Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se na novinky u Vodafone

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 1. února 2006 do 13:30

OTÁZKA: Dobry den, vsude slysime jak chce staro-novy operator pritahnout nove zakazniky. Priznavam ze to je dulezite ale je podbizeni novych produktu ta spravna cesta jak si udrzet ty stare? Diky JirI Kraus
OTÁZKA: DD, jsem u Oskara od jeho začátku, máme doma 8 aktivních čísel. Od začátku máme doma slabý signál, který kolísá, hovory se rozpadají. Po mnoha urgencích na Oskarlince jsem nedostal NIKDY žádnou odpověď, jen ujištění o neustálém posilování sítě. A tak jsem loni na podzim jsem přešel ve dvou případech zpátky k TMobile. A vypadá to, že i převedu i ostatní čísla. JEDINÉ co mě nyní u vás drží je, že lze posílat bezplatně emaily a SMSky z webu. A teď ten dotaz: Máte nějaký plán výstavby nových BTSek (datum/lokalita)? Pokud ano, proč ho nikdo na oskarlince nezná? Vítek
OTÁZKA: Zdravím, sice mě také štve vypadávání web stránek, ale na druhou stranu je to odvaha to takto z razu na raz změnit... :) Zajímali by mě změny DATOVÝCH tarifů - jestli se plánují, zda se nebudou měnit limity apod. Váš systém odstupňovaného datového tarifu (200,400,...) je sympatický, nicméně při dnešních stránkách je po shlédnutí několika stránek nejnižší limit přečerpán. Díky KK ADHIRAJ
OTÁZKA: Dobré odpoledne. Setkal jsem se s názorem, že se po koupi operátorů Vodafonem zvýšila cena služeb. Je to pravda? Čeká nás, Oskaráky, nějaké zdražení? Děkuji Pavel
OTÁZKA: Budou vaše dotované telefony obsahovat též vaše logo jako to používají i jiní operátoři. Petr
OTÁZKA: Zajimalo by mne jestli bude zvyhodnene volani z USA,jako to zavedl T-Mibile?? Tomas
OTÁZKA: Zdravím. Budete mít v nabídce dotovaných telefonů nový SE Walkman? Děkuji Tomáš Tomáš
OTÁZKA: Dobry den, pred nekolika dny jsme s manzelem presli od T-Mobile k Oskar/Vodafone. Doufali jsme v lepsi sluzby a jednani, ale uz po prvnim hovoru s vasi Oskar linkou a par dnech jsme velmi zklamani. Nejen, ze operatorky neuvadeji pravdive informace, napr. ze neni problem rozdelit ucet s dvemi cisly na dva samostatne ucty (prestoze jsme od zacatku chteli byt solo, operatorka nam spolecnou smlouvu doslova vnutila), naopak problem to je a jeste po nas chcete zaplatit 1000 kc, misto jen volaci jistiny, ale navic nas timto pripravila i o bonus za doporuceni. Tohle ma byt chovani k novym zakaznikum? Kris
OTÁZKA: Dobry den! Par slov k roamingu. Podle vasich slov, cituji: Co se týče jednotlivých cen roamingu, v několika položkách mohlo dojít k nepatrnému navýšení ceny, ale podle interních analýz tímto krokem okamžitě zlevníme volaní pro cca 85% zákazníků, a to nemluvíme o transparentnosti a pohodlí, které tak zákazník získá. Tak tedy: nepatrne navyseni ceny - volani s Oskarem v siti Orange UK mimo spicky na vsechny site v UK 5 korun za minutu a tarifikace po vterinach (ve spicce to bylo 13 korun). Po novem s Vodafonem zaplatim 25Kc bez DPH a tarifikace po minutach. Pocitejte se mnou. Volam 3 minuty a 20 vterin. Kolik zaplatim? s Oskarem by to bylo 16,70 Kc. Jak je to ted po novem s Vodafone? 4x25 = 100 korun + DPH. Tomuto rikate nepatrne navyseni ceny? Kde je tech 85% lidi kterym jste roaming zlevnili? A co prichozi hovory? Kdyz mi zavolal kamarad v roamingu za minutu prichoziho hovoru jsem platil s Oskarem 9,5+DPH takze znovu 3 minuty 20 vterin = 31 korun+DPH. S Vodafonem po novem 60 korun + DPH. Kolik jsem tim usetril? Dobre, uznavam, mozna jste nepatrne zlevnili hovory do Cech. Ale! Proc bych mel volat domu za draho kdyz mi mohli vsichni volat za cenu Oskar-Oskar a ja platil pouhych 10 korun? A jeste jedna kalkulace. SMS. S Oskarem ve Vodafone D to slo za 4 koruny+DPH a v treba v Belgii (Base) nebo Irsku (O2) za pouhe 3,5 Kc + DPH. Jak to jde s Vodafone CZ? Nemecko 7+DPH; Belgie, Irsko 8+DPH. Jakaaa to uspora a prehlednost. Jeste ze nemusim pracne hledat a tratit ten muj drahocenny cas. Zmena Oskara na svetoveho Vodafone u mne pri prekroceni statni hranice od dneska znamena jen jedine. Vypnout telefon, abych usetril. Aaaaaaaa. Tady je tech 85% zakazniku kterym se ulevi od draheho roamingu. Uz jsem to odhalil! Dekuji moc panove a damy! A kdyz se me nekdo zepta... Vodafone... How r u? Odpovim Thanx, but with Oskar it was muuuch better. Petr
