Mobil iDNES.cz

Ptejte se T-Mobile na mobilní televizi a jiné nové služby

velikost textu:
vydáno 1.11.2006 15:00
Na vaše otázky odpovídá Václav Štěpán, viceprezident strategie T-Mobile zodpovědný za rozvoj firemní a obchodní strategie a Martin Bögelsack, vedoucí projektu Televize v kapse.
OTÁZKA: Dobry den. Zajimalo by me, jestli planujete neco podobneho jako je Flarion (Flash-OFDM) u slovenskeho T-Mobilu. Tedy vysokorychlostni datovou sit se skvelym pokrytim. Nebo jestli alespon pripravujete v blizke budoucnosti provoz 3G site s HSDPA. Dekuji. jannnn
ODPOVĚĎ: Po zvážení výhod, nevýhod jednotlivých technologií a licenčních podmínek v ČR, zvolil T-Mobile CZ technologii UMTS TDD. V nedávné době jsme výrazně rozšířili pokrytí na cca 50 procent populace ČR. O Flarionu nyní neuvažujeme a nemáme frekvenční spektrum, kde bychom ho mohli využít. Výkonově jsou tyto technologie srovnatelné. 1.11.2006 15:03
OTÁZKA: Pane VICEPREZIDENTE STRATEGIE T-MOBILU, mam dotaz ohledne podpory EDGE a UMTS. T-Mobile aktivne podporuje EDGE, pozastavil UMTS(mimo datovou oblast). Proc nenabizi telefon SonyEricsson K790i s uzitecnou podporou EDGE, ale nabizi naprosto zbytecne jeho verzi K800i s UMTS podporou, kterou NIKDO NEVYUZIJE! JE to pro me NEPOCHOPITELNA strategie T-Mobilu... R. Zela
ODPOVĚĎ: Toto je předmětem jednání mezi operátory a dodavateli mobilních telefonů a jejich stávající komerční nabídky. T-Mobile chce nabízet široké portfolio mobilních telefonů pro všechny skupiny našich zákazníků. 1.11.2006 15:06
OTÁZKA: Kdy bude v prodeji / k dispozici MDA Vario II? Martin
ODPOVĚĎ: Všeobecně k dotazům ohledně jednotlivých typů mobilních telefonů: tato data momentálně nemáme k dispozici, je to dotaz na kolegy z oblasti nákupu mobilních telefonů. O případném uvedení na trh budeme včas informovat. 1.11.2006 15:08
OTÁZKA: Dobrý den, chci se zeptat, kdy v promo akcích přestanete zvýhodňovat nově příchozí zákazníky a vspomenete si i na "staré". Mám raději střídat každé 2roky operátora a nebo zústat u vás? Děkuji M.P.
ODPOVĚĎ: Stávající zákazníci mohou využívat výhod loajalitních programů a při prodloužení smlouvy využít tarifního zvýhodnění HIT - o 20 levnější volání a SMS za 1 korunu. Při nákupu telefonu mohou využít program T-Mobile Extra - telefony za zvýhodněné ceny. 1.11.2006 15:11
OTÁZKA: Dobrý den zeptat jestli u T-Mobile budou nové paušaly? millan
ODPOVĚĎ: Na jaře letošního roku byla rozšířena nabídka stávajích tarifů. Potřeba našich zákazníků průběžně monitorujeme a vyhodnocujeme, například změna Tarifu Student na BAV SE. Na základě poptávky jsme připraveni do budoucna nabídku tarifů upravit. 1.11.2006 15:14
OTÁZKA: U T-mobilu mi vadí, že nepřevádí u paušálu volné minuty do dalšího měsice (jako jediný operátor). Uvažujete s tímto do budoucna? (Kvůli tomu uvažujeme o přechodu k Vodafonu.) Děkuji za odpověď. Jana
ODPOVĚĎ: Ano, o převoditelnosti volných minut uvažujeme. 1.11.2006 15:15
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal v čem konkrétně bude pro koncového zákazníka výhodné spojení infrastruktury T-Mobile a Vodafone.Můžeme očekávat,že Vodafone,který ohlásil že nebude spouštět vlastní síť 3G se takto propojí s vaší sítí? Kdy se dočkáme pokrytí UMTS i v dalších městech? Děkuji Radek L.
