Příkladem služby pro každého je Audio Pohlednice, díky které se vám rozšíří možnosti předávání nejrůznějších vzkazů. Nejste omezeni jen textovými zprávami, ale můžet použít i zvuk. Stačí zavolat na číslo 6666, kde je vám nabídnuto mnoho různých předpřipravených zvukových pohlednic. Ty jsou členěny podle příležitosti, ke které se hodí – jde o přání k narozeninám, pozvání, hlášky z filmů a mnoho dalšího. Když si pomocí tónové volby vyberete Pohlednici, namluvíte k ní svůj konkrétní vzkaz a navolíte číslo toho, komu je určena. Pak jen ukončíte hovor a čekáte na SMS, která vám potvrdí doručení příjemci. Ten pohlednici zaznamená jako klasický hovor, při němž je mu přehrána Pohlednice s vaším komentářem. Ten, kdo Pohlednici posílá, zaplatí za spojení na číslo 6666 a poté další částku za doručení. Konkrétní ceny však Paegas zatím neprozradil.
Hlasová SMS zpráva přináší službu, která zatím v České republice nefunguje běžnou cestou, jak by bylo možné. Lze totiž poslat SMS zprávu na pevný telefon, i když nejde o klasické doručení. Zákazník Paegasu napíše SMS a odešle ji na číslo pevného telefonu. Příjemci zazvoní telefon, ve kterém mu systém Paegasu pro syntézu řeči SMS zprávu přečte. Dokáže přitom použít český a anglický způsob čtení.
Paegas Recepce je určena spíše firmám, i když použít ji může kdokoliv, kdo používá (a platí) ClickBox. Díky této službě lze používat systém IVR (Interactive Voice Response) k organizování příchozích hovorů. Namluvíte si vzkazy v menu, kterým volající prochází za použití tónové volby telefonu. Jde o stejný systém, jako je například Oskarova Samoobsluha. Mezi použitelné příkazy patří například přesměrování hovoru na jiný telefon, přepojení do hlasové schránky apod. Nastavení Recepce probíhá v internetovém rozhraní ClickBoxu nebo přes telefon. Zvláště na webu je nastavení celkem snadné a přehledné, hračičkové si mohou vyhrát.
Službu, kterou Paegas představil už před časem – čtení e-mailů – je nově přístupná i majitelům Twist karet. Dosud mohli tuto vymoženost používat jen paušální zákazníci. Twistů se také týká dobíjení kreditu pomocí GSM bankingu od GE Capital Bank. Tímto způsobem mohou svůj kredit posílit až o 3000 korun měsíčně (pokud je tedy mají).
MojeInfo je služba vyloženě vhodná pro firmy, případně různé kluby a organizace. Ten, kdo potřebuje mezi konkrétní lidi šířit informační SMS zprávy, si může vytvořit vlastní Info kanál. Zákazníci Paegasu, kteří se k tomuto kanálu přihlásí, budou dostávat všechny SMS zprávy, které správce do systému zadá pomocí SMS, WAPu nebo webu. Platí se za přijaté zprávy, podobně jako v případě klasického Info kanálu. Tuto sazbu však na sebe může vzít i provozovatel Infa, což se hodí převážně firmám, které chtějí tímto způsobem distribuovat reklamu a nabídku mezi své zákazníky. MojeInfo je služba, která může přinést opravdovou reklamu na mobil. Uvidíme, jaký bude zájem zákazníků do Info kanálů se přihlašovat.
Paegas je tento rok asi jediný, kdo na Invexu představil více nových služeb. Přestože ještě nejsou v provozu, víme již, jak budou fungovat. Jestli nedojde k něpředvídaným komplikacím, budeme ještě do konce listopadu znát i ceny.