OTÁZKA: Dobrý den,bude se rušit Odepiš a kdy bude UMTS?Jinak Vodafone (Oskar) - byl je a bude pro mně nejlepším - později bych chtěl u Vás na obchdě pracovat ! Díky za odpověď Ondra 13:27
OTÁZKA: OTÁZKA: ( staly zakaznik ) Co noveho jste mi prinesli krome spousty reci, cervenych rukou a nonstop zakaznicke linky /a zdrazeni roamingu? ODPOVĚĎ: ( 01.02.2006 13:24 ) To je teprve začátek.... Z: Taky se bojim :-( Z
OTÁZKA: Bude se Vodafone zamerovat i nejak na studenty? Hamsa
OTÁZKA: Dobrý den, používám soukromě dva paušály Oskara, a účet mám kolem 1500,-/měs. S Oskarem jsem už od začátku, a věřím že s vámi zůstanu. Přeji hodně štěstí ve spojení v VodaFonem, a zároveň chci APELOVAT:Udržte si SMS bránu z Internetu, je to ten nejhlavnější důvod proč jsem stále s vámi, a co jsem se ptal svých známých +- 15-30 let tak SMS brána z netu je to, proč si lidi požizují oskar, a proč přecházejí k vám. Jedinečná geniální strategie, a na to ostatní dva operátoři dojeli. Budu s vámi tak dlouho, dokud to bude fungovat. Váš nejvěrnější..:) Hodně zdaru VODAFONE!:) Martin Černý, Karlovy Vary
OTÁZKA: dobrý den, bude taky u Vodafonu, něco pro jeho stávající zákazníky? lk
OTÁZKA: Dobrý den, chtel bych se zeptat, kdy bude v ČR dostupná služba Vodafone Simply (alespoň přibližně). Děkuji za odpověď Petr
OTÁZKA: Co zlevnění mobilů pro stávající zákazníky..... zatím jsou ve výhodě nově příchozí, já u vás klidně zůstanu, ale co za to? Když půjdu jinam, číslo mi zůstane a dostanu dobrej foun... Anonym
OTÁZKA: Dobry den, vsude slysime jak chce staro-novy operator pritahnout nove zakazniky. Priznavam ze to je dulezite ale je podbizeni novych produktu ta spravna cesta jak si udrzet ty stare? Diky JirI Kraus
OTÁZKA: dobry den , co jste delali celych 6 mesicu od kope oskara?? reklamy? nebo jste vystrihovali cervene ruce? nebo dokonce natirali jablka na cerveno?? drak
OTÁZKA: Nemyslíte, že převod volných minut jen do následujícího období je poněkud nefér? Chcete snad tak trochu rozhodovat za mě jak a kdy budu volat? Paušál zaplatím stejně. Tohle, stejně jako vaše úžasné nabídky pro stávající zákazníky a mnoho jiných mě nutí přemýšlet, jestli raději neodejít. Možná vám je jedno, že ztratíte zákazníka. On se na vaše "náborové" akce chytí jiný. Ale až si uvědomí, že cukrátko je pryč a běžné podmínky nic moc, půjde taky. Vždycky jsem si myslela, že loajální zákazník má pro firmu větší hodnotu. Přeji krásný den. Nikola
OTÁZKA: Dobrý den,kdyz přejdu k Vodafone v rámci přenositelnosti čísel,dostanu novou simkartu, bude se mi na displeji zobrazovat uz nazev Vodafone? Alex
OTÁZKA: Myslíte že se s nástupem Vodafone změní i profesionalita personálu na Vodafone obchodech? Za Oskara to bylo hrozné. Mají málo znalostí a často odkazují na tel.operátora a tam začína bohužel nekonečný kolotoč, odkazovaní na prodejnu a tam zas na linku a pořád do kolečka....Pokud se ovšem na linku dovoláte.... Což je daší můj dotaz, bude posílena zákaznická linka? Děkuji za odpověd. A přeji hodně úspěchů na českém trhu. Petr
OTÁZKA: Dobrý den, máte k pivu raději nakládaný hermelín, nebo sýrové koule? lemonhead
OTÁZKA: dobry den. Kdy spustite UMTS?? sundevil
OTÁZKA: Zdravím,prosím Vás,jak zjistim kdy bude v mojem městě (Třebíč) Vodafone turné? Je už stanovený harmonogram? Anonym
OTÁZKA: Dobrý den, pořád jste přímo neodpověděl, jak si hodláte udržet stávající zákazníky a co pro ně chystáte, pořád a pořád se soustředíte na nové zákazníky, kteří nebudou do nekonečna přibývat, já jsem u Oskara 4 roky a chybí mi nějaký věrnostní program např. něco jako benefit body nebo Go bod, děkuji za odpověď Sovička
OTÁZKA: Otazka z jineho soudku: Myslite si, ze muze byt rozum a chtic v opozici natrvalo? Krteček
OTÁZKA: Jak je to s názvem služby Vodafone Live!? Bude u nás pod jiným názvem nebo ne? Kdy bude spuštěna? Jakého operátora používáte Vy a proč? Michal R.