ODPOVĚĎ: Pokrytí UMTS TDD - viz předchozí odpověď. Ohledně nedávno ohlášené případné spolupráce s Vodafone - jsme na začátku, ve fázi hodnocení možných pozitiv a negativ z různých pohledů. 1.11.2006 15:18
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, zda byste mohl prozradit čísla či nějaké údaje ohledně přenositelnosti mobilních čísel. Kdysi mob. operátoři tato čísla zveřejňovala, ale už dlouho se nikde žádná neobjevila. Jak moc (kolik procent) zákazníků to využívá? Jája
ODPOVĚĎ: Podobně jako v jiných zemích možnosti přenést své číslo využilo méně než jedno procento uživatelů mobilních telefonů v ČR. T-Mobile je se současnou bilancí spokojen, přesná čísla nelze sdělit. Díky za pochopení. 1.11.2006 15:21
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, zda uvažujete o zařazení telefonu SE W710i do nabídky. Děkuji Štěpán Čejka
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď ohledně nabídky telefonů. 1.11.2006 15:21
OTÁZKA: Dobrý den,zajímalo by mě proč nejsou nevyužité volné minuty a sms přesouvány do dalších měsíců.Děkuji petr
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď ohledně převoditelnosti minut. 1.11.2006 15:22
OTÁZKA: Kdy začnete převádět volné minuty? Koník anonym
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď o převoditelnosti volných minut. 1.11.2006 15:23
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak to do budoucna vidí T-M s převoditelností volných minut do dalšího období a správou účtu, tak jak ji má např. VF pod názvem Chytrý přehled. Tyto dvě věci T-M jako jedinému mobilnímu operátorovi v ČR chybí. Sám se s tím často setkávám jako s jediným argumentem lidí, proč nechtějí jít k T-Mobile. Děkuji Jakub
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď o převoditelnosti volných minut. 1.11.2006 15:23
OTÁZKA: proč okrádáte odcházející klienty a nevracíte jim předplacené zálohy macho
ODPOVĚĎ: Každý odcházející zákazník, pokud nemá žádné závazky, dostává své zálohy zpět. Od poloviny listopadu nebude u zákazníků, kteří nemají záznam v registru dlužníků SOLUS, vybírána záloha při nové aktivaci smlouvy. 1.11.2006 15:25
OTÁZKA: Zdravim. Chtel bych se zeptat, jestli bude ve vasi nabidce telefonu sony ericsson w850i?! Dekuji za odpoved. Pepe
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď ohledně nabídky telefonů. 1.11.2006 15:25
OTÁZKA: Dobrý den, mám od T-Mobile internet 4G, tarif Premium. Očekával jsem za nekřesťanské peníze který za něj měsíc měsíc dávám kvalitu, ale realita je jiná. Časté výpadky, snížení rychlosti, nestabilita. Pro úplnost dodávám, že bydlím v Praze 10 Malešicích, v Chotutické ulici. Všichni operátoři mi tvrdí, že zde signál musí být kvalitní a že zde je signál jsem si ověřil také informační smskou. Mám anténu za oknem, díru do zdi jsem si kvůli ní musel udělat, ale je to děs. Zkuste se nad tím zamyslet, protože Internet 4G rozhodně nezlepšuje zvuk značky T-Mobile v Čechách. Děkuji. Tomas Fojtik
ODPOVĚĎ: Na zlepšování kvality signálu neustále pracujeme. Vaše situace nás mrzí. Prosím obraťte se na Zákaznické centrum T-Mobile s požadavkem vyslání servisního technika na přeměření signálu ve Vašem bydlišti. 1.11.2006 15:28
OTÁZKA: Jako dlouholeté paušalního uživatele (3 telefony) by mě zajímalo jestli uvažujete také o nějakém věrnostním bonusu,zdá se mi často,že jsou zvýhodnováni účastnící předplacených karet. I u předplatného tisku po delší dobu jsou stálí odběratelé odměNóváni.Díky za odpověď. M.Žáček
ODPOVĚĎ: Pro tarifní zákazníky je připraven věrnostní program T-Mobile Bonus. Stačí se pouze zaregistrovat. Více informací na www.t-mobile.cz v sekci Péče a podpora. 1.11.2006 15:31
OTÁZKA: Dobry den, kdy planujete rozjet sit 3G? Kokotoss
ODPOVĚĎ: T-Mobile jako první operátor v ČR spustil 3G síť - v říjnu roku 2005. na základě analýz zákaznické poptávky jsem se rozhodli pro variantu UMTS TDD, která je z hlediska datových přenosů výkonější než FDD varianta. UMTS TDD je standardizovanou 3G sítí. 1.11.2006 15:34
OTÁZKA: Bude vůbec někdy T-Mobile v ČR nabízet vyloženě pracovní telefon Sony Ericsson M600i? Woodstock
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď ohledně nabídky telefonů. 1.11.2006 15:34
OTÁZKA: Dobrý den! Mohl byste mi vysvětlit, proč jsou dotované mobily v Německu levnější než v ČR?Stačí porovnat si německé a české internet. stránky T-mobile.Zatímco Němci zaplatí 1 cent, v ČR za stejnou značku a typ zaplatíme několik tisíc.Také švýcarský Swisscom nabízí dotované mobily u smluv na 2 roky za 1Sfr a v ČR se dotovaná cena stejné značky pohybuje v řádech tisíců.Mobily nabízení v ČR za 1Kč jsou zastaralé a na západním trhu neprodejné.Proč to tak je? Olina
ODPOVĚĎ: Situace v oblasti dotovaných telefonů záleží na konkrétních podmínkách v jednotlivých zemích. Srovnáte-li si například ceny za volání v Německu a v ČR, zjistíte že ceny v ČR jsou výrazně levnější. V nabídce T-Mobile CZ najdete drivou většinu telefonů za dotovanou cenu od 1 Kč. 1.11.2006 15:37
OTÁZKA: Při prodloužení a využití HIT mi zůstanou "výhody" které už mám, nic navíc. O zvýhodněném telefonu nemluvě. A program BONUS není pro všechny tarifní zákazníky, neuvažujete o změně? Děkuji M.P.
