Pozor na ostudu: Ve Stockholmu se na vaši hru dívá celé náměstí

  • 19
Vtipný způsob reklamy testuje ve švédském hlavním městě řetězec rychlého občerstvení McDonald´s. Na obří obrazovce v centru města si můžete po připojení na speciální internetovou stránku přímo z vašeho smartphonu zahrát hru podobnou klasickému prastarému TV tenisu. Když uspějete, dostanete vybraný produkt zdarma.

Princip novátorské reklamy je jednoduchý. Na jedné z budov stockholmského náměstí umístila firma obří elektronickou obrazovku. Když následujete instrukce a připojíte se na speciální stránku prostřednictvím datového tarifu ve vašem smartphonu, můžete si zahrát hru o předem vybraný výrobek z McDonald´s, například hamburger nebo zmrzlinu. Vaše snažení může sledovat celé náměstí.

Hra spočívá v udržení pohybujícího se míčku na obrazovce, a to prostřednictvím pohyblivých plošin. Princip hry je známý už z dávných počítačových dob.

Na smartphonu ovšem podle videa vidíte jen pole, nikoliv plošiny. Na ty musíte současně hledět na velkou obrazovku, což činí hru značně nesnadnou. Pokud se vám podaří udržet míček 30 sekund, zvítězili jste. Na telefon, ze kterého hrajete, vám přijde elektronický kupon, který v prodejně směníte za vybranou pochutinu.