Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

On-line rozhovor

Ptejte se T-Mobile na mobilní televizi a jiné nové služby

velikost textu:
vydáno 1.11.2006 15:00
Na vaše otázky odpovídá Václav Štěpán, viceprezident strategie T-Mobile zodpovědný za rozvoj firemní a obchodní strategie a Martin Bögelsack, vedoucí projektu Televize v kapse.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 1. listopadu 2006 do 16:00

OTÁZKA: Dobry den. Zajimalo by me, jestli planujete neco podobneho jako je Flarion (Flash-OFDM) u slovenskeho T-Mobilu. Tedy vysokorychlostni datovou sit se skvelym pokrytim. Nebo jestli alespon pripravujete v blizke budoucnosti provoz 3G site s HSDPA. Dekuji. jannnn
ODPOVĚĎ: Po zvážení výhod, nevýhod jednotlivých technologií a licenčních podmínek v ČR, zvolil T-Mobile CZ technologii UMTS TDD. V nedávné době jsme výrazně rozšířili pokrytí na cca 50 procent populace ČR. O Flarionu nyní neuvažujeme a nemáme frekvenční spektrum, kde bychom ho mohli využít. Výkonově jsou tyto technologie srovnatelné. 1.11.2006 15:03
OTÁZKA: Pane VICEPREZIDENTE STRATEGIE T-MOBILU, mam dotaz ohledne podpory EDGE a UMTS. T-Mobile aktivne podporuje EDGE, pozastavil UMTS(mimo datovou oblast). Proc nenabizi telefon SonyEricsson K790i s uzitecnou podporou EDGE, ale nabizi naprosto zbytecne jeho verzi K800i s UMTS podporou, kterou NIKDO NEVYUZIJE! JE to pro me NEPOCHOPITELNA strategie T-Mobilu... R. Zela
ODPOVĚĎ: Toto je předmětem jednání mezi operátory a dodavateli mobilních telefonů a jejich stávající komerční nabídky. T-Mobile chce nabízet široké portfolio mobilních telefonů pro všechny skupiny našich zákazníků. 1.11.2006 15:06
OTÁZKA: Kdy bude v prodeji / k dispozici MDA Vario II? Martin
ODPOVĚĎ: Všeobecně k dotazům ohledně jednotlivých typů mobilních telefonů: tato data momentálně nemáme k dispozici, je to dotaz na kolegy z oblasti nákupu mobilních telefonů. O případném uvedení na trh budeme včas informovat. 1.11.2006 15:08
OTÁZKA: Dobrý den, chci se zeptat, kdy v promo akcích přestanete zvýhodňovat nově příchozí zákazníky a vspomenete si i na "staré". Mám raději střídat každé 2roky operátora a nebo zústat u vás? Děkuji M.P.
ODPOVĚĎ: Stávající zákazníci mohou využívat výhod loajalitních programů a při prodloužení smlouvy využít tarifního zvýhodnění HIT - o 20 levnější volání a SMS za 1 korunu. Při nákupu telefonu mohou využít program T-Mobile Extra - telefony za zvýhodněné ceny. 1.11.2006 15:11
OTÁZKA: Dobrý den zeptat jestli u T-Mobile budou nové paušaly? millan
ODPOVĚĎ: Na jaře letošního roku byla rozšířena nabídka stávajích tarifů. Potřeba našich zákazníků průběžně monitorujeme a vyhodnocujeme, například změna Tarifu Student na BAV SE. Na základě poptávky jsme připraveni do budoucna nabídku tarifů upravit. 1.11.2006 15:14
OTÁZKA: U T-mobilu mi vadí, že nepřevádí u paušálu volné minuty do dalšího měsice (jako jediný operátor). Uvažujete s tímto do budoucna? (Kvůli tomu uvažujeme o přechodu k Vodafonu.) Děkuji za odpověď. Jana
ODPOVĚĎ: Ano, o převoditelnosti volných minut uvažujeme. 1.11.2006 15:15
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal v čem konkrétně bude pro koncového zákazníka výhodné spojení infrastruktury T-Mobile a Vodafone.Můžeme očekávat,že Vodafone,který ohlásil že nebude spouštět vlastní síť 3G se takto propojí s vaší sítí? Kdy se dočkáme pokrytí UMTS i v dalších městech? Děkuji Radek L.