ODPOVĚĎ: Situaci analyzujeme. 1.11.2006 15:38
OTÁZKA: Dobrý den. Můžete krátce vysvětlit, co stojí v cestě komerčnímu nasazení televize DVB-H? Jantar
ODPOVĚĎ: Technicky uvedení do provozu nic nebrání. Největší překážka spočívá v oblasti licencí pro komerční provoz, to jest komerční frekvenční licence pro síť DVB-H a obsahové komerční licence. Navíc stávající formulace mediálního zákona znemožňuje křížové vlastnictví obou licencí zároveň. Z hlediska frekvencí je třeba, aby ČTÚ v rámci tzv. Plánu přechodu z analogového na digitální vysílání, počítal s frekvencemi pro celonárodní pokrytí technologií DVB-H (DVB-H multiplex). 1.11.2006 15:43
OTÁZKA: Dobry den, nedavno jsem si vsiml, ze reditel T-M R.Mahler napsal zahranicnepoliticky komentar do Hospodarskych novin. Velice me zaujal a chci se zeptat, jestli podobnych komentaru napsal vice a jestli se k nim mohu dostat nekde na Vasich webovych strankach. Dekuji Jan Harok
ODPOVĚĎ: Pan Mahler pravidelně přispívá do rubriky Leader's Voice v HN. Jeho komentáře můžete nalézt na webových stránkách HN. 1.11.2006 15:45
OTÁZKA: Dobry den, zajimalo jaka je situace s DVB-H televizi? Dockame se brzy komercniho spusteni? Jake jsou zkusenosti z testovani? anonym
ODPOVĚĎ: Naše zkušenosti s dosavadním testováním jsou velmi pozitivní. Z pohledu T-Mobile bychom rádi přinesli "televizi v kapse" svým zákazníkům co nejdříve, nicméně jsme limitování dříve zmíněnými omezeními. Viz předchozí odpověď. 1.11.2006 15:47
OTÁZKA: Jakým způsobem reagujete, když vaši konkurenti nabídnou službu, kterou zatím nenabízíte a ani jste o ní neuvažovali? Zjišťujete, zda se vám vyplatí? Jája
ODPOVĚĎ: Ano,jedním z významných faktorů pří zavádění nových služeb je její finanční návratnost. 1.11.2006 15:49
OTÁZKA: Funguje ve vaší firmě příjem informací a podnětů "zdola", tzn. od prodavačů v prodejnách a na infolinkách? Pokud ano, jak? Jája
ODPOVĚĎ: Ano, možností je několik: Centrum nových nápadů, v rámci organizační struktury, brainstormingové workshopy atd. 1.11.2006 15:51
OTÁZKA: dobrý den,chtěl jsem se zeptat,zda připravujete též variantu datové karty Combi pro sloty Express card,které se již nyní do nových notebooků montují - patřím nyní k těm nešťastníkům,kteří mají datovou kartu,která již nepasuje do slotu.. Děkuji za odpověď Lubor
ODPOVĚĎ: O situací víme a jsme v jednáních s dodavateli ohledně možného řešení. 1.11.2006 15:54
OTÁZKA: Zdravím.Zajímá mě televize v mobilu,hlavně třeba příjem hudebních TV kanálů.Zajímá mně jaký datový tok bude nutný pro stabilní přenos TV ,kdy myslíte ,že by mohla být taková služba spuštěna.Za kolik by se taková služba asi bude prodávat a jestli to podporují a jestli to budou podporovat již ted vyrobené 3G telefony,které již podporu mají viz např moje Nokie 6280.Předem děkuji. marcel
ODPOVĚĎ: Pro kvalitní datový tok pro mobilní TV je třeba minimálně 300 kbps.V současnosti pro náš pilotní test "Televize v kapse" využíváme datový tok 380 kbps(zahrnuje FM stereo kvalitu hlasu). Pro streaming na mobilní telefony platí stejné kvalitativní parametry (min. 300 kbps). 1.11.2006 15:59
OTÁZKA: Dobrý den, jsou již v prodeji telefony podporující TV, popř. kde se dá najít seznam takových telefonů? Děkuji Milan
ODPOVĚĎ: Vzhledem k tomu, že služba není komerčně spuštěna, žádné mobilní telefony podporující DVB-H příjem, zatím nejsou v nabídce T-Mobile. V okamžiku komerčního spuštění služby přijdeme s dostatečnou nabídkou pro naše zákazníky. V současnosti jedinou zemí v Evropě, kde je DVB-H komerčně spuštěno a tudíž si můžete koupit telefony podporující DVB-H, je Itálie (ale fungují pouze v Itálii). 1.11.2006 16:02
OTÁZKA: Dobrý den chtěl jsem se zeptat kdy mobilní TV spustíte??? Kitovec
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď - záleží na vyřešení legislativně-licenčních omezení. 1.11.2006 16:02
OTÁZKA: S kolika telefony je pocitano v nabidce pro komercni spusteni sluzby DVB-H? klik