OTÁZKA: Dobry den, budete rusit stare tarify, jako je napr. Dohoda s Oskarem (ta uplne puvodni) ? Dekuji Jirka
OTÁZKA: Co takhle zlevnění mobilů? Muchlal
OTÁZKA: Dobry den. Nepripada Vam trapne, ze nadnarodni spolecnost Vodafone, ktera uz se dele nez pul roku pripravuje na vstup na cesky trh, ktera zaplavila cesko reklamni kampani za desitky milionu, neni schopna zajistit ani tak elementarni vec, jako je bezproblemovy chod webu, samoobsluhy a sms brany? Za dalsi, nepripada Vam trapne zasadni zdrazeni roamingu omlouvat zjednodusenim? To si Vodafone mysli, ze Cesi jsou tak blbi a nedokazou se orientovat v ceniku, a ze jsou tak blbi, ze radi vymeni zdrazeni za radoby zjednoduseni. A kdy pripravi Vodafone nejakou akci pro sve stale a (zatim) verne zakazniky, a ne jen pro nove prichozi? Dekuji za odpoved. FaithNoel
OTÁZKA: Budete mít připravené nějaké speciální programy se slevami i pro dlouhodobé zákazníky s oskartou aniž by museli přecházet na tarif? Děkuji. Miloš
OTÁZKA: Opravdu si mohu na neuplne + 1 uplne obdobi vzit tarif + telefon a v pripade nespokojenosti vse po mesici bezplatne vratit? Cili budu pausal + telefon (nepresahnu-li minuty + 357KC) pouzivat zdarma? Majk
OTÁZKA: Dopadlo to presne podle ocekavani, Vodafone z... (pardon, neznam pro to slusny vyraz) Oskara. At uz se jedna o "zlevneni" roamingu nebo dalsi veci ohledne zmeny. Prominte, ale cekal jsem trochu neco jineho. Mega kampan, ale kde nic, tu nic. Dostala me Vase odpoved, ze nechcete jednorazove zvedat popularitu. Tomu ma nekdo verit? Vazne se desim toho, jake vsechny novinky pro nas VF ma a take se desim toho, az se naplno projevi jeho know-how, jak vytahnout z lidi jeste vice penez, tedy predpokladam zdrazit sluzby, aby byly spickove... oskarak
OTÁZKA: Přesně tak, Oskar moc dbal na stupidní reklamní akce a tlačil peníze do marketingu oslovující nové zákazníky. Ze začátku se mu dařilo je přetahovat vzhledem k nízkým cenám služeb, které byly ale vždy o krok pozadu než konkurence a do dneška se mu daří málo oslovit byznys klientelu a nabídnout jí služby v oblasti datových přenosů nebo stupidního paušálního připojení na internet. Neuměl si udržet zákazníka. Nový telefon za "zvýhodněnou cenu" třeba nabídne klientovi, který je u něj na paušálu nové generace dva roky nebo na něj musí přejít a mít ho půl roku aby ho dostal. Co třeba lidé co provolávali spousty peněz na Dohodě s Oskarem a dostali houby, jelikož to nebyl tarif nové generace. Další totální krach je sortiment přístrojů, který si opatrný Oskar přizpůsoboval jen podle sebe podle nejprodávanějších kousků a o to co moc nešlo, ne ve velkém, na to kašlal a do dnes se se jeho sortiment točí okolo klasických Nokií, Siemensů a sem tam nějakým Sony E. Mladí lidi potřebují pestrost a hravost za dostupnou cenu, což umí využíte T-Mobile. Co z toho, že neuzavírám s Oskarem smlouvu na tarif, když z toho taky nic nemám že? Můj názor je, že Oskrar dobře začal, ale je třeba se probudit a jít konkurenci vstříc, věřím, že Vodafone se to podaří. Michal
OTÁZKA: Dobrý den,bude se rušit tarif Odepiš a kdy budete jeničkou na českém trhu.Děkuji Ondřej
OTÁZKA: Dobrý den, Jsem tarifním zákazníkem již 3 roky, je reálná šance na koupi zvýhodněného mob. telefonu dříve než po 2 letech od poslední koupě? Děkuji Anonym
OTÁZKA: Dobry den, jak se mohu docist NIC noveho pro stavajici zakazniky nepripravujete. Dekuji i za tuto informaci - prejdu ke konkurenci. will
OTÁZKA: Hluboká úcta. Někde jsem se dočetl, že v zemích třetího světa již mobilní operátoři nabízejí službu teleportování fyzických schránek lidí, a to tak, že na tisíce mil daleko a bez jakýchkoliv časových prodlev. Údajně by taková cesta měla přijít cca na 12,- za jeden ticíc kilometrů. Kdy přijde také pan Vodafone s touto nabídkou??? Teleportovací zařízení jsem si již pořídil. Děkuji. Ruda Faberge de Flidrof
