Ptejte se Davida Duroně, marketingové ředitele pro nefiremní zákazníky společnosti Vodafone
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 30. července 2008 do 15:00
OTÁZKA:
Nechystáte povinný přestup z Vodafone divoké karty na Nabitou kartu?
Bude letos opět Vánoční dárek v podobě 20% kreditu navíc se zvýhodněním dlouhodobých zákazníků?
M.S.
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, nic takového nechystáme. Divoká karta je výhodná pro uživatele, kteří hodně telefonují do sítě Vodafone a karta Nabitá pro zákazníky naší konkurence, kteří k nám přešli a rádi si volají i do sítě jiné než Vodafone. Z toho tedy plyne, že každá má svou cílovou skupinu, každá z nich je velice populární a my populární věci nerušíme. DD
30.7.2008 15:01
OTÁZKA:
Dobry den, jak to bude se sluzbou Student SMS Gratis po konci srpna, kdy ma skoncit? Uz se tento cas kvapem blizi a me jako studenta vyuzivajiciho tuto vychytavky by to docela zajimalo. Dekuji.
Jindřich
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, ničeho se nebojte, vše se včas dozvíte. SMS Gratis bude fungovat dále. Děkuji
30.7.2008 15:02
OTÁZKA:
Dobrý den, nebojíte se, že konkurence vás bude chtít přemoci v této předplacence?
Martinek
ODPOVĚĎ:
Dobrý den. na tuto situaci jsme zvyklí. Ať už se jednalo o Kreditní (nabité) tarify, se kterými jsme přišli jako první, ať už se jednalo o studentskou nabídku, popřípadě o stejné výhody pro všechny (Pro nové i stávající) nebo odměňování věrnosti či mobilní reklamu, vždy jsme ukázali konkurenci směr. Konkurenční boj vítáme (férový), ale na prvním místě je u nás opravdu zákazník. Děkuji , DD
30.7.2008 15:05
OTÁZKA:
Dobry den, dovolim se zeptat na jednu z Vasich nabidek neomezenych balicku sluzeb – aktivoval jsem si Pripojeni na dlouho, po zkusebni dobe jsem ho zrusil a aktivoval jsem si Pripojeni na stalo. Jake prekvapeni pro me bylo, kdyz na fakture bylo Pripojeni na stalo zauctovano – na infolince mi operatorka sdelila, ze se zdarma na zkousku da vyuzit pouze jeden z techto balicku, dalsi aktivace, i kdyz jineho balicku, je uz za beznou cenu. Proc tedy v reklamach rikate ze se muze aktivovat kterykoli balicek zdarma na zkousku?? Nebylo by lepsi pouzit pouzit hvezdicku s odkazem na male pismo pod carou:-) nabidky, kde by bylo uvedeno, ze pouze prvni aktivace jednoho z techto balicku je zdarma a dalsi, byt zcela jiny balicek (na stalo – na dlouho), je uz zpoplatnen... Myslim si, ze je to vhodnejsi, nez neinformovat o dane skutecnosti vubec... Dekuji za Vasi odpoved
Mohl byste se vyjadril k cenam MMS, Vas (myslim dnes uz byvala) pan reditel asi pred pul rokem (březen 2008) napsal v podobnem rozhovoru, v jakem jste nyni Vy, na otazku snizeni cen MMS: „Dobry den, prosime jeste o mlae strpeni, ceny za MMS skutecne klesnou. (citace)“. Co znamena u Vodafone male strpeni?? Dekuji
S pozdravem
Vas verny zakaznik
Petr J.
Petr Jarema
ODPOVĚĎ:
Dobrý den. Omlouvám se Vám. U datových balíčků jde vždy jen o jeden. S odstraňování hvězdiček a poznámek pod čarou jsme začli také jako první. Jde o postupný proces a na tomto určitě zapracujeme. Nicméně opravdu platí, že ostatní balíčky si můžete na zkoušku opravdu vyzkoušet zdarma. Děkuji
30.7.2008 15:10
OTÁZKA:
Vodafone prý blokuje stránky s dětskou pornografií - jak to funguje? Jde o placenou službu?