ODPOVĚĎ: Chceme nabídnout našim zákazníkům dostečně široké portfolio vhodných přístrojů - minimálně jeden model od každého z významných dodavatelů, jejichž modely budou DVB-H popdporovat. 1.11.2006 16:05
OTÁZKA: Znate jiz predpokladanou cenu za mobilni televizi? Ludek Hoch
ODPOVĚĎ: O ceně je předčasné spekulovat, nicméně chceme nabídnout zákazníkům kvalitní službu za přijatelnou cenu. jak již bylo dříve uvedeno - měsíční poplatek za základní balíček programových kanálů by se mohl pohybovat v rozpětí 50 až 100 Kč měsíčně. Tzv. prémiové kanály si budou moci zákazníci přiobjednat nad tento rámec. 1.11.2006 16:08
OTÁZKA: Dobrý den, můžete prozradit, jaké programy se objeví v nabídce Televize v kapse? anonym
ODPOVĚĎ: Plánujeme nabídnout širkoké spektrum programových kanálů: zpravodajství, sport, zábava (hudba, filmy, animované programy, erotika). Konkrétní nabídka při spuštění služby záleží na dohodě s poskytovateli obsahu. Vzhledem k tomu, že DVB-H Multiplex pojme až 40 programů, může být nabídka opravdu široká, nad rámec stávajících známých TV programů. 1.11.2006 16:12
OTÁZKA: Dobrý den, můj šéf má T-mobile, já mám t-mobile a moje žena podnikatelka taky přešla k T-mobile. Neuvažujete o nějakém tarifu, kde by si mezi sebou několik čísel volalo levněji. Máte sice Moji blízcí, ale to SIM karty musí být pod jednou smlouvou a to my nemůžeme ani nechceme. anonym
ODPOVĚĎ: Poptávku zákazníků v této oblasti momentálně analyzujeme. 1.11.2006 16:15
OTÁZKA: Dotaz mířený trochu do soukromí: Jaký telefon mále (značka/typ). Děkuji Kral_UBU
ODPOVĚĎ: Používám 2 mobilní telefony: jako pracovní Blackberry 8700g, mimo práci SE W810i. 1.11.2006 16:18
OTÁZKA: Očekáváte, že o letošních Vánocích a Silvestru bude opět pokořen rekord v počtu odeslaných SMS? A bude na to vaše síť připravena? anonym
ODPOVĚĎ: Dá se očekávat, že rekord bude pokořen. Z hlediska připravenosti sítě můžeme zmínit příklad z loňského srpna, kdy během dvou dnů odeslali zákazníci T-Mobile přes 100 milionů SMS, což je více než jakýkoliv Štědrý den a Silvestr, aniž by to mělo dopad na stabilitu sítě. 1.11.2006 16:21
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal, proč T-Mobile nepodporuje UMTS na normálních mobilech. Přes mobil nemůžu využít UMTS ani k volání ani k datovému připojení na notebook. Michal
ODPOVĚĎ: Viz dřívějuší odpověď - poptávka po datových službách je vyšší, proto jsem zvolili technologii UMTS TDD. Na mobilním telefonu můžete využívat technologii EDGE, kterou jako jediný operátor v ČR poskytuje 70 procentům populace v ČR. 1.11.2006 16:23
OTÁZKA: Kdy zavedete videohovory? Paganini
ODPOVĚĎ: Vzhledem k volbě technologie UMTS TDD a velmi omezené poptávce po této službě zavedení videohovorů prozatím neplánujeme. 1.11.2006 16:24
OTÁZKA: Mám náhradní Twist kartu, kterou využívám minimálně. Teď v listopadu mám termín na povinné dobití. Jakou nejnižší částkou musím dobít, aby byla dále aktivní? Bohuslav Štekl
ODPOVĚĎ: Minimální částka dobití je 200 Kč. K dobití můžete využít různé možnosti: kupóny, bankomaty, terminály Sazka, CCS atd. 1.11.2006 16:26
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, jak je možné, že společnost zabývající se především komunikačními službami nezveřejňuje tel. číslo na jednotlivé značkové prodejny? Jako Váš potencionální nový zákazník a uživatel 4G internetu jsem byl nucet již několikrát objíždět Vaše prodejny kvůli zápujčce 4G combi karty, které jsou téměř nedostupné a jsou na ně týdenní pořadníky (situace mi značně připomíná předrevoluční dobu). Vzhledem k tomu, že reprezentanti Vašich značkových prodejen sliby o tom, že mě zkontaktují již třikrát nedodrželi, byl jsem nucen objíždět vaše prodejny ve městě se sedmitisícovou zálohou v kapse. Telefonní spojení s prodejnou by pro klienta s vážným zájmem o Vaše služby mnohé usnadnilo! Doufám, že se podobně nechováte ke stávajícím zákazníkům, protože "běhat" s každým problémem na prodejnu a čekat v pořadí i více než 20 min (jako se mi to již dvakrát stalo) by se mi opravdu nechtělo! Díky za odpověď a hezký den. Lukáš T.