OTÁZKA: Uvažujete, prosím, o jakémkoliv zvýhodnění pro osoby s postižením, které jsou držiteli průkazu ZTP a ZTP/P ( kdysi v začátcích měl Paegas tarif Jistota ) Děkuji, Majer Majer
OTÁZKA: Dobry den,Zajimalo by me jestli Vodafoun uvazuje treba nad novymi datovymi tarify.Nejlevnejsi je ted za 200 ale 0-10MB to je pro me pres telefon nevyhodne.Co takhle polovina dat a polovina penez.Do toho bych urcite sel. A jeste bych mel dotaz jestli Vodafone chysta neco i pro studenty. Hamsa
OTÁZKA: jake mate cile s Vodafone cz?Chcete se stat 1 mezi operatory?dekuji zatim velmi spokojeny zakaznik Radek
OTÁZKA: Dobry den, od dnesniho dne mam problem s fungovanim vodafone www sms brany, temer se neda pouzit, z cca 50 pokusu se mi podarilo odeslat jednou... David
OTÁZKA: To si děláte prdel? 15Kč za zprávu z Ruska, kdyz doteď stála 2,80??????????? Michal Urbánek
OTÁZKA: Chystáte i nějaké bonusy pro stále klienty, kteří užívají kredit ? Lukáš Balada
OTÁZKA: Proboha, tyhle Vaše naučený fráze jsou opravdu z Vaší hlavy nebo je to firmení brainwashing ? Máte taky nějaký vlastní názor ? Děkuji za odpověď (pokud možno z Vaší hlavy a ne podle firemních pouček). kerberos
OTÁZKA: Dobry den, zajimalo by mne co novyho nabidnete stavajicim zakaznikum, ktery uz vyuzivaji sluzeb jako Moji nej, Moje jednicka, ..... Rekl bych ze posledni dobou naprosto jasne preferujete nove zakazniky, ktery dostavaj vyhody o kterych se stavajicim ani nesnilo. Dik za odpoved Jakub
OTÁZKA: dobrý den jsem zákazník oskaru nyní vodafone už skoro od jeho počátku chci se zeptat mám ten nejmenší tarif na sms budu si moci vzít dotovaný telefon při prodloužení smlouvy???díky ace
OTÁZKA: Dobry den, chci se zeptat, zda bude moznost volat a posilat sms a mms to Tanzanie (roaming i na jejich mistni operatory). U Oskara tomu tak doted nebylo. Diky. aar
OTÁZKA: chtěl bych se zeptat,zda připravujete nějaké výhody pro uživatele nepředplacených sim karet.Třeba nějaké slevy při koupi nového telefonu.Dík a Zdar kubaba
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych se zeptat zda li neudelate tarif u ktereho zapltim jednorazovy poplatek a lidove"neodstrcim telefon od ucha"... Neomezene volat psat SMS. Treba jak je to v zahranici. Za odpoved diky Albi
OTÁZKA: Mám stále na telefonu staré logo OSKAR, chtěl bych se zeptat jestli se mi logo změní na VODAFONE, děkuji. Wild
OTÁZKA: Dobry den, v Cesku pouzivam simku Oskar-Vodafone, v Anglii Vodafone. Kdy bude mozne pouzivat jen jednu v obou zemich s automaticky zmenenym tarifem a uvazujete o levnejsim volani do zahranicimezi temi co pouzivaji Vodafone? Dekuji za odpoved, David David
OTÁZKA: Rad bych se zpetal kdy se rozběhne u Vodafone síť třetí generace a kdy bude k dispozici mobilní telefon Nokia N90. JaPaja
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak moc náročné bylo vyměnit na všech místech stará loga za nové = Vodafonu? Na stránkách o mobilní komunikaci se diskutuje o změnách tarifů, přípravě nových tarifů a doplňkových balíčků - připravujete v nejbližší době něco takového (vím, že mi odpovíte že toto nelze sdělit kvůli konkurenci, ale třeba něco můžete říci :-) ). Jinak blahopřeji k Vodafonu. Děkuji Luboš Lubi
OTÁZKA: Začínáte skvěle, zkuste si poslat SMS z Vašich webových stránek. Jirka
OTÁZKA: Ja nevim, jestli Vodafone spravne pochopil chovani spotrebitele ale asi ne, jinak by urcite vedel, ze jakekoliv zdrazovani (i kdyz se tyka roamingu) je vnimano velice negativne a vysvetleni typu "zjednoduseni..., prehlednost" nevnima ve chvilich kdy se jedna o cenu... Guerito
OTÁZKA: Psal jste ze nespoléháte na akce které vám zvednou jednorazove popularitu. A co je mesic volani zdarma? proc to jednoduse neni pro vsechny? Jirka
OTÁZKA: budete podporovat gp navigaci,a bude mt Qtek 8310 diky jara
