Když krátce před devátou došlo k výpadku proudu v říčanském centru, zjistilo najednou mnoho vlastníků Oskarových SIM karet, že na svém telefonu nemají logo operátora ani žádnou známku přijímaného signálu. V následujících hodinách se jim občas podařilo přihlásit do sítě, ale ve valné většině případů se nepodařilo volat ani posílat SMS. Těm několika šťastnějším se po 10. hodině a 40. minutě, kdy byla síť opět spuštěna, mohlo povést uskutečnit hovor. Do normálu se však všechny postižené oblasti vracely ještě několik hodin a sporadické výpadky se objevovaly až do čtvrté hodiny.
Při posledním výpadku vlastně Oskar doplatil na špatné služby Telecomu, který neměl správně nastavená záložní spojení. Nyní je celá vina na Oskarovi – při konfiguraci některých částí sítě v říčanském hi-tech centru došlo z důvodů lidské chyby k výpadku proudu, který naprosto rozhodil software. Náprava chyby jediného člověka pak stála deset lidí několik hodin zuřivé práce.
Podobně jako svého času Eurotel a Paegas, i Oskar si prochází těžkým obdobím, kdy ho stíhá jedna nemilá věc za druhou. Kromě výpadků jsou tu trvalejší potíže na Zlínsku. Oskar se nyní musí soustředit na to, aby jeho síť byla kromě výpadků z důvodů lidských chyb „nezničitelná“. Kdyby se teď měly přidat problémy z přetížení, mohli by mnozí zákazníci ostře protestovat. Oskar by si měl dát několik týdnů velký pozor a za žádných okolností na sebe neupozorňovat. Další výpadek by mohl rozpoutat pro něj velmi nepříjemné debaty o spolehlivosti sítě.