ODPOVĚĎ: Dané situace jsem si vědomi. Vzhledem k vytíženosti našich obchodních asistentů na prodejnách byl zvolen způsob komunikace e-mailem/faxem.Za nepříjemnosti se omlouváme. Posyktneme kolegům z obchodního oddělení impuls k přehodnocení situace. 1.11.2006 16:31
OTÁZKA: dobrý den budete připravovat telefon který by byl podobný velmi ůspěnému sonyericssonu k700i? ted se deljí telefony které mají pěkné fotografie ale třeba já fotoaparát u telefonu moc nepoužívám a určitě nejsem sám a mislím si že hodně mobilů je dražží nez kdyby mely fotoaparát VGA ale stojí o 1500.kč víc jenom kvůli fotoaparátumoc děkuji za odpoved kodas
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď ohledně nabídky telefonů. 1.11.2006 16:32
OTÁZKA: Jsem vaším tarifním zákazníkem už asi 10 let. Dodnes mám u Vás zálohu asi 450 Kč. Dnes jsem si byl objednat 4G internet a musel jsem Vám nechat dalších 1000,- Kč zálohy. Tentokrát vratné za 3 měsíce. Proč pořád chcete nějaké zálohy. Copak za 10 (nebo kolik) let nejsem brán jako dobrý zákazník???? pavel
ODPOVĚĎ: Praxi výběru záloh jsem přehodnotili - od poloviny listopadu nebudou od zákazníků s dobrou platební morálkou vybírány zálohy při aktivaci. Stávající zálohy budou od nového roku postupně vraceny. Vaší věrnosti si vážíme a doufáme, že nám zachováte přízeň i nadále. 1.11.2006 16:35
OTÁZKA: Dobrý den, můžete mi, prosím, sdělit, jaké je vlastně oficiální (technické) označení Vaší sítě, kterou nazýváte 4G? Ota
ODPOVĚĎ: Internet 4G je komerční název služby fungující na technologii UMTS TDD. 1.11.2006 16:37
OTÁZKA: Dobrý den. Kdy uvede na trh MDA Vario II? Dekuji za odpověď. Pavel
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď ohledně nabídky telefonů. 1.11.2006 16:39
OTÁZKA: Dobry den, prosim Vas, budete prodava MDA VARIO II? V Nemecku jej maji uz nekolik mesicu. Dekuji za odpoved. Uz se na nej moc tesim! Petr
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď ohledně nabídky telefonů. 1.11.2006 16:39
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li T-mobile bude nabízet levnějsí volání v místě bydliště ? V německu něco takového již je. Děkuji. libor
ODPOVĚĎ: Našim zákazníkům poskytujeme balíček Pevná+, s kterým mohou volat za výhodnou cenu na pevnou linku.Takže zákazník má levné volání na pevnou linku nejen v místě bydliště ale na celém území ČR.To považujeme za výhodnější nabídku, než kterou zmiňujete. 1.11.2006 16:42
OTÁZKA: proč neopovídáte na dotaz o sonyericssonu k700i? hodne lidi by to zajimalo!!!!!!!! sonyericsson
ODPOVĚĎ: V naší nabídce jsou tři podobné modely od Sony Ericsonn K750i, W810i a K800i, což považujeme za dostatečné. Více inforamcí na webu T-Mobile. 1.11.2006 16:45
OTÁZKA: Kdy budu moct pouzit svuj telefon k uskutecneni UMTS videohovoru? mar
ODPOVĚĎ: Kvůli velmi omezené poptávce po této službě, T-Mobile její komerční nasazení v dohledné době neplánuje. 1.11.2006 16:49
OTÁZKA: Dobrý den. Jsem zákazníkem T-Mobile již 5 let. Nedávno jsem přesla z předplacené karty - Twistu na paušál. Se službami jsem byla vždy spokojená a jsem i nyní jako tarifní zákazník. Mám jeden dotaz, na který bych velmi ráda znala odpověď. Jako užival Twistu jsem vždy měla možnost zjistit si aktuální stav kreditu, ale jako tarifní zákazník vůbec tuto možnost nemám, resp. v průběhu zúčtovacího období si nemohu zjistit stav volnych minut, a to ani na zákaznické lince ani prostřednictvím t-zones na internetu. Toto je však jediný nedostatek za celou dobu, kdy u T-Mobile jsem, a to nejen já, ale i celá moje rodina. Chci se vás tedy zeptat, zda-li uvažujete o realizaci takové služby do budoucna či nikoliv. Děkuji. Kristina Kozáková
ODPOVĚĎ: Ano o zavedení této služby uvažujeme. 1.11.2006 16:50
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě proč je tak drahý roaming mezi ČR a SR? Navíc když je T-Mobile v ČR i v SR... Jakub
ODPOVĚĎ: Na snižování roamingových cen neustále pracujeme. V letošním roce jsme uvedli zvýhodnění Cestovatel - kdy ze Slovenska i dalších zemí, kde je síť T-Mobile, můžete volat za 4 Kč bez DPH za minutu + jednorázový sestavovací poplatek 29 Kč bez DPH. Více na webu T-Mobile. 1.11.2006 16:54
OTÁZKA: Dobrý den, hovoříte o 3G síti, ale jen o datové. Kdy bude možné v síti T-Mobile uskutečňovat také videohovory ? Tedy mobilní telefon se připojí do sítě 3G. Uvažujete nad tím ? Martin
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpovědi. 1.11.2006 16:55
