Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ptejte se Jana Karase z Telefóniky O2 na nové neomezené tarify

  9:53aktualizováno  9:53
Za necelé dva měsíce, kdy mobilní operátor O2 nabízí nové tarify Neon a Kůl, si je aktivovalo již více než 50 tisíc lidí. Ptejte se Jana Karase, ředitele marketingu společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

Jan Karas, ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic | foto: Telefónica O2

Šestici tarifů Neon nabízí operátor O2 místo původních Bronz, Silver a Gold od 15. května letošního roku. Každý z nich nabízí za měsíční paušál nejen volné jednotky, ale i určitou výhodu.

Zatímco s nejlevnější variantou Neon SMS může zákazník za měsíční poplatek 300 Kč posílat SMS a MMS o víkendech ve vlastní síti zdarma, s nejdražším tarifem Neon XXL lze volat neomezeně do všech sítí. Za něj ale zaplatíte podstatně více - 3 900 Kč měsíčně.

 Jan Karas, ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic

Jan Karas z Telefóniky O2 odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz

Jan Karas v současné době působí na pozici ředitele marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Je zodpovědný především za akvizice nových a rozvoj stávajících zákazníků v tomto segmentu a to jak v oblasti mobilních, tak i fixních služeb.

Do společnosti Telefónica O2 (dříve Eurotel, spol. s r. o.) nastoupil před osmi lety. Za tuto dobu zastával několik funkcí. V poslední z nich jako ředitel informačních a zábavních služeb odpovídal za rozvoj portfolia služeb O2 active a akvizici VOD a TV kanálů pro O2TV.

Autor:


Nejčtenější

Tak bude vypadat letošní nejlevnější iPhone, zepředu připomíná desítku

Render chystaného LCD iPhonu s 6,1palcovým panelem ve společnosti menšího...

Uvedení nových iPhonů se blíží, jejich oficiální odhalení proběhne už za dva měsíce. Víme, že budou tři a alespoň z...

Blesková krádež. Zloději za 30 sekund vybílili obchod Applu

Blesková krádež v kalifornském Apple Storu

Skupina mužů za méně než minutu vykradla před očima zákazníků i personálu obchod Apple Store v kalifornském Fresnu....



Xiaomi pokračuje v dumpingových akcích. Redmi S2 bude za 300 korun

Nová prodejna mobilů v Olomouci přilákala stovky lidí

Agresivní marketing čínské značky v Česku pokračuje. Xiaomi otevírá třetí obchod a tradičně první den nabízí produkty s...

Novinka za 975 korun nahradí smartphone a nepotřebuje dotykový displej

JioPhone 2

Obyčejné mobily nejsou mrtvé. Právě naopak. Jestliže prodeje smartphonů stagnují, nebo na některých trzích dokonce...

Nový supersmartphone vysune kameru a nahrává uživatele bez jeho vědomí

Vivo NEX

V rámci právě skončeného mistrovství světa ve fotbalu byla hrací plocha obklopena panely s reklamami na nový čínský...

Další z rubriky

T-Mobile přifoukl data studentského tarifu. Za konkurencí stále pokulhává

Ilustrační snímek

T-Mobile začátkem července vylepšil tarif Student. Nově jej lze pořídit s 6 GB mobilních dat. Oproti standardní...

Operátor O2 měl výpadek pevného internetu. Resetovat modem nestačilo

Ilustrační snímek

O2 v noci z 18. na 19. června provádělo upgrade sítě xDSL, která kvůli tomu na několik hodin nefungovala. Infolinka...

Za 99 korun si můžete vzít na chatu domácí LTE internet od T-Mobilu

Ilustrační snímek

T-Mobile letos v dubnu zjednodušil instalaci základního tarifu pevného internetu přes LTE. Nová služba vyžaduje pouze...

RODIČE ZNAJÍ: Takhle reálně vypadá rodinná dovolená!
RODIČE ZNAJÍ: Takhle reálně vypadá rodinná dovolená!

Z reklamního letáku cestovní společnosti se směje manželský pár sedící na úhledném plážovém lehátku. Před ním si společně hrají děti. A teď zpátky do reality, takhle rodinná dovolená většinou nevypadá.

Najdete na iDNES.cz