Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Oskar inovuje styl své propagace

aktualizováno 
Novou reklamní kampaň spustil v těchto dnech nejmladší tuzemský mobilní operátor Český Mobil, provozující síť Oskar.

PRAHA (ČIA) – Novou reklamní kampaň spustil v těchto dnech nejmladší tuzemský mobilní operátor Český Mobil, provozující síť Oskar. Současně s ní mírně inovuje komunikaci s veřejností – například místo dosavadního sloganu "Pro každého. Každý den." bude používat nový slogan "Oskar. To dává smysl." Uvedla to viceprezidentka marketingu a prodeje Českého Mobilu Sylvie Scott.

Dosavadní reklamní kampaně Českého Mobilu získaly několik tuzemských i zahraničních ocenění. Firma se v nich snažila zejména přesvědčit o dostupnosti a potřebnosti mobilních telefonů pro nejširší veřejnost. Český Mobil spolupracoval s reklamní agenturou Young & Rubicam Praha, v srpnu loňského roku se však rozhodl vypsat nové výběrové řízení. Přestože do ní byla pozvána i agentura Young & Rubicam Praha, vítězem se stala společnost McCann-Erickson Praha. Agentura Young & Rubicam se ještě v loňském roce na základě vítězství v tendru stala novou reklamní agenturou konkurenčního Eurotelu, čímž podle zástupců Českého Mobilu porušila platnou smlouvu.

"Nový slogan má symbolizovat strategii, zaměřenou na řešení, dávající smysl především zákazníkovi," uvedla Scott. Nová komunikace pracuje s předměty a situacemi z denního života a transformuje je do mobilních řešení. Kampaň byla spuštěna 8. dubna a proběhne v televizi, tisku, na billboardech a v alternativních médiích. Režisérem spotů je Vladimír Michálek. "Chtěli jsme zachovat lidský tón a smysl pro humor našich dosavadních reklam," konstatovala Scott. Propagace se má zaměřit na spolehlivost sítě, možnost vrácení telefonu bez udání důvodu a možnost doručení až do domu. 

Nejmladší operátor Český Mobil zahájil provoz své sítě Oskar 1. března 2000 a ke konci prvního roku komerčního provozu získal více než 300 tisíc zákazníků. Ke konci loňského roku počet aktivních zákazníků překročil 858,4 tisíce. Podle údajů A-Connect investoval Český Mobil v roce 2000 do reklamy v médiích 914,6 milionu korun, v loňském roce pak 633,7 milionu korun. 

Autor:



Nejčtenější

Berte, dokud je. Mobil pro fajnšmekry po neúspěchu drasticky zlevnil

Essential PH-1

Keramické tělo, jeden z nejmodernějších procesorů, 128 GB vnitřní paměti a velký displej s tenkými rámečky a...

Konkurenci poprvé ukazuje záda, Huawei P20 Pro je nejlepší smartphone

Huawei P20 Pro

Čínský Huawei si dal letos na nových modelech řady P20 opravdu záležet. Model P20 Pro chce být tím nejlepším...



Američtí teenageři se mohou z iPhonů zbláznit. A zájem roste

iPhone 8 Plus v Drážďanech

Ve Spojených státech je mezi mladými uživateli smartphonů enormní zájem o iPhony - v současnosti je vlastní 82 procent...

Drsná metoda autoškoly, žáci museli položit své mobily na silnici

Neobvyklý způsob učení parkování v čínské autoškole

V čínské autoškole vymysleli originální způsob, jak naučit studenty velmi opatrně zaparkovat. Na čáry vyhrazené pro...

Bezplatná služba Spotify u O2 končí. Zatrhl ji ČTÚ

Operátor O2 nabízí zákazníkům prémiový účet Spotify na tři měsíce zdarma

Od června 2016 umožňovalo O2 zákazníkům využívat službu Spotify zcela bezplatně. Podle Českého telekomunikační úřadu...

Další z rubriky

Berte telefon jako kreditní kartu, radil odborník v Rozstřelu o podvodném volání

Redaktor Mobil.iDNES.cz Jan Matura (vlevo) a mluvčí Českého telekomunikačního...

V posledních dnech se opět ozvali podvodníci, kteří se snaží vydělat na snadné záměně telefonních čísel. Prozvoní vás z...

Až polovina pevného internetu bude u O2 mobilní, navíc zrychlí

Dohledové centrum O2

O2 představilo nejbližší budoucnost pro své internetové služby. Operátor do dvou let zrychlí fixní internet na...

Od regulace trhu si ČTÚ slibuje snížení cen. Zhatit ji může stanovisko EK

Český telekomunikační úřad

Český telekomunikační úřad chce po loňském testu tří kritérií přistoupit k regulaci tuzemského mobilního trhu, v jeho...



Najdete na iDNES.cz