Oskarovi uživatelé mohou využívat služeb nové, zdokonalené Hlasové Samoobsluhy. Zjišťování stavu telefonního účtu, kontrola došlých plateb či aktivace nových služeb je díky přepracovanému systému menu a novým ovládacím prvkům mnohem snáz pžřístupná a praktičtější.
Hlasová Samoobsluha funguje na čísla *077 celých 24 hodin denně a sedm dní v týdnu. Nejvýraznější změnou v Hlasové Samoobsluze je zavedení nového menu Můj Oskar, do nějž se dostanete stiskem klávesy „1“ z hlavní nabídky. V rámci tohoto menu přibyly zejména položky „Můj účet“ a „Mé služby“. Pomocí první z nich je možné například zjistit momentální výši měsíčního účtu nebo detaily o třech posledních fakturách a platbách. Uživatelé Oskarty si zase mohou ověřit aktuální výši kreditu a dobu, kdy vyprší. V sekci „Mé služby“ lze snadno aktivovat a deaktivovat služby jako Oskamarádi, podrobné účtování nebo třeba Omezení identifikace na lince volajícího (CLIR). Přístup k těmto položkám menu chrání Hlasová Samoobsluha čtyř- až šestimístným osobním heslem.
Nová Hlasová Samoobsluha přináší i tyto další inovace:
- nová nápověda, dostupná po stisku klávesy * kdekoliv v sekci Můj Oskar
- přehlednější struktura celého menu, založená na spotřebitelském průzkumu
- nový design, kopírující organizaci internetové samoobsluhy
- automatické zapamatování klientova komunikačního jazyka
Zde si můžete stáhnout schéma Hlasové Samoobsluhy a menu Můj Oskar ve formátu .pdf.