Oproti standardnímu modelu si OnePlus 6T McLaren Edition se kromě vzhledu posunulo i po hardwarové stránce. Srdce je sice stále stejné, tedy procesor Snapdragon 845, ale operační paměť si oproti běžnému modelu polepšila. Její kapacita narostla o další dva gigabajty, 6T McLaren Edition má tedy 10GB RAM. Co se uživatelské paměti týče, tak je novinka dostupná výhradně v nejvyšším, tedy v 256GB provedení.
Záda jsou tradičně lesklá, ale mají nově karbonový vzhled. Právě McLaren je průkopníkem, co se týče použití uhlíkových vláken ve Formuli 1. Vespod zad se nachází logo této britské společnosti. Odkazuje na ni i drobnost v podobě plynulého barevného přechodu okrajů zad: černá přechází do originálního odstínu McLaren Papaya Orange. Na partnerství odkazuje i exkluzivní obsah telefonu, tedy speciální témata a efekty.
Jak již bylo v úvodu zmíněno, OnePlus vzdává modelem 6T McLaren Edition hold rychlosti. A tak novinka podporuje nové superrychlé dobíjení Warp Charge 30. Součástí balení je zcela nová 30W nabíječka, kterou doplňuje oranžově opletený dobíjecí kabel. Díky rychlejšímu dobíjení lze baterii telefonu nabít na 50 % její kapacity za pouhých 20 minut.
V ostatních ohledech je speciální edice 6T totožná s běžným modelem. Displej s rozlišením 1 080 × 2 340 pixelů má úhlopříčku 6,41", poměr stran tak činí 19,5:9. Operačním systémem je Android 9.0 Pie. Hlavní fotoaparát sestává ze dvou snímačů: 16 MPix a 20 MPix se shodnou světelností f/1,7. Čelní snímač má 16MPix rozlišení a světelnost f/2,0. Baterie má kapacitu 3 700 mAh.
Na severoamerickém a západoevropských trzích bude OnePlus 6T McLaren Edition v prodeji od čtvrtka 13. prosince, a to za 699 dolarů (téměř 16 tisíc korun), respektive 699 eur (více než 18 tisíc korun). Příplatek oproti běžnému modelu v závislosti na jeho paměťové verzi činí nanejvýš 150 eur, tedy v přepočtu téměř 4 tisíce korun.
OnePlus není zdaleka prvním a jistě ne posledním mobilním výrobcem, který uzavřel partnerství s některou ze známých automobilových značek. Například Honor v polovině letošního roku avizoval spolupráci s výrobcem luxusních automobilů Rolls-Royce.
Další čínský hráč Oppo se spojil s italským Lamborghini. Huawei spolupracuje s lifestylovou značkou Porsche Design, která spadá do holdingu Porsche. Mobilní průmysl není cizí ani značce Ferrari, s tímto italským výrobcem supersportů v minulosti spolupracovaly například Motorola či Sony Ericsson. S Motorolou či Nokií pak byla v minulosti spojena i další věhlasná značka: britský Aston Martin.