Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Oskar inovuje styl své propagace

aktualizováno 
Novou reklamní kampaň spustil v těchto dnech nejmladší tuzemský mobilní operátor Český Mobil, provozující síť Oskar.

PRAHA (ČIA) – Novou reklamní kampaň spustil v těchto dnech nejmladší tuzemský mobilní operátor Český Mobil, provozující síť Oskar. Současně s ní mírně inovuje komunikaci s veřejností – například místo dosavadního sloganu "Pro každého. Každý den." bude používat nový slogan "Oskar. To dává smysl." Uvedla to viceprezidentka marketingu a prodeje Českého Mobilu Sylvie Scott.

Dosavadní reklamní kampaně Českého Mobilu získaly několik tuzemských i zahraničních ocenění. Firma se v nich snažila zejména přesvědčit o dostupnosti a potřebnosti mobilních telefonů pro nejširší veřejnost. Český Mobil spolupracoval s reklamní agenturou Young & Rubicam Praha, v srpnu loňského roku se však rozhodl vypsat nové výběrové řízení. Přestože do ní byla pozvána i agentura Young & Rubicam Praha, vítězem se stala společnost McCann-Erickson Praha. Agentura Young & Rubicam se ještě v loňském roce na základě vítězství v tendru stala novou reklamní agenturou konkurenčního Eurotelu, čímž podle zástupců Českého Mobilu porušila platnou smlouvu.

"Nový slogan má symbolizovat strategii, zaměřenou na řešení, dávající smysl především zákazníkovi," uvedla Scott. Nová komunikace pracuje s předměty a situacemi z denního života a transformuje je do mobilních řešení. Kampaň byla spuštěna 8. dubna a proběhne v televizi, tisku, na billboardech a v alternativních médiích. Režisérem spotů je Vladimír Michálek. "Chtěli jsme zachovat lidský tón a smysl pro humor našich dosavadních reklam," konstatovala Scott. Propagace se má zaměřit na spolehlivost sítě, možnost vrácení telefonu bez udání důvodu a možnost doručení až do domu. 

Nejmladší operátor Český Mobil zahájil provoz své sítě Oskar 1. března 2000 a ke konci prvního roku komerčního provozu získal více než 300 tisíc zákazníků. Ke konci loňského roku počet aktivních zákazníků překročil 858,4 tisíce. Podle údajů A-Connect investoval Český Mobil v roce 2000 do reklamy v médiích 914,6 milionu korun, v loňském roce pak 633,7 milionu korun. 

Autor:




Nejčtenější

iPhone 8 zakusil i klasickou ohybovou zkoušku. A uspěl, k nevratným deformacím...
iPhone 8 bodoval v crashtestech. Youtuber jej neohnul

Ve vodách chytrých telefonů známý youtuber Zachary Nelson prověřil sérií zatěžkávacích testů zbrusu nový iPhone 8. Telefonu uštědřil nespočet škrábanců,...  celý článek

Huawei Mate 10 Pro
Má skvělou výbavu a podle výrobce je lepší než iPhone X

Mnichov (od zpravodajů Mobil.iDNES.cz) Huawei v Mnichově představuje nové modely Mate 10. Trojice novinek patří ve svých segmentech na špičku. Ceny jsou překvapivě výhodné.  celý článek

IBM Simon
Takový smartphone jsme ještě netestovali. Rarita, která nedává smysl

V roce 1994 se začala psát komerční budoucnost chytrých telefonů. IBM Simon se stal prvním chytrým telefonem na trhu. Z dnešního pohledu je to především...  celý článek

Huawei Mate 10 Lite
První top model, který nestojí ani 10 000 Kč. Smiřte se ale s ústupky

O tom levnějším z nových top smartphonů firmy Huawei jsme se toho během mnichovské premiéry moc nedozvěděli. Novinka Mate 10 Lite přijde do prodeje dříve než...  celý článek

KRACK: Key Reinstallation Attacks
Nepříjemné překvapení: I vaše wi-fi je zranitelná, odhalili experti

Bezpečnostní odborníci varují: zabezpečení bezdrátového připojení wi-fi pomocí WPA2 nelze považovat za bezpečné. Výzkumníci upozorňují, že zranitelností...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační fotografie
T-Mobile měl výpadek mobilního internetu

Mobilní internet v sítí T-Mobile v neděli večer nefungoval. Operátor o výpadku sám informoval zákazníky na sociálních sítích.   celý článek

Ilustrační snímek
Dovolená v Egyptě je vyšla draho. Operátor chtěl téměř 80 tisíc

Deset srpnových dní strávených v Egyptě se britskému páru výrazně prodražilo. Důvodem nebyly ovšem neplánované výdaje v místě pobytu, překvapení přišlo až po...  celý článek

Ilustrační snímek
Blíží se další regulace. Volání do zahraničí je moc drahé

Chcete-li v současnosti ušetřit za volání po EU, pak musíte vycestovat za hranice. Z telefonu přihlášeného do sítě operátora sousedního státu totiž oproti...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.