Připomíná to zápletku z filmu Počátek od Christophera Nolana, kde se hrdinové vypraví do snu, který se odehrává v jiném snu. Stejně tak má čínský výrobce Oppo pod sebou značku Realme, která nově bude mít také pod sebou značku s názvem Narzo.
Koncentrace více značek pod jednoho výrobce není ničím neobvyklým, dělá to tak například Huawei s Honorem, Xiaomi s Redmi a Pocophonem nebo TCL s Alcatelem. Rozdělování portfolia mezi více značek zpravidla slouží k tomu, aby se jasněji odlišily například prémiové telefony od těch levných či pro vyčlenění specificky zaměřených modelů (například pro hráče). Ještě snad nikomu se ale nepovedlo vytvořit „podznačku“ (sub-brand) spadající pod jinou „podznačku“.
Zatím není tak docela jasné, jaký účel bude značka Narzo mít, ovšem spekuluje se o tom, že by mělo jít o ještě levnější produktovou řadu s cílem konkurovat Xiaomi a jeho značkám Poco či Redmi. Ano, Realme sice v tuto chvíli už také má prémiové modely, zároveň se však zaměřuje i na dostupné kousky s dobrým poměrem ceny a výkonu.
Zatímco si výrobci myslí, že nové značky trh zpřehlední, nám se zdá že se děje spíše pravý opak. Jistě, když se řekne Xiaomi, nemáme tak úplně jasno, jestli se mluví o superlevném telefonu nebo nové vlajkové lodi, zato pod pojmem Black Shark už si jasně představíme herní telefon. Jenže naopak v případě třeba Honoru a Huaweie nastává situace, kdy obě značky, které patří té samé společnosti, vydávají navzájem si konkurující telefony. A to bychom jako „zpřehledňování trhu“ rozhodně nenazvali.