu doženete konkurenci co se týče pokrytí? Děkuji za odpověď. Petr K.
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Do konce roku 2008 budeme mít pokryto 85% populace a 70% území, náskok 10 let se nedá dohnat ze dne na den 17.6.2008 15:01
OTÁZKA: Dobrý den, chci zeptat ryze obchodnicky a podnikatelsky. Každý podniká za účelem zisku, když budete nabízet služby zadarmo, asi Vám to dlouho nevydrží! Tudíš upřímně, nikdy takovým nabídkám ZADARMO nevěřím. Vás se netýká povinný poplatek za spojení při volání do jiné sítě stanovený telekomunikačním úřadem na 2,99Kč za minutu? finošek
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Volání a u některých tarifů i SMS zdarma se týka jen sítě U:fon, ale samozřemě chceme vydělat i my a předpokládáme, že lidé využijí benefit volání v síti zdarma, ale budou také volat i ven 17.6.2008 15:04
OTÁZKA: Dobrý den, jak dlouho si myslíte, že Vám vydrží nabídka volání zdarma ve vlastní sítí? Díky za odpověď a hodně štěstí v konkurenčním boji. Radek
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Toto není reklamní trik či akční nabídka - na tomto trvalém benefitu volání v síti zdarma je postaven náš plán jak se odlišit od konkurence 17.6.2008 15:06
OTÁZKA: Hezký den. Od podzimu loňského roku využívám Váš rychlý internet + tlf (vlastně port). S rychlostí jsem zatím spokojen. Chystá se nějaká úpravy z hlediska vyšší rychlosti, zrušení hranice datových přenosů? Jaké řešení byste pro mě navrhl s rozšířením Vašich hlasových služeb? Vše se váže na pokrytí a počet Vašich zákazníků. Bohužel nemám mezi nimi své kamarády (využili nabídky dřívějších operátorů). Děkuji. Václav Kučera, kucvac@seznam.cz, Květnice Václav Kučera
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Uvažujeme, že pro kákazníky s dobrou platební morálkou odstraníme datové limity úplně...co se týká rychlosti, každá nově vybudovaná základnová stanice zlepší přenosovou rychlost, zásadní zrychlení přinese upgrade sítě na tzv. revizi B (nejdříve v roce 2010) 17.6.2008 15:11
OTÁZKA: Jak je to s připojením k internetu přes dodávané mobilní telefony? Umožňují to a budete tuto službu nabízet, případně v jaké ceně? Děkuji. Pavel
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: První datový balíček nabídneme do konce roku, lahůdkou bude Fofr Internet v mobilu - první polovina roku 2009 17.6.2008 15:13
OTÁZKA: Co jsou to podle vás příhraniční oblasti, které přijdou na řadu až na konec, kvůli překryvu do zahraničí? Kolik kilometrů od hranic? Děkuji. Pavel
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Záleží na konkrétních podmínkách pro umístění základnové stanice, přincipiálně jde o to, že nemůžeme vysílat signál za hranice ČR, ale na příkladu Krnova, Jablůnkova, Mikulova, Opavy mohu doložit, že to řešíme 17.6.2008 15:19
OTÁZKA: Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, kdy a jestli vůbec plánujete pokrýt třicetitisícový Sokolov? Díky. a123b
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: V průběhu léta 17.6.2008 15:20
OTÁZKA: Dobry den, planujete, nebo je uz dokonce mozna kombinace MOBILU a (fofr)INTERNETU na jednom zarizeni? Tedy neco na zpusob jak ted v GSM funguje inet pres mobil? Dekuji a preji at se U:fonu dari! MAST
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Tato kombinace Fofr Internetu a mobilu bude v nabídce v průběhu prvního pololetí 2009, pracujeme na vývoji takového telefonu 17.6.2008 15:22
OTÁZKA: Dobrý den. Uvažuje se o tom,že by se učtoval mobilní tarif a například telefon s internetem v rámci jedné faktury.Jako stávající zákazník by jsem to uvítal. Děkuji za odpověd Miroslav Burdík
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: To samozřejmě možné je, pokud si pořídíte jako stávající zákazník mobil, dostanete vyúčtování na jedné faktuře 17.6.2008 15:24
OTÁZKA: Dodáváte k Vašemu telefonu i handsfree? Milan
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: v základním balení handsfree není, do 14 dní nabídneme jako příslušenství 17.6.2008 15:27
OTÁZKA: Dnes jsem zakoupil vas mobilní telefon,aktivace pry trva 24 hodin na webu mate napsano do 48 hodin.Jaka je doba aktivace v praxi?Dekuji Petr Novak
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: V praxi aktivace obvykle trvá jen několik hodin 17.6.2008 15:30
OTÁZKA: Dobry den. Mel jsem od vaseho obchodnika z Ostravy pujcene vase vysilacky.Ackoli se sluzba dle popisu obchodnika jevila dobre, praxe byla mizerna.Budou vase mobily fungovat stejne, tzn. ztracet signal, prerusovat se behem hovoru Markos
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Skutečně se stavem pokrytí v Ostravě jsme nebyli spokojení, dobrou zprávou pro všechny na Ostravsku je, že v průběhu června a července instalujeme v této oblasti 11 dalších základnových stanic, fungování našich služeb se rapidně zlepší 17.6.2008 15:35
OTÁZKA: Dobrý den, využívám Váš U:fonův telefon s internetem (stolní telefon LG) od ledna 2007 a chtěl bych se dotázat, zda je normální, že přístroj vykazuje při telefonování poměrně velký šum ve sluchátku a trochu sekaný hlas (signál mám téměř 100%). Nemám vadný přístroj? adalbert
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Konzultoval jsem s kolegou, je potřeba získat od Vás více informací, kontaktujte jej přímo (matej.vozdek@ufon.cz) 17.6.2008 15:38
OTÁZKA: Dobrý den, Zajímá mne vaše nabídka internetu. Konkrétně internet v PPC, smartphoneu. Jakou technologií musí být takové zařízení vybaveno a šlo by využít vaší nabídku za 237,- ? locomachine
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Smartphony zatím nenabízíme, a i když je nabídneme, bude to stejné jako u našich telefonů, tzn. pro používaní v síti U:fon si jej budete muset koupit od nás toto je poslední dotaz, děkuji všem za otázky a přeji hezký zbytek dne.... Marek Sláčík 17.6.2008 15:46
zpět na osobnost