OTÁZKA: Vodafone asi nepripravuje nejake vyhody pro volani do site Vodafone fungujicich v zahranici - dejme tomu, ze bych chtela zavolat nekomu, kdo vyuziva sluzeb Vodafone treba v Japonsku, asi to nebudu mit levnejsi nez na jinou sit, ktera tam funguje...? Lenka
OTÁZKA: Kdy se pořádně rozběhnou stránky Vodafone?? Wild
OTÁZKA: " Na světovÍch trzích" ???? Tohle je diskuze s mluvčím Vodafone??? Na to stačí nedokončené základní vzdělání? Jirka
OTÁZKA: Chysta vodafone nejaky studentsky tarif? myslim, ze oskarovi po skonceni tarifu volej kolej hodne chyby. lukas
OTÁZKA: Dobry den. I ja mam otazku ci pripominku k prezentovanym "vyhodnym" cenam roamingu po nastupu Vodafone. Nemohu najit vyhodu roamingove sms za 7,00 Kc, kdyz do 1.2.2006 stala vetsina roamingovych sms i tak kolem 7 Kc, bylo vsak mnoho zemi, ze kterych bylo mozne posilay sms levneji - napriklad sms z Ukrajiny 2,17 Kc, levnejsi byly i sms z pobaltskych (napr. Litva 4.92 Kc) ci kavkazskych (Armenie 1.37 Kc) republik a jiste by se naslo i nekolik dalsich prikladu...Kde je v tomto pripade jaka cenove vyhoda? Dekuji. PS:Vsechny ceny bez DPH :-) Zdenek
OTÁZKA: Bude vodafone také nabízet sms za jednu korunu? A hodlá mít v české republice podobný styl reklam, jako míval Oskar? Johana
OTÁZKA: Chci se zeptat, kdy začne fungovat správně sms brána na www.vodafone.cz. Děkuji. Přeji hodně úspěchů. Michal Urbánek
OTÁZKA: Zůstane doba šesti měsíců při koupi paušálu s dotovaným telefonem, nebo ji prodloužíte na dva roky? Nechystáte se blokovat vámi prodávané telefony stejně jako Eurotel a T-Mobile?? Martin
OTÁZKA: Dobrý den, chci se vás zeptat zda Vodafone chysta datové služby? K neomezenému a rychlému přístupu na Internet děkuji za odpověd Pettr Vilímek
OTÁZKA: Dobrý den, jsme u oskara, nyná vodafonu už od začátku s celou firmou, ale jediné, co mi chybí je možnost dvou karet sim na jedno číslo, abych mohlu v autě mít stejné číslo jako u sebe v kapse. Oba konkurenti to nabízejí???Kdy se dočkám u Vodafonu?? ph
OTÁZKA: Chtel jsem se zeptat proc neni mozne pouzivat Vodafone Passport pro ceske zakazniky. Jiri Vlcek
OTÁZKA: Kdy budou plně funkční vaše nové internetové stránky? Celý den jsou velmi pomalé a nejde se přihlásit do internetové samoobsluhy. Taky dnes nefunguje přenos přes "ointernet". Jarda
OTÁZKA: dobrý den,lze posílat dál SMS z netu? pet
OTÁZKA: Dobrý den.Chtěla bych se zeptat na výhodnou nabídku telefonů pro stávající zákazníky. Jsem u Oskara (Vodafone) již přes dva roky, mám paušál Odepiš. Týká se nabídka i tohoto tarifu?Děkuji mnohokrát za odpověď. Nikita
OTÁZKA: Dobrý den ,ráda bych se zeptala zda a jaký program jste připravili pro seniory. Děkuji a přeji hezký den a mnoho úspěchů. LAHODNA
OTÁZKA: Nemyslíte si, že by se lidé měli v pracovní době věnovat spíše něčemu jinému než je on-line rozhovor na idnes? Myshack
OTÁZKA: DOBRY DEN, STALE NEMAM NA SVYM K750I LOGO VODA A DALSI VEC, JAK DLOUHO BUDE ZADARA SMS BRANA NA NETU? DEKUJI. ROMAN HRIBEK
OTÁZKA: Budete dále rozšiřovat pokrytí EDGE do menších měst? Radek
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli spolecnost Vodafone hodla alespon do budoucna zavest vernostni program jako maji spolecnosti Eurotel (Benefit) a T-Mobile? Dekuju za odpoved. Martin
OTÁZKA: Co chystáte pro stávající firemní zákazníky??? Martin
OTÁZKA: Roaming ma byt nevjvyhodnějsi ve vasi siti? To je mi novinka i podle tech vasich pasem jsou stale konkurencni operatori kteri nabizi nizsi ceny... A co chystáte pro stálé zákazníky? Radka
OTÁZKA: Dobrý den. Mám Oskartu již něco přes 1800 dní. (prům. 500,--Kč/měsíc). Čekají mě u VODAFONE nějaké výhody za věrnost? Levnější SMS, volání nebo výhodná cena nového moblu? Oskartu mám samozřejmě zaregistrovanou na jméno a adresu. Děkuji za odpověď. VIKI
OTÁZKA: Docela fajn nástup s nefunkčními www stránkami.Co vy na to? mario
