Mobil iDNES.cz

Ptejte se na novinky Českého Telecomu

velikost textu:
vydáno 10.4.2006 13:30
Český Telecom mění svoji nabídku. Zdraží tarify, zlevní volání a zavede neomezené volání za paušální poplatek. Na vaše otázky je připraven odpovídat šéf marketingu ČTc Simon Burckhardt.
OTÁZKA: Dobry den, moje pribuzna byla v minulem tydnu zatopena a neefunguje ji pevna linka. Budete temto zakaznikum nejak kompenzovat? Pripada me hodne smutne, kdyz prisla o pul majetku a jeste bude platit za linku, ktera ji doslova uplavala a nemuze ji vyuzivat. Doufam, ze vam to nekdo prelozi. Ja teda rozhodne ne. Peta Kobzan
ODPOVĚĎ: Pro zákazníky, kteří měli poškozenou pevnou linku v důsledku povodní jsme připravili tzv. "povodňový balíček", mimo jiné obsahuje bezplatné přesměrování hovorů, bezplatné zřízení Memoboxu, přeložení linky zdarma, snížení poplatku za používání pevné linky ...více v tiskových zprávách na webu naší společnosti. 10.4.2006 13:54
OTÁZKA: Nejak jsem zaregistroval moznost dobit si (nebo co) moji Go kartu pres pevnou linku. Vubec tomu nerozumim, je to tedy mozne? Tomas Walter
ODPOVĚĎ: Ani tato otázka není úplně k tématu on-line rozhovoru, ... :o).

Na tuto službu jsme pyšní. Její užívání je velice snadné. Kredit je možné navyšovat pomocí samoobslužné telefonní linky na čísle 800 123 456(připravuje se také dobíjení pomocí SMS a internetu). Aktivovat je tuto službu možné na bezplatné lince 800 123 456, zákazník potřebuje znát pouze referenční číslo stanice, ze které volá. Najde je na každém vyúčtování za telekomunikační služby. Následné využívání služby dobíjení Go kreditu je chráněno PIN kódem, který si zvolí také v průběhu aktivace. Podrobnosti nleznete na webu Eurotelu i Českého Telecomu. 10.4.2006 13:54
OTÁZKA: Telefon Nonstop je zajímavý, ale cena je vysoká. Proc je takova jako je? :-) Diky za odpoved ! Jakub Tomanek
ODPOVĚĎ: Myslíme si, že cena je dobrá. Je nejnižší z cen v Evropě, se kterými jsme měli možnost se seznámit. Vždy oceňujeme zpětnou vazbu od zákazníků, kterou považujeme za zdroj dobrých nápadů na zlepšení služeb. Cena vznikala na základě velmi pečlivé obchodní analýzy. 10.4.2006 13:59
OTÁZKA: Proc jste vlastne zdrazily pausali??? To me fakt zajima. Diky. Miroslav Václavek
ODPOVĚĎ: Museli jsme splnit nová regulační pravidla, která nám ukládají stanovovat cenu, která není pod náklady. 10.4.2006 14:01
OTÁZKA: Nemyslíte si, že Telecomu teď budou ještě houfněji lidé (myslím zejména ty starší) odhlašovat pevné linky, když jste zdražili tarify a třeba k tarifu MINI, který by jim vyhovoval nejvíce musí připlácet necelých 6 Kč u každého hovoru pokud mají třeba TELE 2? Krosward
ODPOVĚĎ: Dobrý den, jsem rád, že dnes mohu odpovídat na Vaše otázky a děkuji, že jste se připojili. Omlouvám se za pomalou odezvu na otázky. S češtinou stále ještě zápasím, a tak spolupracuji s tlumočnicí :o)...
