Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Oskar inovuje styl své propagace

aktualizováno 
Novou reklamní kampaň spustil v těchto dnech nejmladší tuzemský mobilní operátor Český Mobil, provozující síť Oskar.

PRAHA (ČIA) – Novou reklamní kampaň spustil v těchto dnech nejmladší tuzemský mobilní operátor Český Mobil, provozující síť Oskar. Současně s ní mírně inovuje komunikaci s veřejností – například místo dosavadního sloganu "Pro každého. Každý den." bude používat nový slogan "Oskar. To dává smysl." Uvedla to viceprezidentka marketingu a prodeje Českého Mobilu Sylvie Scott.

Dosavadní reklamní kampaně Českého Mobilu získaly několik tuzemských i zahraničních ocenění. Firma se v nich snažila zejména přesvědčit o dostupnosti a potřebnosti mobilních telefonů pro nejširší veřejnost. Český Mobil spolupracoval s reklamní agenturou Young & Rubicam Praha, v srpnu loňského roku se však rozhodl vypsat nové výběrové řízení. Přestože do ní byla pozvána i agentura Young & Rubicam Praha, vítězem se stala společnost McCann-Erickson Praha. Agentura Young & Rubicam se ještě v loňském roce na základě vítězství v tendru stala novou reklamní agenturou konkurenčního Eurotelu, čímž podle zástupců Českého Mobilu porušila platnou smlouvu.

"Nový slogan má symbolizovat strategii, zaměřenou na řešení, dávající smysl především zákazníkovi," uvedla Scott. Nová komunikace pracuje s předměty a situacemi z denního života a transformuje je do mobilních řešení. Kampaň byla spuštěna 8. dubna a proběhne v televizi, tisku, na billboardech a v alternativních médiích. Režisérem spotů je Vladimír Michálek. "Chtěli jsme zachovat lidský tón a smysl pro humor našich dosavadních reklam," konstatovala Scott. Propagace se má zaměřit na spolehlivost sítě, možnost vrácení telefonu bez udání důvodu a možnost doručení až do domu. 

Nejmladší operátor Český Mobil zahájil provoz své sítě Oskar 1. března 2000 a ke konci prvního roku komerčního provozu získal více než 300 tisíc zákazníků. Ke konci loňského roku počet aktivních zákazníků překročil 858,4 tisíce. Podle údajů A-Connect investoval Český Mobil v roce 2000 do reklamy v médiích 914,6 milionu korun, v loňském roce pak 633,7 milionu korun. 

Autor:


Nejčtenější

Takto vypadá boj o zákazníky: pětkrát více dat a úhrada smluvní pokuty

Slovenský operátor O2 navýšil základní data u vybraných tarifů

Od revoluce v roce 2013 zažívá český mobilní trh spíše menší otřesy, zákazníci operátorů toužící po neomezeném tarifu s...

Konkurence se trefuje do „předražených“ nových iPhonů

Všechny tyto produkty Xiaomi stojí stejně, jako nový model iPhone XR

Na vysoké ceny novinek od Applu reagovali konkurenti poněkud posměšnými nabídkami. Ukazují v nich, co všechno z jejich...



Feministky kritizují nové iPhony. Jsou moc velké na ženskou ruku

iPhone XS/XS Max

Od doby, kdy Apple upustil od malých smartphonů, úhlopříčka nových modelů prudce narůstá. Nejnovější model ve verzi Max...

Prohlédněte si nejlepší a nejdražší iPhone. Máme ho jako první

iPhone XS Max

Stejně jako v předchozích letech jsme se i letos vypravili do Německa, abychom mohli vyzkoušet nejnovější smartphone od...

Operátor chtěl 37 tisíc, jenže smlouva byla uzavřena na ukradený průkaz

Ilustrační snímek

Operátoři by podle Českého telekomunikačního úřadu měli kontrolovat databázi neplatných dokladů. Informuje o tom v...

Další z rubriky

T-Mobile přidává k tarifům data navíc. Na prodejně ovšem nepochodíte

T- Mobile.

Není pochyb, že se boj o zákazníky z hlasových služeb přesunul do oblasti mobilních dat. Potvrzuje to i aktuální akční...

Češi nejsou spokojení s cenami tarifů, ale do změny operátora se nehrnou

Ilustrační snímek

Považují Češi cenovou politiku tuzemských operátorů za přijatelnou? Co je případně vede ke změně poskytovatele?...

Operátor mu převedl tarif na nový, šestkrát dražší. Podle ČTÚ neoprávněně

Ilustrační snímek

Operátoři mají zákonnou povinnost informovat zákazníky o všech jednostranných změnách smlouvy. Nesmí tak ovšem činit...

Najdete na iDNES.cz