OTÁZKA: Chci tedka zajit do vasi prodejny a chci vyzkouset mesic zdarma s Vodafone. Ale jde po zkusebni dobe zmenit tarif (zkusit chci 300, ale pak pouzivat jiny, posle toho kolik provolam) nez ten ktery si na vyzkouseni vyberu? Dekuji Jan Dudek
OTÁZKA: Bude se tu prosím ještě dnes odpovídat? ADHIRAJ
OTÁZKA: Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, kde mohu na webu najít informace o cenách roamingu v rámci navšívené sítě (konkrétně mne zajímá Malajsie, Singapur, Tajwan a Indonésie). Dále by mě zajímalo, proč mezi zeměmi v rámci zóny 3 máte uvedenou Indonésii, ale na webu tato země není pro roaming dostupná. Chystá se tedy konečně roaming v této zemi? Poslední otázka: Bude u nás Vodafone zavádět službu Blackberry, tak jak tomu je v jiných zemích? Luděk Vokáč
OTÁZKA: Ahoj, Oskar urazil za poslednich par let slusny kus cesty, gratuluji :-). Jinak by me zajimalo, jak vnimate soutez ET a TM v souboji o jednicku v poctu zakazniku, jak se na to kouka Vodafone a jake si klade cile? diky! Šterboholy
OTÁZKA: Jak je to přesně s tím paušálem zdarma na 1 měsíc?Jaké jsou přesné podmínky pro vrácení služby po 1 měsíci? Zdena
OTÁZKA: Zajímalo by mne jakto že nefunguje odesílání sms prostřednictvím www. Pokryje Vodafone celé území republiky technologii EDGE ještě před začátkem provozu sítě 3G a nebo technologie EDGE je pouze pro vyvolená města a lokality "s malým provozem" i když přetíženým vysílačem "nelze používat internet GPRS, rychlost pouze 3kbps" Jedná se o vesnici v podkrkonoší. onex
OTÁZKA: kdy budete nabizet nove druhy telefonu jako je napriklad sharp atd ktere nabizi bezne vodafone de? a kdy budou nove tarify ?? dekuji sun
OTÁZKA: myslíte, že by v blízké budoucnosti mohl mít Vodafone pokrytí i v těch nejzapadlejších vesničkách? Děkuji Libor
OTÁZKA: Dobrý den, kdy plánujete zavedést UMTS? Pouze pro data nebo i hovory? Myslíte, že v tomto roce budou klesat ceny dat? Můžete mi prosím popsat Vodafone (Oskar byl "přátelský, vtipný, samostatný")? Děkuji! Michal H.
OTÁZKA: Dobry den, mate v planu nejake akce pro stavajici zakazniky a pridani ci zvyhodneni tarifu (napriklad studentsky tarif)? Nemohu se nejak do vasich stavajicich tarifu dobre vejit a zvazuji odchod jinam. Z puvodnich "lakadel" uz me tesi jen bezplatna SMS brana. Ladislav Pelcl
OTÁZKA: Mam Vodafone (Oskara) uz 4 roky, prvne Oskarta pak 50 naplno, stale mi ale jeste nedorazila zmena loga vodafone. Telefon SE K700i, karta SIM plus. Kdy se tak stane? Diky! Došek
OTÁZKA: A co stalí zákazníci ti jsou vzduch?!?! Pro ně nic nového? škodíte sami sobě... Jirka
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, jestli už je rozhodnuto o budoucnosti programu Po svém. Vodafone totiž obvykle nabízí snad podobný program Simply... argument
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych se zeptat, zda planujete nejaky studentsky tarif nebo nejake zvyhodneni pro studenty. dekuji rado
OTÁZKA: a pokud vás ještě otázky neznechutily - proč jste změnili způsob převodu volných minut u paušálů? To vám těch pár převedených minut opravdu stálo za to? Paušál jste dostali tak jako tak... traveller
OTÁZKA: Budete ztavádět nějaký tarif pro studenty jako mají vaši konkurenti???? Štěpán
OTÁZKA: Dobrý den! Jsem u Oskara více jak tři roky (mám paušál) a trochu mě zklamalo, že jste pro stálé zákazníky nepřipravili žádnou zajímavou akci v souvislosti se změnou na Vodafone. Mohu tedy počítat alespoň s tím, že do budoucna zachováte "studentský tarif" Odepiš? Děkuji za odpověď a přeji hezký den! Ondřej
OTÁZKA: CHlapiku tech 30,-Kc je za hovor ne za minutu,protoze vyuzivas slusbu Po svem a mas ZADARMO vypis hovoru a o 20%levnejsi volani. PRO JAROSLAV KUBIK:
OTÁZKA: Zdravim, chtel jsem se podivat do samoobskuhy na vyuctovani a udelat nake zmeny - ale ejhle nejde to!!! proc??? chtel jsem zrusit k dnesnmu datu nake sluzby a nejde to - mam narok na kompenzaci? Josef