OTÁZKA: Je nějaké zvýhodnění k tarifu, abych na jedno předem zvolené číslo mohl volat zadarmo? A proč u tarifu BAV SE nejsou body za provolane minuty a propsane sms. Jinak dekuji za vyborne sluzby Bilajz
ODPOVĚĎ: Vaše přízeň nás těší. Tarif BAV SE byl ušit na míru mladým zákazníkům, na základě průzkumu jejich preferencí. Řešením pro Vás požadavek je zvýhodnění Moji blízcí - za měsíční paušál 39 Kč bez DPH můžete rok volat až na pět čísel za 0 Kč za minutu. 1.11.2006 16:59
OTÁZKA: Jsem partnerem T-Mobile, vadí postup pouličních prodejců, kteří lžou zákazníkům. Naposledy třeba tím, že naše prodejna ztratila licenci pro uzavírání smluv a musí ji tedy uzavřít s nimi na ulici. Nebudete s toutopro nás nekalou konkurencí něco dělat? v konečném efektu to T-Mobile poškozuje... Severinová Hlinsko
ODPOVĚĎ: Neetické jednání individuálních prodejců řešíme ukončením spolupráce. Za společnost T-Mobile se za jejich chování omlouváme. 1.11.2006 17:01
OTÁZKA: Bude v nabídce T-Mobile modem pro 4G, připojitelný přes LAN ? i-zajic
ODPOVĚĎ: Momentálně je v nabídce modem s připojením přes USB, možnost nabídnout připojení přes LAN zvažujeme. 1.11.2006 17:02
OTÁZKA: Dobrý den, jak je možné, že Vaši dealeři chodí po městech, domech a bytech a tvrdí zákazníkům konkurenčného Vofafonu, že mají přejít k T-Mobile, neboď od 1. ledna 2007 bude Vodafon patřit pod O2!!!??? Jirka
ODPOVĚĎ: O podobné informaci nic nevíme. Viz. předchozí odpověď, prokázané neetické chování prodejců řešíme rozvázáním spolupráce. 1.11.2006 17:06
OTÁZKA: Jak vypadá jednání s Vodafonem na sdílení mobilní sítě. Je to pro vás výhodné, případně co vás (a Vodafone) k tomu to kroku vede? Legislativa či pouhé šetření nákladů? Tomáš
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď - jsme v prvotní fázi. Všeobecně taková spolupráce může přinést výhody jak zákazníkům(lepší pokrytí), tak operátorům - úspory nákladů, což může ve finále přinést zákazníkům nižší ceny. 1.11.2006 17:12
OTÁZKA: kdy spustíte sítě třetí generace společne s vodafonem???dekuji drýjo
ODPOVĚĎ: Viz. předchozí odpovědi: je předčasné o něčem takovém spekulovat, žádná rozhodnutí nebyla učiněna. 1.11.2006 17:13
OTÁZKA: Přeji hezký den. Jako dlouholetý uživatel běžného tarifního programu bych uvítal volání na vybrané(á) číslo(a)ve vlastní síti za paušální poplatek. Plánujete podobnou službu? M B
ODPOVĚĎ: viz. zmiňovaná služba "Moji blízcí" (více informací na webu T-Mobile). 1.11.2006 17:15
OTÁZKA: Dobré odpoledne přeji, chci se zeptat, zda je pro Vás klient, který Vám pravidelně už přes 2 roky platí částku přes 2000,- Kč měsíčně a je Vaším paušálním klientem od ledna 1997, nezajímavý? Ptám se proto, že lidem, který platí méně, jste při 2letém výročí učinili osobní nabídku na HIT i zvýhodněné telefony a mě po veškerých urgencích nikoliv... Pája
ODPOVĚĎ: Dobrý den, neznám přesný popis Vaší situace, ale překvapuje mne. Pokud nemáte dotovaný telefon, přechod na HIt by měl být při prodloužení smlouvy možný. Prosím, zkuste znovu zavolat na Zákaznickou linku T-Mobile, 1.11.2006 17:18
OTÁZKA: Dobrý den, mě prosím zajímá, kdy dojde k rekonstrukci stávajících Twist tarifů? Vodafone má odvážnou cenu do vl. sítě. bylo by fajn, kdybyste tak zvýhodnili volání i Vy. Ostrava.777
ODPOVĚĎ: Zvažte volbu tarifu T1 (více T-mobile web) 1.11.2006 17:19
OTÁZKA: Dobrý den, zajímá mě, kdy spustíte videohovory a v jakém stádiu je vaše spolupráce se společností Vodafone. Děkuji Hezký den Ondra S.
ODPOVĚĎ: viz. předchozí odpovědi. 1.11.2006 17:20
OTÁZKA: Jak je možné, že jsem v roce 2001 posílal z Německa SMS za 2-3Kč /bez DPH/ a teď v rámci spojených firem i Evropy jsem na 10-ti /bez DPH/? Míra
ODPOVĚĎ: Ohledně stávacících SMS cen z roamingu: cena závisí na Vámi zvoleném tarifu. Doporučuji zvážit aktivaci nadstavbového roamingového balíčku Cestovatel (cena SMS 5 Kč bez DPH). 1.11.2006 17:24
OTÁZKA: Dobry den, u T-Mobile jsem cca 6let. Od sameho zacatku jsem mel tarif pocinaje Paegas 60 nyni vyuzivam tarif T-Mobile 300. Vsechny ucty platim vcas plus mam na sebe dalsi sim karty partnerske. Nevim, ale zvyhodneni T-Mobile bonus atd. by melo byt pro stavajici zakazniky ne zrad V.I.P. mozna o neco pritazlivjesi at uz nabidkou telefonu ci sluzeb.Premyslite o nejakem dalsim zvyhodneni.Diky za odpoved a preji mnoho spokojenych zakazniku. Mates
ODPOVĚĎ: Dobrý den, vaše loajalita a spokojenost nás těší. V současnosti analyzujeme možná zlepšení T-Mobile Bonus programu. 1.11.2006 17:27
