Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

On-line rozhovor

Ptejte se na novinky u Vodafone

velikost textu:
vydáno 1.2.2006 12:30
Vodafone vystřídal Oskara a s ním přícházejí nové služby. Zeptejte se na novinky, které pro vás operátor chystá.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 1. února 2006 do 13:30

OTÁZKA: Dobrý den, Vašim spokojeným zákazníkem jsem již přes 4 roky, přesto bych se chtěl zeptat na dvě věci, se kterými spokojený nejsem, a tím jsou: 1 - ceny roamingu. Budou se vyvíjet? Kdy a jakým směrem? Narážím na to, že je prezentujete jako výhodné, přesto se mi zdá, že ceny volání v síti Vodafone mezi jednotlivými zeměmi jsou vysoké. Také ceny sms byly s Oskarem nižší. Daly se posílat již od 4Kč, nyní za 9Kč. Takže to jako výhodné nepovažuji. 2 - dále jsem se chtěl zeptat na věrnostní program. Ten mi přijde jako nedostatečný, orientace je především na nového zákazníka. Plánujete posuny v tomto směru? Jaké a kdy? Díky za informace. Martin
ODPOVĚĎ: Při sestavování naší roamingové nabídky jsme se především řídili potřebami zákazníka... Co to znamená? Desítky cen u různých roamingových partnerů, různé ceny v dané zemi, rozdělení na špičku a mimo špičku, zákazník neví za kolik volá. Se vstupem značky Vodafone na český trh jsme se rozhodli naší nabídku zpřehlednit a vyjít tak vstříc těmto potřebám. 3 cenová pásma, pouze jedna cena, při volbě sítě Vodafone či její partnerské sítě zákazníci dostanou 15% slevu na odchozí volání, další důkaz výhodnosti vstupu Vodafone jako globálního operátora a my se samozřejmě v první řadě snažíme tyto výhody přenést na zákazníka... Co se týče jednotlivých cen, v několika položkách mohlo dojít k nepatrnému navýšení ceny, ale podle interních analýz tímto krokem okamžitě zlevníme volaní pro cca 85% zákazníků, a to nemluvíme o transparentnosti a pohodlí, které tak zákazník získá. Přehledný ceník je pro zákazníka prioritou, ale i tak je naše nabídka na trhu plně konkurenceschopná a doufám, že ji zákazníci ocení. Především se však jedná o úplný začátek roku Vodafonu v ČR a počet nových služeb a telefonů které Vám představíme během roku budou důkazem J. 1.2.2006 12:54
OTÁZKA: Proc mam stale logo OSKAR na vsech telefonech? Milan
ODPOVĚĎ: Bohužel jsme zjistili, že především u Nokií s datem výroby po roce 2003 nedochází ke změně loga operátora. Na této situaci intenzívně pracujeme a věříme v její brzké vyřešení k plné spokojenosti zákazníků J 1.2.2006 12:57
OTÁZKA: Dobry den, rad bych se informoval, kdy spolecnost Vodafone nabidne dalsi typy mobilnich teleofnu a predevsim, zda "prijde" s komunikatory na platforme Windows Mobile, jako napriklad konkurencni operatori. Dekuji stepan
ODPOVĚĎ: Vodafone CR bude behem roku uvadet na trh radu modernich telefonu, ktere pro nej v ramci cele skupiny pripravuji exkulusivne nejvetsi vyrobci. Za vsechny jmenujme napr. nokii, Sharp nebo Samsung. Tyto telefony budou mit radu unikatnich specifik: budou prednastavene na uvadene sluzby a cilove skupiny(live! nebo Simply) a samozrejme je budeme nabizet za velmi atraktivni ceny. 1.2.2006 12:59
OTÁZKA: Několik let využívám tarif Dohoda s Oskarem. Ráda bych se zeptala, zda tento tarif bude pokračovat za stejných podmínek jako dosud, nebo co se případně změní. Zároveň by mě zajímalo, pokud bych přešla na jiný tarif, zda by to bylo bez poplatku jako u Oskara. Zůstává nadále možnost koupit každé dva roky nový telefon za zvýhodněnou cenu u tarifních zákazníků? Děkuji za odpověď. Mili
ODPOVĚĎ: Se vstupem Vodafonu na cesky trh se z hlediska stavajicich sluzeb nemeni nic. Jinymi slovy vsechny sluzby, ktere meli a maji zakaznici k dispozici, mohou vyuzivat i nadale vcetne nasi zdarma poskytovane SMS brany. jedine, co se zmenilo, je nazev sluzeb s ohledem na zmenu jmena spolecnosti:) Zmeny v nazvech jsou uverejneny na nasich webovych strankach. Diky za dotaz 1.2.2006 13:02
OTÁZKA: Kde dostanu to "vyzivne"jabko? Marek
ODPOVĚĎ: Pátrejte po náměstích větších českých měst :) 1.2.2006 13:04
