Příprava průzkumu

Dotazník pro průzkum ostravských prodejců a jejich zájmu o Pilota.
Vzhledem ke všem výše uvedeným skutečnostem by měl materiál předkládaný respondentům vypadat následovně:

Vážený respondente,

dovolujeme si Vás oslovit, jako zástupce firmy, která je jedním z prodejců výpočetní a telekomunikační techniky na území města Ostravy. Chtěli bychom Vás požádat, aby jste přispěl ke zjištění úrovně povědomí a znalostí prodejců o produktu, jímž je mobilní prodloužení osobního počítače ve formě Pilota, který získal v roce 1996 prestižní ocenění Editors' Choice Awards - Awards of Excellence udělované americkým časopisem BYTE za technickou inovaci představující nový standard pro určitou skupinu výrobků.

Možnosti využití Pilota jsou široké, mj. umožňuje mít důležitá data z počítače stále u sebe, kdekoliv zapisovat nebo zakreslovat poznámky, vést peněžní deník, knihu jízd. Pilot vždy nabízí aktuální informace a čísla (www stránky, email, přístup na Internet), dále nabízí organizér schůzek, setkání a mítinků na které se nesmí zapomenout, možnost zasílání SMS zpráv, faxování či propojení s mobilním telefonem apod. Mimo zmíněné možnosti je třeba uvést, že mnoho dalších aplikacích lze najít na Internetu, jejich nabídka se neustále rozšiřuje a dokonce si je možné prostřednictvím společnosti UNICOM nechat "ušít aplikaci na míru" dle požadavků uživatele.

Informace získané od Vás budou použity především v prospěch prodejců výpočetní a telekomunikační techniky a to proto, že bude možné na základě reálných údajů nabídnout jednotlivým prodejcům nový výrobek, který rozšíří sortiment prodejců, čímž se samozřejmě zvýší jejich zisky, jejich konkurence schopnost na trhu a jež jim umožní zviditelnění mezi ostatními prodejci.

Prosíme Vás proto o vyplnění dotazníku, který se nachází na druhé straně dopisu.

Bližší informace o produktu můžete získat na adrese http://www.mobil.cz/pda/pilot nebo z přiložených letáků.


Předem děkujeme.

Dotazník:
  1. Název firmy, kterou zastupujete (pokud nechcete, nemusíte vyplnit)

  2. Vaše postavení ve firmě (funkce)
    # prodejce
    # manažer
    # jiné (uveďte)

  3. Časopisy, které odebírá Vaše firma
    # CHIP
    # PC WORLD
    # Computer World
    # Ekonom
    # jiný týkající se VT (uveďte)

  4. Noviny, které odebírá Vaše firma
    # Svoboda
    # Lidové noviny
    # Mladá Fronta
    # Právo
    # jiné (uveďte)

  5. Máte přístup k Internetu ?
    # ano
    # ne

  6. Věděl(a) jste před přečtením průvodního dopisu, že Pilot má své WWW stránky a konferenci ? (odpovězte jen pokud máte přístup k Internetu)
    # ano
    # ne

  7. Znal jste před přečtením průvodního dopisu Pilota ?
    # dobře
    # slyšel jsem o něm
    # ne

  8. Pokud jste Pilota znal

    a) Kde jste se o něm dozvěděl?
    # noviny, časopisy
    # televize
    # Internet
    # jinde (uveďte)

    b) ohodnoťte způsob informování o Pilotovi (1 nejlepší, 5 nejhorší)
    # 1
    # 2
    # 3
    # 4
    # 5

  9. Je mezi produkty, které nabízí Vaše firma také Pilot, příp. uvažujete o jeho prodeji?
    # prodáváme jej
    # chceme jej začít prodávat do 1 roku
    # neuvažujeme o tom
    # nevím

  10. Uveďte kriteria, které by Vás ovlivnily při rozšíření Vaší nabídky o Pilota, příp. které považujete za důležité v případě, že byste chtěli Vaší nabídku rozšířit v budoucnu (neodpovídejte pokud jste v předchozí otázce uvedli "neuvažujeme o tom")
    # kvalita výrobku
    # kvalita služeb
    # cena
    # servis
    # výše marže (uveďte výši marže, která je pro Vás zajímavá)
    # rozsah mediální kampaně prováděné dodavatelem
    # jiné (uveďte)

Děkujeme Vám za odpovědi. V případě Vašeho zájmu se výsledku prováděného výzkumu dovíte na již zmíněných www stránkách produktu.



[První strana][Zpět][Další]