Celý systém je velmi komplexní a na jeho přípravě se významně podílejí partneři, kteří patří k největším světovým dodavatelům řešení v oblasti IT. Ve druhé polovině ledna, po plánovaném rozšíření funkcionality systému, došlo k snížení kapacity autorizačního systému (LDAP), na jehož správné funkci je závislá většina Click služeb. Od počátku identifikace snížení kapacity systému byli odborníci společnosti RadioMobil ve stálém kontaktu se zahraničními i domácími experty jednoho z našich významných dodavatelů - společnosti Oracle - a připravili společně řešení, které zabezpečilo opětovný bezchybný chod služby. Nalezené současného řešení umožňuje naprosto plnohodnotné využívání služby Click. Systémoví inženýři i přes to považují toto řešení za přechodné a společně s dodavatelem pracují na standardní a konečné verzi. Z pohledu zákazníka však tyto kroky již nejsou podstatné, neboť všechny služby jsou v plně funkčním provozu.
Služba ClickBox, která bude v budoucnu zpoplatněna, je ve své počáteční „zahřívací fázi“ poskytována zákazníkům zcela zdarma. Společnost RadioMobil pro současné uživatele připravila za předchozí ne vždy pohodlné využívání služby speciální formu omluvy, a to vybírání hlasových zpráv z ClicBoxu na určité, časově omezené období zdarma.
Marketingový ředitel společnosti RadioMobil, Robert Chvátal dodává: „Click coby služba Unified Messaging je ve světě v tuto chvíli zcela unikátní. Snažili jsme se přijít s komplexním řešením, které se dá flexibilně v budoucnu dále vylepšovat a rozšiřovat. V počáteční fázi jsme se bohužel setkali s určitými problémy. Rozhodli jsme se, že uživatelům umožníme vybírat si své hlasové zprávy z ClicBoxu na určité časové období zdarma, jako formu omluvy. A chtěl bych zároveň všem poděkovat za trpělivost a pochopení. Vím, že možnosti Clicku jim v budoucnosti vynahradí náš složitější rozjezd.“
Tereza Kakosová
tisková mluvčí společnosti RadioMobil, a.s.