A teď k otázce: nemyslíme. Telefon Mini je koncipován jako startovací balíček. Zákazníci samozřejmě mají možnost širokého výběru z dalších tarifů a nástavbových balíčků, které volání dále slevní. Nejedná se o balíček pro sociálně slabé. V současné době je předložená novela zákona o telekomunikacích v oblasti cen pro zdravotně postižené a sociálně slabé občany. Myslím, že je zrovna v senátu. 10.4.2006 14:07
OTÁZKA: Zajímalo by mne, jak to bude s telefonními budkami do budoucna, třeba jestli se na nich bude možné připojit k Internetu. Neplánujete nějaké automaty na Internet, kde by se platilo telefonní kartou? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. Markéta Vošáhlíková Markéta Vošáhlíková
ODPOVĚĎ: Děkuji Markétě za postřeh, hodně se zabýváme tím, jak služby veřejných telefonních automatů zlepšit a zavedení připojení je jednou z možností. Dnes Vám ještě podrobnosti poskytnout nemohu, ale v tomto směru zvažujeme řadu variant. 10.4.2006 14:08
OTÁZKA: Bude se příplatek za hovor 5,95 u Telefonu Mini vztahovat i na dial-up, tj. předvolbu 971? Radim
ODPOVĚĎ: Ano, bude. 10.4.2006 14:09
OTÁZKA: Jste čech? Josef Němec
ODPOVĚĎ: Ne nejsem, jsem Angličan. Nicméně jako čech se už pomalu začínám cítit :-) 10.4.2006 14:14
OTÁZKA: mam zakerny dotaz:) kolik planujete, ze na zaklade novych cen, odejde zakazniku? dekuji za uprimnou odpoved cestmir trnka
ODPOVĚĎ: Věříme, že zákazníci nemají důvod linky rušit. Důvodem proč mít pevnou linku je nejen snížení hovorného především sloučení hovorného v rámci celé republiky - úspora až 53 % - a výrazné zlevnění volání do mobilních sítí... především je tu zavedení Nonstop volání 24 hodin denně za fixní měsíční cenu, veliký zájem o vysokorychlostní internet, nové produkty jako IPTV ( televize a videopůjčovna po pevné lince), kombinované balíčky služeb pevných i mobilních linek ... Je mnoho důvodů, proč by zákazníci měli mít doma pevnou linku. 10.4.2006 14:18
OTÁZKA: Můžete mně sdělit, jak se zlevnily hovory na tarifu Volno ? Nic jsem takového nenašel, jenom zdražení paušálu. Děkuji. Brtna
ODPOVĚĎ: Zlevnilo se volání na mobily mimo špičku, zlevnily se mezinárodní hovory a ve špičce došlo ke snížení cen dálkového volání na úroveň místního. 10.4.2006 14:20
OTÁZKA: ČTc deklaruje, že při zvýšení paušálu za pevnou linku snižuje ceny za uskutečněné hovory, což má být pro zákazníky výhodnější. Jak je ale možné, že při snížení ceny za minutu místního hovoru a snížení ceny měziměstských hovorů na úrověň místních hovorů se zvyšuje cena balíčku Pevná 250 od 11.5.2006 o 1,5% a u Pevná 500 zůstala cena prakticky na stejné úrovni jako dříve a současně je vyšší o 99,- Kč bez DPH, než nově zavedený tarif Nonstop? Arne
ODPOVĚĎ: Tento nadstavbový balíček je především pro podnikové zákazníky. Domácnosti s tímto balíčkem mají možnost zdarma přejít na výhodnější tarif Telefon Nonstop. 10.4.2006 14:21
OTÁZKA: Zabrání preventivní smrkání vzniku rýmy? sirhcahc
ODPOVĚĎ: Těžko říci. V této otázce se prosím obraťte na odborníka z oblasti medicíny. Hodně zdraví :o) 10.4.2006 14:21
OTÁZKA: Dobry den, je prechod na nove verze tarifu povinny (automaticky) nebo je nutne o nej pozadat a stavajici tarify zustanou zachovany? Tom
ODPOVĚĎ: Změna nastane automaticky. 10.4.2006 14:22
OTÁZKA: Dobrý den. Pokud ze stanice, která má tarif Mini, zavolám na Telekonto nebo Kartu X+ (822 ...), zaplatím taky sestavovací poplatek 5 Kč? Ivan
ODPOVĚĎ: Ano. 10.4.2006 14:23
OTÁZKA: Vy (teda ne vy osobne), ale CTc, jste minuly tyden halasne uvedli snizeni hovorneho atp. Proč jste nenabídli levnější hovorné již dříve? Určitě jste mohli! Mejte se a zdarvim Vas. Darek Vrána
ODPOVĚĎ: Výrazné snížení hovorného souvisí se změnou regulačního rámce. 10.4.2006 14:25
OTÁZKA: Myslíte si, že zdražení paušálů bylo rozumné? Už teď spousta lidí odhlašuje pevnou linku, po tomto kroku další velké množství odhlášení přibyde. Aja
ODPOVĚĎ: Již bylo odpovězeno. 10.4.2006 14:27
