Již o víkendu a na začátku týdne začaly na redakční e-mail chodit zprávy od lidí, kteří mají doma novou SIM kartu, kterou nelze aktivovat. Na infolince jim oznámili, že jde o problém, který již bude druhý den odstraněn. Bohužel, řešení se evidentně poněkud protáhlo. Zde je ukázka z jednoho e-mailu: „Eurotel má, jak se zdá, vážné problémy s aktivací nových bankovních SIM karet. Pokouším se už celý týden novou bankovní kartu (která mi došla 02. 10. 2001 poštou na dobírku za 400 Kč) zaktivovat, ale Eurotel odkazuje ze dne na den, že mají nějakou technickou chybu, a neví, kdy bude odstraněna. Poslední takovou informaci jsem dostal před chvílí.“ (E-mail z 8. 10. 2001.)
Podle vyjádření tiskového oddělení společnosti Eurotel se podařilo chybu objevit a měla by být během dneška vyřešena. Problém se údajně týkal jen šedesáti zákazníků. Všichni z postižených již patřili mezi zákazníky, kartu si vyměňovali, nekupovali novou. Naštěstí pro ně tedy jejich stará karta stále funguje, a než se podaří aktivovat novou, mohou volat stále pomocí té staré.
Doufejme, že tato softwarová vada byla jedinou, která nové SIM karty potká. Vzhledem k tomu, že jde o bankovní SIM karty, by další problémy jistě nikoho nepotěšily.