Zde je první varovný mail:
Pohybuji se v okoli Kopřivnice a nemůžu se z Twistu nikam dovolat(přihlášený do sítě jsem, ale nelze realizovat žádny hovor). Situaci jsem
zaregistroval dnes 2.8.2000 cca v 16:30.
Nedovolám se ani na infolinku. Nemáte nějaké informace o výpadku ?
A zde druhý varovný mail:
Asi už to víte, ale kdyby náhodou ne:
Síť Peagasu v Ostravě a dle sdělení infolinky kam se mi podařilo dovolat(cca na 130. pokus)je problém větší a týká se části území severní Moravy, ale nic víc mi neřekli a ani se neví,
kdy to spravi. Jedná se o prakticky totální výpadek sítě, telefon se sice k síti přihlásí, ale nic víc, nejde volat, přijímat hovory, posílat SMS, atd. Výpadek je někdy od odpoledne, poslední hovory bez problemu
se mi podařily kolem půl třetí a až do teď (22:00) prakticky nic.
Situaci vysvětluje Tereza Kakosová, tisková mluvčí RadioMobilu:
Včera k večeru zapříčinila chyba v klimatizaci výpadek, kvůli němuž došlo k
asi 30procentnímu omezení kapacity sítě v části severní Moravy. Šlo o
lokální výpadek, který dočasně omezil kapacitu sítě v dané oblasti. Technici
jej ihned identifikovali a během večera jej odstranili. Všem zákazníkům,
kteří mohli být dočasným omezením kapacity sítě poškozeni se omlouváme.
V průběhu včerejšího dne již žádné další varovné maily nedorazily a tak předpokládáme, že již je vše v pořádku.
Pokud budete mít někdy v budoucnu pocit, že se sítí vašeho operátora není vše v pořádku, dejte nám vědět. Zjištěný či domnělý problém se však snažte popsat co nejpodrobněji, usnadňuje to zjišťování skutečného stavu věci.