OTÁZKA: zdravim z ostrovu. rodina se me z domova pta, kdy budou mit ctyrnasobne navysenou rychlost ADSL vsichni? musi si o to zadat? a kdy akce navysovani skonci? jinak tady v anglii je fajn... rodne ostrovy vas zdravi:) UK ADSL maniac
ODPOVĚĎ: Good day my good man. Přechod na 4x vyšší rychlost bude u všech zákazníků dokončen do konce května, v tuto chvíli byla tato příjemná změna provedena více než polovině našich zákazníků. K navyšování dochází průběžně a automaticky, je ale možné požádat o přednostní navýšení, a to prostřednictvím internetu nebo infolinky. 10.4.2006 14:29
OTÁZKA: Pokud bych chtel pouzivat tarif Mini a alternativniho operatora bude mi Telecom uctovat 120+60 nebo jako alternativni operator po vterinach? Ladik
ODPOVĚĎ: Minutové hovorné a související podmínky jako tarifikaci určuje operátor, jehož prostřednictvím voláte. 10.4.2006 14:33
OTÁZKA: Předpokládáte integraci společností Telecom a Eurotel do jedné společnosti, pod jedno vedení a značku. Tomáš
ODPOVĚĎ: Tato otázka se netýká dnešního tématu, ale jak jsme již dříve oznámili, o tomto záměru musí teprve rozhodnout valná hromada akcionářů společnosti. Ta se uskuteční 27.dubna. Více informací naleznete v tiskové zprávě umístěné na této adrese: http://www.telecom.cz/infocentrum/tiskove_centrum/tiskove_zpravy/clanek.php?tz=01032006_5 10.4.2006 14:37
OTÁZKA: U tarifu mini budu platit 250 kč za nic.můžete mi říct proč k tomu tarifu nedáte alespoň nějaké volně minuty? Petr
ODPOVĚĎ: Na základě stanoviska Antimonopolního úřadu bohužel nesmíme. 10.4.2006 14:41
OTÁZKA: Když jste změnili tarify na dražší, budete také vyměňovat telefonní přístroje v domácnostech za bezdrátové, aby jste se za zdražení nějak "revanžovali"? Thi tran Van
ODPOVĚĎ: Již dnes je možné si moderní telefon pronajmout. V nabídce jsou jak klasické telefony tak například telefony bezdrátové s displejem. S nimi se již poměrně dlouhou dobu naši zákazníci učí například eSeMeSkovat z pevné linky a využívat řadu doplňkových služeb, na které nebyli v minulosti zvyklí. Jen pro zajímavost, v těchto dnech se měsíčně z pevné sítě odešle více než 350 000 krátkých textových zpráv. Jdou posílat jak na jiné pevné linky (i na ty bez displeje, tam jsou doručeny v hlasové podobě), tak na mobily a jen tak pro zajímavost i na faxy. Tam jsou vytištěny klasicky, v podobě takzvaného faxového formuláře. 10.4.2006 14:45
OTÁZKA: Již několikrát zmiňovaných 5 Kč u tarifu Mini za sestavení každého hovoru dnes označil konkurenční operátor Czech On Line za protiprávní a v přímém rozporu se směrnicemi EU. Hodlá na vás podat žalobu a zdá se, že v tomto ohledu panuje mezi všemi ISP vzácná shoda. Nebojíte se dalších pokut? Kolik už zaplatil Český Telecom na pokutách např. za poslední rok? Stačí přibližné číslo v milionech:-) Děkuji Sova Miloslav Sova
ODPOVĚĎ: Jde o standardní postup v Evropě u startovacích nabídek. Obdobný způsob, nebo značně vyšší hovorné je zcela běžné například v Belgii, na Slovensku, v Holandsku, Rakousku či Polsku. 10.4.2006 14:51
OTÁZKA: Dobrý den, jsem váš spokojený zákazník a měl bych na Vás dvě otázky.První by byla kdy bude dokončená migrace stávajících zákazníku ADSL na nové rychlosti?A druhá kdy se Český Telecom chystá poskytovat televizi po internetu a s ní spojené ADSL2?. Děkuji. Radek Radek Latislav
ODPOVĚĎ: Na první část již bylo odpovězeno. Televizi poskytovanou prostřednictvím pevné linky chceme začít nabízet již ve druhém pololetí tohoto roku. 10.4.2006 14:56
OTÁZKA: Cekal jsem, ze po vstupu Telefonici do Telekomu se Telekom zacne chovat jako ostatni telkomunikacni firmy na zapade a misto toho pokracuje v monopolnich praktikach stareho Telekomu. Proc? Proc mame nejdrazsi ADSL v Evrope? Proc musi mit zajemce o ADSL jeste hlasovy tarif o ktery nestoji? Vysledkem je, ze po poslednim zdrazeni rusim obe moje pevne linky, coz udela asi kazdy rozumny clovek. Sbohem. Petr Benes