OTÁZKA: Zákazníci Oskara očekávali, že se příchodem nového majitele dočkají nějaké zajímavé akce. Vodafone udělal akci pouze pro nové zákazníky. Nebojíte se ztráty zákazníků? Chystáte v nejbližší době nějakou akci pro stávající zákazníky? Martn C
ODPOVĚĎ: neradi bychom se pouštěli do jednorázových akcí, které by nám krátkodobě zvedly popularitu , ale z dlouhodobého hlediska by neměly pro zákazníka význam. Spoléháme na trvalou přidanou hodnotu osvědčených služeb, které skupina Vodaofne nabízí na světovích trzích a které k nám přijdou v průběhu roku. 1.2.2006 13:06
OTÁZKA: kdy budete nabizet nove druhy telefonu jako je napriklad sharp atd ktere nabizi bezne vodafone de? a kdy budou nove tarify ?? dekuji sun
ODPOVĚĎ: Neradi bychom zveřejňovali konkrétní plány, ale nové telefony lze očekávat v průběhu letošního "Vodafone" roku. Jako tradične monitorujeme vývoj trhu a naší prioritou je zajistit nejlepší hodnotu pro zákazníka, a tomu bude odpovídat i vývoj a následná nabídka tarifních plánů. 1.2.2006 13:09
OTÁZKA: Kdy budou poradne fungovat stranky www.vodafone.cz? Milan
ODPOVĚĎ: V situacich, kdy ocekavame vetsi navstevnost nasich webovych stranek, (uvedeni atraktivni nabidky, predvanocni akce apod.) rozsirujeme navstevnickou kapacitu na nejvyssi unosnou miru, ale v tomto pripade nadmerne vysoky zajem navstevniku prekonal nase ocekavani. V soucasne dobe pracujeme na reseni, ktere by umoznilo pristup vetsimu poctu uzivatelu. Predpokladame, ze do 24 hodin by se situace mela viditelne zlepsit. 1.2.2006 13:11
OTÁZKA: Dobry den, na vstup Vodafone jsem se docela tesil. Cekal jsem, po takove reklamni/rebrandingove kampani, opravdu neco revolucniho. A ono nic. Porc jste neudelali nejakou akci i pro stavajici dlouholete zakazniky? A jeste jeden dotaz - jak se zmeni emailove adresy xxx@mujoskar.cz ? Diky a hodne stesti s Vodafonem ToMyK
ODPOVĚĎ: Do poloviny roku se určitě dočkáte spousty příjemných překvapení :) 1.2.2006 13:12
OTÁZKA: Líbilo se Vodafonu něco netradičního co dělal Oskar. Chcete něco ponechat, nebo přejdete na klasický "tuctový" systém. A co vaše telefony asi budou blokované že? Stepan
ODPOVĚĎ: Značka se sice změnila, ale Oskarovo srdce, tradiční orientace na zákazníka a vše co Oskara učinilo úspěšným přetrvalo. Ve spojení se zázemím největšího mobilního operátora na světě získají zákazníci přístup k ještě širší nabídce prvotřídních služeb a exklusivních telefonů než dosud. 1.2.2006 13:15
OTÁZKA: Dobrý den, pane Antoši. Máte rád sluníčko, kytičky, zvířátka a přírodu vůbec? Uděláte si letos čas a vyrazíte do jarní přírody v rozkvětu a rozpuku? Pociťujete na jaře zvýšenou potřebu něhy? xavon
ODPOVĚĎ: Miluju něhu! A co vy a něha? Na světě je přece krásně. GO VODAFONE! 1.2.2006 13:17
OTÁZKA: Mam Vodafone (Oskara) uz 4 roky, prvne Oskarta pak 50 naplno, stale mi ale jeste nedorazila zmena loga vodafone. Telefon SE K700i, karta SIM plus. Kdy se tak stane? Diky! Došek
ODPOVĚĎ: Změna loga na displejích probíhá ve vlnách, prosíme o trpělivost, určitě se brzy dočkáte 1.2.2006 13:18
OTÁZKA: Dobra den chtel bych se zeptat zda je mozne najak ve vasi síti vužít VOIP pokud to jde a chtěl bych se zeptat da pokud vramci vyzkousejte si vezmu taridi 150 naplno a poslezem zjsistim ze by mi nevyhovoval je mozne prejit na nizší tarif nebo na vodafone kartu děkuji ba ještě chtěl bych se zeptat na možnost ICQ v vaší síti Jíiri possl
ODPOVĚĎ: VOIP v tuto chvíli nenabízíme. Přechod na nižší tarif možný je, ale v případě, že máte dotovaný telefon a jste u nás méně než 6 měsíců, bude vám připočítaná cena dotace. 1.2.2006 13:21
OTÁZKA: Co noveho jste mi prinesli krome spousty reci, cervenych rukou a nonstop zakaznicke linky /a zdrazeni roamingu? staly zakaznik
ODPOVĚĎ: To je teprve začátek, nové prvotřídní služby uvedeme na trh v době, kdy budou stoprocentně funkční a připravené pro zákazníky 1.2.2006 13:24
OTÁZKA: půjdou i nadále posílat SMS z vašich stránek zdarma? glufix
ODPOVĚĎ: Samozřejmě 1.2.2006 13:25

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.





Najdete na iDNES.cz