Itálie a Anglie se stanou prvními místy na světě, kde mobilní operátor zavede blokování reklam přímo na úrovni sítě. Mobilní operátor Three oznámil spolupráci s izraelskou firmou Shine, jejíž software má reklamu blokovat.
Podle zprávy serveru VentureBeat v případě úspěchu rozšíří funkci na další regiony, kde působí. Firma tvrdí, že tím přinese větší komfort zákazníkům a kontrolu nad tím, co přijímají prostřednictvím jeho sítě.
Firma chce zároveň nabídnout marketingovým společnostem a oddělením spolupráci, aby zákazníkům „dodávaly lepší, cílenější a transparentnější mobilní reklamu“. Firma tak v podstatě bude rozhodovat, která reklama se k zákazníkovi dostane a která ne. Je jasné, že si za to nechá nějakou formou zaplatit.
„Irelevantní a nadměrné mobilní reklamy obtěžují zákazníky a ovlivňují jejich celkovou zkušenost se sítí,“ řekl podle serveru Tom Malleschitz, marketingový ředitel společnosti Three UK.
Více z rubriky Krátké zprávy ZDE