OTÁZKA: proč na infolince ani na značkových prodejnách nevědí, kde máte vysílače signálu 4G, potřebuji to vědět kvůli nasměrování antény.děkuji za odpověď jarda
ODPOVĚĎ: požádejte, prosím, na Zákaznické lince o přepojení ma technickou podporu, kteří by Vám po specifikaci Vašeho bydliště měli s nasměrováním pomoci. 1.11.2006 17:29
OTÁZKA: dobrý den budete připravovat telefon který by byl podobný velmi ůspěnému sonyericssonu k700i? ted se deljí telefony které mají pěkné fotografie ale třeba já fotoaparát u telefonu moc nepoužívám a určitě nejsem sám a mislím si že hodně mobilů je dražží nez kdyby mely fotoaparát VGA ale stojí o 1500.kč víc jenom kvůli fotoaparátumoc děkuji za odpoved tomáš kodydek
ODPOVĚĎ: Jako alternativu můžeme doporučit Sony Ericsson K510i. 2.11.2006 12:56
OTÁZKA: dobrý den budete připravovat telefon který by byl podobný velmi ůspěnému sonyericssonu k700i? ted se deljí telefony které mají pěkné fotografie ale třeba já fotoaparát u telefonu moc nepoužívám a určitě nejsem sám a mislím si že hodně mobilů je dražží nez kdyby mely fotoaparát VGA ale stojí o 1500.kč víc jenom kvůli fotoaparátumoc Prosím o odpověd anonym
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď. 2.11.2006 12:56
OTÁZKA: dobrý den budete připravovat telefon který by byl podobný velmi ůspěnému sonyericssonu k700i? ted se deljí telefony které mají pěkné fotografie ale třeba já fotoaparát u telefonu moc nepoužívám a určitě nejsem sám a mislím si že hodně mobilů je dražží nez kdyby mely fotoaparát VGA ale stojí o 1500.kč víc jenom kvůli fotoaparátumoc děkuji za odpoved ????????????????????
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď. 2.11.2006 12:56
OTÁZKA: jen napiste jestli budete připravovat neco podobného jako sonyericsson k700i stačí mi jenom ano nebo ne nic vic od vas nechci!!!! napiste!!!
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď. 2.11.2006 12:57
OTÁZKA: Dobrý den. Proč nabízíte více novým zákazníkům než těm, kteří vám jsou věrni. anonym
ODPOVĚĎ: Každý stávající zákazník má nárok jednou za dva roky prolongovat smlouvu a vybírat ze dvou nabídek, levnější hovory o 20% nebo dotovaná cena telefonu (cena bývá jedna koruna a nebo lze snížit pomocí T-Mobile Bonus bodů až na 1,- Kč). Po celou bodu využívání měsíčního tarifu získávají zákazníci ve věrnostním programu T-Mobile Bonus body, za které si mohou koupit zajímavé telefony, volné minuty/sms/data nebo potřeby pro volný čas. Zákazníci, kteří jsou u T-Mobile dva roky a více, získávají speciální věrnostní body, kterou jsou jim připisovány v den výročí aktivace SIM karty. Zákazníci s vyššími měsíčními platbami získávají benefity z TOP programu, jsou to například slevy na zboží ve firemních prodejnách TMCZ, lifestyle časopis Impuls, exklusivní vstup do Crystal salonku na letišti Ruzyně zdarma…. Do budoucna se hodláme zaměřit na individuální péči převážně u dlouhodobých zákazníků a k prodlužování zákaznických smluv nabízet další benefity dle potřeb zákazníka. Odměňování zákazníků bude spojeno, ale i s jinými významnými událostmi, první vlaštovkou bylo přiděleni 1 000 T-Mobile Bonus bodů, pro zákazníky kteří jsou s TMCZ již 10 let. 2.11.2006 14:30
OTÁZKA: Můj známý se po asi ročním útěku ke konkurenci vrátil zpět k T-Mobile, uzavřel novou smlouvu a obdržel z protekce jakousi zaměstnaneckou výhodu spočívající v 1000 (slovy: tisíc) volných minutách měsíčně mimo špičku v rámci sítě T-Mobile. Proč podobnou velkorysou nabídku nemáte např. pro věrné zákazníky, kteří si chtějí prodloužit smlouvu? Ondra
ODPOVĚĎ: Nabídky pro stávající zákazníky - viz předchozí odpověď. 2.11.2006 14:31
OTÁZKA: Dobrý den, proč nelze zrušit (i za poplatek) smlouvu uzavřenou na dobu určitou. Několik let mám smlouvu na volání a před 1,5 rokem jsem uzavřel druhou smlouvu na internet. Po roce jsem ji chtěl zrušit, neb jsem odjel na delší dobu mimo ČR. Tudíž ty dva roky musím tak jako tak zaplatit, ikdyž nemám možnost služby využívat. Na písemnou žádost mi bylo odpovězeno, že od smlouvy nelze odstoupit, max. na 3 měsíce přerušit, ale o to se smlouva prodlužuje. Zdá se mo to docela nefér, navíc pokud moje měsíční účty za telefon byly kolem 5 tis. jako soukromá osoba. Děkuji za odpověď adam
ODPOVĚĎ: Podle všeobecných podmínek není možné smlouvu na dobu určitou vypovědět. Po stanovenou dobu počítáme se sjednaným příjmem od zákazníka, což nám umožňuje těmto zákazníkům nabídnout výhodnější podmínky než u smluv na dobu neurčitou. 2.11.2006 14:44