ODPOVĚĎ: Pokrytí UMTS TDD - viz předchozí odpověď. Ohledně nedávno ohlášené případné spolupráce s Vodafone - jsme na začátku, ve fázi hodnocení možných pozitiv a negativ z různých pohledů. 1.11.2006 15:18
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, zda byste mohl prozradit čísla či nějaké údaje ohledně přenositelnosti mobilních čísel. Kdysi mob. operátoři tato čísla zveřejňovala, ale už dlouho se nikde žádná neobjevila. Jak moc (kolik procent) zákazníků to využívá? Jája
ODPOVĚĎ: Podobně jako v jiných zemích možnosti přenést své číslo využilo méně než jedno procento uživatelů mobilních telefonů v ČR. T-Mobile je se současnou bilancí spokojen, přesná čísla nelze sdělit. Díky za pochopení. 1.11.2006 15:21
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, zda uvažujete o zařazení telefonu SE W710i do nabídky. Děkuji Štěpán Čejka
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď ohledně nabídky telefonů. 1.11.2006 15:21
OTÁZKA: Dobrý den,zajímalo by mě proč nejsou nevyužité volné minuty a sms přesouvány do dalších měsíců.Děkuji petr
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď ohledně převoditelnosti minut. 1.11.2006 15:22
OTÁZKA: Kdy začnete převádět volné minuty? Koník anonym
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď o převoditelnosti volných minut. 1.11.2006 15:23
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak to do budoucna vidí T-M s převoditelností volných minut do dalšího období a správou účtu, tak jak ji má např. VF pod názvem Chytrý přehled. Tyto dvě věci T-M jako jedinému mobilnímu operátorovi v ČR chybí. Sám se s tím často setkávám jako s jediným argumentem lidí, proč nechtějí jít k T-Mobile. Děkuji Jakub
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď o převoditelnosti volných minut. 1.11.2006 15:23
OTÁZKA: proč okrádáte odcházející klienty a nevracíte jim předplacené zálohy macho
ODPOVĚĎ: Každý odcházející zákazník, pokud nemá žádné závazky, dostává své zálohy zpět. Od poloviny listopadu nebude u zákazníků, kteří nemají záznam v registru dlužníků SOLUS, vybírána záloha při nové aktivaci smlouvy. 1.11.2006 15:25
OTÁZKA: Zdravim. Chtel bych se zeptat, jestli bude ve vasi nabidce telefonu sony ericsson w850i?! Dekuji za odpoved. Pepe
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď ohledně nabídky telefonů. 1.11.2006 15:25
OTÁZKA: Dobrý den, mám od T-Mobile internet 4G, tarif Premium. Očekával jsem za nekřesťanské peníze který za něj měsíc měsíc dávám kvalitu, ale realita je jiná. Časté výpadky, snížení rychlosti, nestabilita. Pro úplnost dodávám, že bydlím v Praze 10 Malešicích, v Chotutické ulici. Všichni operátoři mi tvrdí, že zde signál musí být kvalitní a že zde je signál jsem si ověřil také informační smskou. Mám anténu za oknem, díru do zdi jsem si kvůli ní musel udělat, ale je to děs. Zkuste se nad tím zamyslet, protože Internet 4G rozhodně nezlepšuje zvuk značky T-Mobile v Čechách. Děkuji. Tomas Fojtik
ODPOVĚĎ: Na zlepšování kvality signálu neustále pracujeme. Vaše situace nás mrzí. Prosím obraťte se na Zákaznické centrum T-Mobile s požadavkem vyslání servisního technika na přeměření signálu ve Vašem bydlišti. 1.11.2006 15:28

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.





Najdete na iDNES.cz