LIDA
ODPOVĚĎ:
Dobrý den. Vodafone chrání děti před riziky, které na ně mohou v mobilním telefonu číhat (např. dětská pornografie). Rodiče mohou svým dětem ZCELA zdarma aktivivat službu Dětský profil, která zamezuje k přístupu k nevhodnému obsahu. Více než 20.000 zákazníků si tuto službu už aktivovalo. Děkuji DD
30.7.2008 15:13
OTÁZKA:
Dobry den,
k mobilnimu pripojeni - priznam se, ze vzhledem k tomu, ze ho potrebuju spis vyjimecne (vetsinou jsem u pevny linky), nemam potrebu resit rychlost, na obcasnou praci mi edge bohate postaci vzdy. Mym problem je mnozstvi - nepotrebuji neomezene pripojeni (15MB je pro vyuziti s operou mini jakztakz, pro pda je to uz horsi a pro notebook je to nepouzitelne), potrebuji obcas pripojit ntb - odhaduji tak 150-300MB za mesic by bylo vyhovujici i s rezervou - pro me. Soucasne moji psychologickou hranici za zalozni mobilni pripojeni je cena okolo 200 korun (v porovnani s pevnym pripojenim). Nezvazujete nasadit rozumnejsi limity (0-150, 150-400, 400+)? Pocitam, ze vsech, kdo vyuziji maximum se to moc tykat nebude, a ti, kdo vyuzivaji mobilni pripojeni jako mobilni, nikoli jako substituci pevne, jenom zajasaji.
Marek
ODPOVĚĎ:
Dobrý den. Jak jsem již psal výše, internet je další oblast, ve které chceme spustit revoluci na trhu. DD
30.7.2008 15:14
OTÁZKA:
Dobrý den, neplánujete náhodou zavedení podobné služby na volání zdarma jako je Kvido u O2? Děkuji
Lukáš
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, neplánujeme. Tato služba už byla v několika zemích spuštěna a záhy pro neúspěch ukončena. V oblasti mobilní relkamy si vybíráme perspektivnější cesty :-), děkuji DD
30.7.2008 15:15
OTÁZKA:
Pane Duroni, chtěla bych se jestě zeptat k tomu blokování pornografického obsahu v mobilech - máte vůbec jako Vodafone právo na blokování stránek? Dělá to ještě někdo v Evropě? Děkuji za odpověd, Lida
Lída
ODPOVĚĎ:
Dobrý den Lido, před nevhodným obsahem chrání děti většina Evropských operátorů. Jsme rádi, že v této oblasti můžeme spolupracovat s nejrespektovanější organizací - Internet Watch Foundation -, která neustále monitoruje stránky s nevhodným obsahem, tedy i dětskou pornografií. Asi nemusím zmiňovat kauzu Kuřim či podobný případ z nedávné doby (Havlíčkův Brod), kdy si pachatel našel svou dětskou oběť právě přes internet... DD
30.7.2008 15:20
OTÁZKA:
Dobrý den, co je to za nesmysl, že zákazníci si přejí účtování 60+1? Pokud by se udělal průzkum, tak 98% řekně, že chce účtování 1+1. Můžete nám tedy vysvětlit, jak jste na to přišli nebo spíše jste si to vymysleli?
Kuron
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, chápu vaše rozhořčení, ale uroveň tarifikace není kupodivu to, čemu by zákazníci věnovali svou pozornost. To zřejmě vedlo naši konkurenci k zavedení účtování 60+60. My jsme jako první přišli s vteřinovým účtováním po první minutě. Zákazníci si přejí úpravu jednotkových cen a věřím, že v této oblasti jim dáváme nejvíce. DD
30.7.2008 15:23
OTÁZKA:
Dobry den,
pripravujete nejaky benefit klub? Mj. mrzi mne, ze mate na webu blog a takovy podstatny detail, jako ze Vam nejde sms brana tam treba nenapisete. Nemel by byt jen o chlubeni.
Petr
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, pokud došlo ke krátkodobému výpadku naší brány, omlouvam se Vám. Jinak Vaší poznámku o zveřejnění v našem blogu beru jako dobrý podnět. Děkuji DD
30.7.2008 15:25
OTÁZKA:
Dobrý den, co říkáte na možnost platby pomocí NFC integrovaného do mobilu ? Viz včerejší tisková zpráva O2 CZ ?
NFC
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, je to určitě jedna z budoucích platebních technologií. Skupina Vodafone už delší dobu pilotuje několik řešení založených na této technologii. Čekáme tedy na výsledky testu, pokud vše dopadne dobře, překvapíme i my .-), DD
30.7.2008 15:27
OTÁZKA:
A co cena za MMSky ? 11Kc je podle me celkem vysoka.
Zdenik
ODPOVĚĎ:
Dobrý den. Pokud jste zákazníkem Vodafone, tak mrkněte zde: http://www.vodafone.cz/osobni/tarify_ceny/balicky/placene_balicky/mms_balicek.htm a cena 7 Kč za MMS určitě atraktivní je. Samozřejme 7 kč včetně DPH, ostatně jako u všech našich cen.
Mockrát všem děkuji za dotazy, mějte se fajn,
DD
30.7.2008 15:31
předchozí | 1 2 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.