Parohy na billboardu T-Mobilu, které na něj v rámci reklamní kampaně v roce 2006 nechal nasadit Vodafone

Parohy na billboardu T-Mobilu, které na něj v rámci reklamní kampaně v roce 2006 nechal nasadit Vodafone | foto: Michal Hron, Mobil.iDNES.cz

Pět milionů za nasazení parohů. Tenhle žert se Vodafonu prodražil

  • 42
Operátor Vodafone musí konkurenčnímu T-Mobilu zaplatit pět milionů korun za nasazení parohů na reklamní billboard. V rámci vánoční reklamní kampaně tak firma učinila v roce 2006. O trestu rozhodl vrchní soud v Praze. Vodafone se již dříve musel konkurenci veřejně omluvit v médiích.

Sobí parohy operátor umístil na billboardy a telefonní budky konkurenčních operátorů v prosinci 2006 (více o reklamní kampani čtěte zde).

"Parohy se nám prodražily, ale udělali jsme je rádi," uvedl mluvčí Vodafonu Miroslav Čepický. Tzv. guerillovou kampaní chtěla firma upozornit na různé marketingové triky k nalákání nových zákazníků, které údajně konkurence používala. Motiv parohů se před tím objevil ve vánoční kampani Vodafonu s mottem: "Pryč s falešnými soby".

Proti rozhodnutí soudu se operátor může odvolat.

"Rozhodnutí soudu samozřejmě vítáme a intenzivně přemýšlíme, jak kreativně danou částku využít," řekla ČTK mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.

Již loni pražský vrchní soud rozhodl, že se firma musí konkurenci za reklamní kampaň omluvit v celostátních denících. V omluvných inzerátech firma opět využila motiv parohů (více o kontroverzní omluvě čtěte zde).

,