ODPOVĚĎ: Procházíme obdobným procesem, jako všechny velké telco společnosti v Evropě. Spojení s Telefónikou už první poziva přineslo (viz avizované služby jako IPTV,...). Jak už jsem zmínil, cena za používání pevné linky je pod evropským průměrem,také ADSL patří k nejlevnějším. Odpověď na ADSL bez hlasového paušálu viz výše. Zopakuji :O) Pokud vím, tak v Evropě dosud málokdo z velkých telekomunikačních operátorů spustil holé ADSL i když se o tom hodně hovoří. I my tuto možnost do budoucna zvažujeme. Prvním krokem je možnost objednání ADSL s Telefonem Mini Expres, což dnes stojí méně než se základním tarifem Telefon Standard Expres 10.4.2006 14:59
OTÁZKA: dobry den, chtel jsem se zeptat, jestli bude nekdy mozne pouzivat adsl bez hlasoveho tarifu? a jestli ne, tak co tomu brani? bruno ferari
ODPOVĚĎ: Pokud vím, tak v Evropě dosud málokdo z velkých telekomunikačních operátorů spustil holé ADSL i když se o tom hodně hovoří. I my tuto možnost do budoucna zvažujeme. Prvním krokem je možnost objednání ADSL s Telefonem Mini Expres, což dnes stojí méně než se základním tarifem Telefon Standard Expres 10.4.2006 15:06
OTÁZKA: 1. Líbí se mi tarif 760 Kč za volání nonstop a uvítal bych podobný i pro FIRMY. Kdy toto mohu čekat? 2. Navazuji na otázku - sám sice pevnou nemám ale dokážu si představit, že řada menších podnikatelů se sídlem v domě si bude platit pevnou a aby vykázali nějaký telefony, budou si např. proplácet kuponama na mobily.. Tarif volno pro firmy již jiní brzo budou mít .) neuvažujete o zrychlené nabídce? 3. Politika Telekomu se mi nelíbí.. hledá v marketingu nejvýhodnější ceny na úkor technického pokroku a díky mnohým zkušenostem jí tak hrozí populační záhuba.. souhlasíte se mnou? Prosím o rozvinutější odpověď. Díky nějakej Karel Karel
ODPOVĚĎ: Obdobný tarif pro firmy již existuje, nabízíme jej v pilotním projektu. Vaší druhé otázce bohužel nerozumím, krátce k té třetí: máte pravdu, nejvýhodnější ceny se nalézt opravdu snažíme. Současně se nám daří udržovat pozici technologického leadra na českém telekomunikačním trhu. 10.4.2006 15:14
OTÁZKA: Jaký tarif by jste poradil lidem, kteří mají linku spíše aby byli ve spojení "co kdyby se něco stalo", nevolají, spíš jim volají ostatní? Asi spíše mobilní telefon, nemýlím-li se.. Jarin
ODPOVĚĎ: Jednoznačně tarif Telefon Mini. 10.4.2006 15:15
OTÁZKA: doplňující otázka: Kde se dozvím něco málo o zabezpečení ČT a jejich ústředen.. Zajímá mne speciálně výdrž baterií v době poruchy rozvodu el. sítě. Díky.. Karel
ODPOVĚĎ: Nejsem odborník v oblasti technologií sítí, tuším ale, že je to řádově několik hodin. Ve chvíli, kdy hrozí, že kapacita baterií nebude dostatečná, spustí se automaticky tzv. diesel agregát a ústředna bez přerušení provozu pokračuje v činnosti. 10.4.2006 15:20
OTÁZKA: Dockame se nekdy od Telecomu ADSL bez nutnosti hovoroveho tarifu? Ladik
ODPOVĚĎ: viz předchozí odpovědi 10.4.2006 15:20
OTÁZKA: Chci se zeptat zdali nejak planujete zlepsit telefonickou podporu uzivatelu. Za posledni mesic se mi nestalo aby na me prisla rada pod 15 min cekani, prumerne je to tak 20min. Prijde vam tato doba optimalni? Filip
ODPOVĚĎ: Za přechodně delší čekací lhůty způsobené především velkým zájmem o Internet Expres se omlouváme nejenom Vám, ale i ostatním zákazníkům. Situaci se průběžně snažíme řešit, a to především navyšováním kapacity. 10.4.2006 15:24
OTÁZKA: nevyhýbejte se nepříjemným otázkám, není to od Vás pěkné !!! edas
ODPOVĚĎ: Nepříjemným otázkám jsem se nijak nevyhýbal, o tom možná trochu svědčí dvojnásobný čas (oproti plánované hodině), který jsme zde společně strávili. Dotazů byla opravdu veliká spousta, snažil jsem se pokrýt všechny oblasti, kterých se týkaly. Děkuji Vám za Váš zájem o informace a těším se na případné další "virtuální" setkání. Simon Burckhardt 10.4.2006 15:33
OTÁZKA: Kdy bude pevná linka s minimálním paušálem a solidními cenami? Kačena
ODPOVĚĎ: Ve srovnání s cenami jiných evropských operátorů si myslím, že již existuje. Cena pevné linky je výrazně pod evropským průměrem, máme jeden z nejlevnějších paušálů pro Telefon Nonstop (vůbec nejlevnější z obdobných nabídek v Evropě, které jsme nalezli). 10.4.2006 17:50
zpět na osobnost