V první reklamě provádí „test kaktusem“, ve kterém mají dva muži oblečení pouze v trenýrkách co nejrychleji spustit 20 aplikací. Během manipulace s telefony OnePlus 5T a Samsung Galaxy Note 8 po nich „výzkumníci“ střílejí z obřích praků kaktusy. Komu se dřív povede všechny požadované aplikace spustit a zase zavřít, vyhrává.
Ve druhém videu pak muž pokrytý kusy masa drží selfie tyčku s oběma výše zmíněnými telefony a testuje, jak zvládnou stabilizovat video. Háček je v tom, že na něj po chvíli vypustí psa, který mu začne zuřivě okusovat jeho lákavý oblek.
Vzhledem k tomu, kdo je zadavatelem obou reklam, je jasné, že OnePlus vychází z obou „testů“ jako vítěz. Nakolik je výsledek autentický, ovšem z povahy těchto šílených experimentů moc posuzovat nelze.
Značka OnePlus (patřící pod čínské Oppo) vypustila už jednu podobně šílenou reklamu loni v srpnu na model OnePlus 5. V něm si mladý pár mobilem fotí vraha s motorovou pilou.