OTÁZKA: Mám podobnou otázku jako již zazněla, ale přesto. Přijde mi krajně nespravedlivé poskytnout těm, kteří přejdou z twistu na paušál tisíce volných minut a sms (jak inzerujete) a stávajícím klientům na paušál nikoliv. V čem jsme horší klienti? Jakmile mi skončí paušál, na tohle si rozhodně vzpomenu..... Michal
ODPOVĚĎ: Nabídky pro stávající zákazníky - viz předchozí odpověď. 2.11.2006 14:44
OTÁZKA: "při prodloužení smlouvy využít tarifního zvýhodnění HIT - o 20 levnější volání a SMS za 1 korunu." - to ale noví zákazníci mají možnost též, pokud se nepletu, a ještě jsou zvýhodněni navíc... Woodstock
ODPOVĚĎ: Nabídky pro stávající zákazníky - viz předchozí odpověď. 2.11.2006 14:45
OTÁZKA: Dobrý den, budete v budoucnu dělat více pro stávající zákazníky? Přijde mi, že většina zvýhodnění pro jednotlivé zákazníky, jako jsou volné minuty, SMS atd., jsou pouze pro nové zákazníky. Mám T30HIT a zde jste dokonce z nepochopitelných důvodů zrušili účast tohoto tarifu v programu T-Mobile Bonus, takže i když mám každý měsíc účty kolem 500 Kč, nedostanu za svou věrnost nic (a to jsem vaším zákazníkem od roku 1997). goob
ODPOVĚĎ: Nabídky pro stávající zákazníky - viz předchozí odpověď. 2.11.2006 14:45
OTÁZKA: Dobry den, zavedie T-Mobile v buducnosti sekundovu tarifikaciu od prvej sekundy hovoru tak ako je to na Slovensku ? Dakujem za odpoved. rudi
ODPOVĚĎ: Poptávku zákazníků v této oblasti sledujeme a zavedení této tarifikace v budoucnosti nelze vyloučit. 2.11.2006 15:05
OTÁZKA: Proč se tarifní zvýhodnění (Víkend+, Pevná+) uplatňují až po provolání volných minut? Neplánujete to změnit? K
ODPOVĚĎ: Zvolili jsme stávající princip, nicméně poptávku zákazníků v této oblasti pečlivě sledujeme a nelze vyloučit Vámi navrhovou změnu. 2.11.2006 15:09
OTÁZKA: Dobrý den, toto je spíš taková myšlenka na zlepšení služeb. Neuvažovali jste nad tím, že byste veškerá zvýhodnění účtovali ještě před vyčerpáním volných minut? Proč musím např. platit za zvýhodnění Víkend+ 29 Kč, ale o víkendu volám nejdříve za dražší volné minuty a za deklarovaný padesátník si zavolám až třeba poslední týden v měsíci? Přijde mi to trochu i jako podraz na zákazníka, který si zaplatí za něco, co nedostane. Spousta lidí si nakonec takové zvýhodnění ani neaktivuje, protože pro ně nění výhodné. Možná byste změnou na férovější účtování získali i více zákazníků, protože mnohá z nich by se stala skutečně velmi atraktivní. Takto ale ztrácí na svém kouzlu. Děkuji. goob
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď. 2.11.2006 15:09
OTÁZKA: Dobrý den! Chtěl bych si u T-Mobile zakoupit nedotovaný telefon Sony Ericsson K800i. V této souvislosti jsem se chtěl zeptat proč mohu v daném případě využít věrnostní program T-Mobile Bonus až od 2 000 bodů a ne s menším počtem bodů? Pavel
ODPOVĚĎ: Většina telefonů začíná na hranici 2000 bodů z toho důvodu, že pro zákazníky není problém tuto "částku" nasbírat. Výjimku tvoří několik low-end telefonů, které mají nižší cenu a proto i sníženou hranici například na 500 bodů. Vámi uvedený telefon nepatří do kategorie low-end, proto je u něj zvolen standardní limit 2000 bodů. 2.11.2006 15:29
OTÁZKA: Neplánujete snížení ceny volání u tarifu Twist SMS?Tento tarif používám a 7,50 za volání mi přijde docela dost.Díky za odpověď. Gustav
ODPOVĚĎ: Dobrý den. Pokud Vám nevyhovuje tarif Twist SMS, doporučuji přejít na Twist Extra (měsíční paušál 69 korun). Textovka s ním přijde taktéž na 2 koruny a ceny za volání jsou výhodnější, například do sítě T-Mobile ve špičce za 4,50 Kč/min, mimo špičku 3 Kč/min. 2.11.2006 15:33
OTÁZKA: Můžete mi sdělit, proč vámi distribuavané telefony mají blokovány některé funkce nebo tlačítka? Jsou prodávány sice levněji o pár stokorun, avšak pro mnohé jsou Vámi blokované funkce důležitější. Proč se tomu tak děje??? David
ODPOVĚĎ: K blokování dochází nejčastěji z důvodu, že funkce dodávané výrobcem nejsou podporovány v síti T-Mobile. 2.11.2006 15:39
OTÁZKA: Nemáte v plánu zavest podobnou službu jaku má konkurenční O2? Jedná se o službu NAVIGACE pomocí gps modulu. Filip Kopecký
ODPOVĚĎ: Tuto variantu zvažujeme, ale již nyní nabízíme příslušenství ke konkrétním zařízením. V nejbližší době uvedeme na trh MDA Compact III, který bude obsahovat navigaci TomTom. 2.11.2006 15:48
zpět na osobnost