OTÁZKA: Dobrý den, přes rozšíření vašeho portfolia telefonů máte stále nejmenší výběr. Bude se to měnit? David
OTÁZKA: půjdou i nadále posílat SMS z vašich stránek zdarma? glufix
OTÁZKA: Dobrý den, připadá Vám zcela normální a v pořádku, že nabízíte výhody pouze novým zákazníkům v rámci kampaně "urvi co nejvíc" a na stávající zákazníky, s prominutím, kašlete ? Nevím, školy nemám, ale mně to moc chytré nepřijde. A ještě perličku, chtěl jsem zrušit jedno své "OSKAR" tel.číslo a zjistil jsem, že na žádné Vaší prodejně to nejde, musím volat nějakou linku, kde mi účtují za minutu asi 30Kč. Přijde Vám to normální ? Opravdu penalizujete ty, kteří chtějí od Vás odejít ? Děkuji a přeji hezký den. Jaroslav Kubík
OTÁZKA: Dobrý den! Pro nové zákazníky připravil Vodafone spoustu zajímavých akcí a vstřícných novinek. Co připravil pro stávající zákazníky? Kromě zdražení roamingu, a to často velmi razantní zdražení, jsem nic jiného nezaznamenal. Vodafone si neváží stávajícíh zákazníků? Není žádný problém odejít ke konkurenci, uvítají nás tam velice rádi! Tomáš
OTÁZKA: Co noveho jste mi prinesli krome spousty reci, cervenych rukou a nonstop zakaznicke linky /a zdrazeni roamingu? staly zakaznik
OTÁZKA: Dobry den, jsem u oskara v podstate od zacatku a vzdycky jsem byl spokojeny. Jen v souvislosti s prechodem na Vodafone me mrzi ze jste nic neprichystali pro stavajici zakazniky, kteri Vam pomohli tam kde jste... Novym zakaznikum nabizite mesic v podstate zdarma a pro stale zakazniky ma snad byt odmenou roaming, ktery vetsina z nas kazdy den nepouziva? diky za odpoved Petr
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, zda máte také nějaké novinky pro stávající zákazníky.Myslím tím něco na způsob :oskarovy odměny.Děkuji Jana
OTÁZKA: Dobra den chtel bych se zeptat zda je mozne najak ve vasi síti vužít VOIP pokud to jde a chtěl bych se zeptat da pokud vramci vyzkousejte si vezmu taridi 150 naplno a poslezem zjsistim ze by mi nevyhovoval je mozne prejit na nizší tarif nebo na vodafone kartu děkuji ba ještě chtěl bych se zeptat na možnost ICQ v vaší síti Jíiri possl
OTÁZKA: Jak je možné, že tak velká a silná firma jako Vodafone totálně nezvládla zátěž na stránky? Pro mě to zatím Vodafine prohrává 1:0. Cody
OTÁZKA: Dobrý den, co budete dělat pro zákazníky, kteří používají třeba několik let oskartu? Budou nějak zvýhodněni např. při koupi telefonu? casino
OTÁZKA: Dobrý den, zajímá mě oblast Roamingu - hodně jezdím do Německa a s tarifem jsem platil za příchozí hovor 9,50 Kč - nově 12 Kč, za SMSku něco okolo 3 Kč (mimochodem v síti Vodafone) nově 7 Kč.......co mě to přináší? Nic, jen zdražení........ Proč nejsou zvýhodněny i SMSKy a příchozí hovory v síti Vodafone? Plánuje se spuštení nějakého Bonus programu? Něco obdobného, co u nás nabízí T-mobile nebo Eurotel? Vlastimil
OTÁZKA: Mam Vodafone (Oskara) uz 4 roky, prvne Oskarta pak 50 naplno, stale mi ale jeste nedorazila zmena loga vodafone. Telefon SE K700i, karta SIM plus. Kdy se tak stane? Diky! Došek
OTÁZKA: Proč nefunguje www.vodafone.cz a proč nejdou odesílat SMS? 1danuska@seznam.cz
OTÁZKA: Dobrý den, tak jsem si naivně myslel, že Oskar pardon Vodafone, představí něco pro stávající zákazníky, něco jako měl Eurotel před Vánoci 200+200 minut za 900kč nebo nyní T-mobile 250+200 minut za 990kč, aby nalákal nové zákazníky a nepřišel o staré. Na včerejší tiskové konferenci se ovšem jen prezentovaly výhody roamingu, pak měsíc volání zdarma na vyzkoušení Vodafonu. Nic víc. Ale evidentně o staré zákazníky není takový zájem. Osobně mám Volám stále, nebo jak se ten tarif jmenuje a přijde mi, že Oskar trochu zaspal...začínal dobře, rozhýbal stojaté vody a proto jsem k němu přešel od Eurotelu...Vůbec mě nezajímá žádný Live! portál ani 3G síť, ale více volání za méně peněz&61514;...a nyní otázka: Nebudou v dohledné době nové výhodnější tarify Brodská
