Operátor totiž vše vypočítá a po pravdě odpoví, kolik za takové volání zaplatíte u Oskara. Tedy i v případě, že Oskar vychází hůř, než váš současný operátor. Oskar si však jistě dobře spočítal, že mnohem častěji bude Oskar levnější. Ostatně, mottem celé kampaně je „Volat až o polovinu levněji“.
Operátor na infolince po vás požaduje tyto informace:
Na základě těchto informací vám operátor sdělí, zda a případně který Oskarův tarif by byl pro vás nejvýhodnější a o kolik procent byste s tímto programem ušetřili. Samozřejmě vysvětlí i jednotlivé položky. Tato služba by se vbrzku měla objevit i na internetových stránkách Oskara.
Službu jsme vyzkoušeli a dokonce jsme se pokusili požádat o stejný výpočet také infolinky EuroTelu a Paegasu. V obou případech nám operátoři sdělili pouze to, že v jejich nabídce je jistě tarif s levnějším měsíčním paušálem a „detailnější informace získáte z informačních letáků ve značkové prodejně“.
Oskar tak využil nově povolenou součást konkurenčního boje, a sice srovnávací reklamu, která je v tomto případě silnou zbraní v jeho rukou. Jestliže bude tato kampaň slavit úspěch, budou muset EuroTel s Paegasem rychle reagovat.