Ptejte se na novinky u Vodafone
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 1. února 2006 do 13:30
OTÁZKA:
Budete ztavádět nějaký tarif pro studenty jako mají vaši konkurenti????
Štěpán
ODPOVĚĎ:
V tuto chvíli jsme přesvědčeni, že naše stávající nabídka pokrývá potřeby i této cílové skupiny. Např. tarif Rozjezd Naplno nebo Odepiš v kombinaci se zdarma poskytovanou SMS bránou může být vhodnou "studentskou" kombinací
1.2.2006 13:27
OTÁZKA:
Dobrý den,
kdy plánujete zavedést UMTS? Pouze pro data nebo i hovory?
Myslíte, že v tomto roce budou klesat ceny dat?
Můžete mi prosím popsat Vodafone (Oskar byl "přátelský, vtipný, samostatný")?
Děkuji!
Michal H.
ODPOVĚĎ:
Síť třetí generace a služby s ní spojené (videohovory, stahování televizních přenosů a hudby do mobilů apod.) plánujeme spustit do konce letošního roku. I zde však platí, že Vodafone uvádí na trh pouze stoprocentně připravené služby, které mají zákaznické služby. Nejde o to, jak rychle služby představíme, ale o to, jaký budou mít přínos pro zákazníka
1.2.2006 13:31
OTÁZKA:
Chci tedka zajit do vasi prodejny a chci vyzkouset mesic zdarma s Vodafone. Ale jde po zkusebni dobe zmenit tarif (zkusit chci 300, ale pak pouzivat jiny, posle toho kolik provolam) nez ten ktery si na vyzkouseni vyberu? Dekuji
Jan Dudek
ODPOVĚĎ:
Samozřejmě po uplynutí 30 denní zkušební doby si můžete optimalizovat tarifní plán dle svých potřeb a bez jiných zavazujících poplatků
1.2.2006 13:32
OTÁZKA:
Budete dále rozšiřovat pokrytí EDGE do menších měst?
Radek
ODPOVĚĎ:
Ano, s rozšiřováním pokrytí technologií EDGE počítáme i nadále.
1.2.2006 13:33
OTÁZKA:
Ja nevim, jestli Vodafone spravne pochopil chovani spotrebitele ale asi ne, jinak by urcite vedel, ze jakekoliv zdrazovani (i kdyz se tyka roamingu) je vnimano velice negativne a vysvetleni typu "zjednoduseni..., prehlednost" nevnima ve chvilich kdy se jedna o cenu...
Guerito
ODPOVĚĎ:
Nejde o zdražování, ale spíše o větší přehled a zjednodušený a zcela průhledný ceník.
1.2.2006 13:36
OTÁZKA:
Dobrý den,bude se rušit tarif Odepiš a kdy budete jeničkou na českém trhu.Děkuji
Ondřej
ODPOVĚĎ:
Tarif Odepiš rušit neplánujeme stejně jako žádnou ze stávajících služeb. V současné chvíli nemáme ambice na to, stát se největším mobilním operátorem ČR, ale doufáme, že zvítězíme v sympatiích u zákazníků. Velikou radost nám dělá, že jsme ve srovnání s konkurencí za rok 2005 získali nevětší čistý přírůstek nových zákazníků. A za to děkujeme všem, kteří v nás věří. Rád bych se tímto rozkoučil a poděkoval za podnětné dotazy Vám všem a redakci idnes.cz za sprostředkování tohoto diskusního fóra. Někdy příště nashledanou.
1.2.2006 13:42
předchozí | 1 2 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.