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych Vas pozadat o informaci o cene prichozich hovoru v 1.zone u tarifu Slysim Vas. Je to opravdu pouze 14.28 Kc/min nebo je to i nadalo zpoplatneno stejnym zpusobem jako u Oskara to znamena, ze cena odchoziho volani z CR do dane zeme je stejna jako prichozi hovor v roamingu v dane zemi{cca 25 Kc}? Ma 2. otazka je opet k roamingu. Studuji ve Velke Britanii a vyuzivam Vodafone UK, planujete i v CR zavest sluzbu Vodafone passport? Dekuji za Vasi odpoved. S pozdravem Filip Jicinsky Filip
OTÁZKA: Dobrý den, pane Antoši. Máte rád sluníčko, kytičky, zvířátka a přírodu vůbec? Uděláte si letos čas a vyrazíte do jarní přírody v rozkvětu a rozpuku? Pociťujete na jaře zvýšenou potřebu něhy? xavon
OTÁZKA: Líbilo se Vodafonu něco netradičního co dělal Oskar. Chcete něco ponechat, nebo přejdete na klasický "tuctový" systém. A co vaše telefony asi budou blokované že? Stepan
OTÁZKA: Co musím ocenit originální 404 error page na vašem webu! DF
OTÁZKA: Dobry den, na vstup Vodafone jsem se docela tesil. Cekal jsem, po takove reklamni/rebrandingove kampani, opravdu neco revolucniho. A ono nic. Porc jste neudelali nejakou akci i pro stavajici dlouholete zakazniky? A jeste jeden dotaz - jak se zmeni emailove adresy xxx@mujoskar.cz ? Diky a hodne stesti s Vodafonem ToMyK
OTÁZKA: Kdy budou poradne fungovat stranky www.vodafone.cz? Milan
OTÁZKA: dobry den, chteli bych se zeptat, co prinese vodafone stavajicim zakaznikum? dekuji bruno ferari
OTÁZKA: kdy budete nabizet nove druhy telefonu jako je napriklad sharp atd ktere nabizi bezne vodafone de? a kdy budou nove tarify ?? dekuji sun
OTÁZKA: Chystáte nějaké změny nebo výhodné nabídky pro stávající zákazníky ?
OTÁZKA: Rad bych se zeptal proc Vodafone zdrazil roaming? Nekde to je dokonce i vic nez o 200% Guerito
OTÁZKA: Zákazníci Oskara očekávali, že se příchodem nového majitele dočkají nějaké zajímavé akce. Vodafone udělal akci pouze pro nové zákazníky. Nebojíte se ztráty zákazníků? Chystáte v nejbližší době nějakou akci pro stávající zákazníky? Martn C
OTÁZKA: Kde dostanu to "vyzivne"jabko? Marek
OTÁZKA: Několik let využívám tarif Dohoda s Oskarem. Ráda bych se zeptala, zda tento tarif bude pokračovat za stejných podmínek jako dosud, nebo co se případně změní. Zároveň by mě zajímalo, pokud bych přešla na jiný tarif, zda by to bylo bez poplatku jako u Oskara. Zůstává nadále možnost koupit každé dva roky nový telefon za zvýhodněnou cenu u tarifních zákazníků? Děkuji za odpověď. Mili
OTÁZKA: Dobry den, rad bych se informoval, kdy spolecnost Vodafone nabidne dalsi typy mobilnich teleofnu a predevsim, zda "prijde" s komunikatory na platforme Windows Mobile, jako napriklad konkurencni operatori. Dekuji stepan
OTÁZKA: Proc mam stale logo OSKAR na vsech telefonech? Milan
OTÁZKA: Dobrý den, Zajímalo by mne, jak si chce VF udržet stávající zákazníky, kterým v podstatě nic kloudného nenabízí. Žádná odměna za věrnost (kromě případné slevy na MT jednou za dva roky) se nekoná. Také proč došlo ke zdražení SMS z ciziny z většiny zemí a zda z internetové a tel. Samoobsluhy zmizí rádoby vtipné hlášky Oskara. traveler
OTÁZKA: Dobrý den, Vašim spokojeným zákazníkem jsem již přes 4 roky, přesto bych se chtěl zeptat na dvě věci, se kterými spokojený nejsem, a tím jsou: 1 - ceny roamingu. Budou se vyvíjet? Kdy a jakým směrem? Narážím na to, že je prezentujete jako výhodné, přesto se mi zdá, že ceny volání v síti Vodafone mezi jednotlivými zeměmi jsou vysoké. Také ceny sms byly s Oskarem nižší. Daly se posílat již od 4Kč, nyní za 9Kč. Takže to jako výhodné nepovažuji. 2 - dále jsem se chtěl zeptat na věrnostní program. Ten mi přijde jako nedostatečný, orientace je především na nového zákazníka. Plánujete posuny v tomto směru? Jaké a kdy? Díky za informace. Martin

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.