Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

On-line rozhovor s U:fonem. Ptejte se na vše, co vás zajímá

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 28. listopadu 2007 do 15:00

OTÁZKA: 1/ Jak je mozne ze me po 1 mesici nekdo z pracovniku omylem zrusil muj FOFR internet pro neplaceni? (Dalsi cca 1 tyden trvalo me placene vytelefonovani znovuaktivace) 2/ Proc se neustale snizuje rychlost FOFR internetu, ze nedosahuje vubec deklarovane nabidky (dosahuji max. 100-150kb) Dockam se solidni sluzby za placene penize? (V testovaci dobe byla rychlost dobra.) 3/ Proc nejde v prubehu pouzivani FOFR internetu telefonovat? Nabizite dve sluzby jak inzerujete nebo jen jednu? 4/ Modem FOFR internetu nejde propojit s PC tak aby byl nahlas zvuk a zvoneni telefonu. Pro prichozi hovory je tak telefon naprosto nepouzitelny! Nebudete zdarma dodavat propojovaci kabel z modemu do mikrofonove zdirky PC? Nebo vymenu za jiny typ modemu? 5/ Momentalne me u FOFR internetu telefon hlasi "odchozi hovory jsou zakazany, mate povoleny pouze prichozi hovory" (a zvoneni tech prichozich neslysim)- vasi technici si s nastavenim nevi rady. Nemohu pouzivat 1/2 zaplacenych sluzeb, prijde vam to normalni? 6/ Kdy se dockam pristupu na sve nastaveni sluzeb, mesicni vypisy vyuctovani,... pres internet? 7/ Rozsirite kapacitu a provozni dobu infolinky? Je to zoufale se vubec dovolat, natoz vyresit body uvedene vyse. Lukas R.
OTÁZKA: Dobrý den! Mám k Vám pro mne zajímavou technickou připomínku. Po cca 20 minutách vyzvánění jsem byl přepojen na Vaši velice milou a i ochotnou operatérku. Sdělil jsem jí,že chci dceři pořídit Ufonův internet s tím, že ho potřebuje provozovat na privátě v místě střední školy, kterou studuje. Veškeré papíry vč. faktur že chci řešit z domova (100 km od školy) a internet dle mapy pokrytí nevykazuje v místě ubytování možnost internetu. Domů přístroj nelze zaslat, propadla by 14 ti denní zkušební doba, musí se tedy zaslat dceři do školy. Operátorka mi sdělila, že vše proběhne tak, jak jsem chtěl. Ovšem přístroj dceři na poště v místě školy nevydali, neboť zásilka byla do mých rukou. Opět jsem se telefonicky zkoušel asi 30 min dovolat na operatérku. Když jsem se dovolal, zjistil jsem, že volám špatné oddělení a mohl cca znova 15 min. zkoušet jinou operatérku. S tou jsem se už konečně domluvil, že mnou požadovaná varianta zkoušky internetu v místě školy dcery nelze tak jednoduše provést a tím jste mne přinutili cestovat autem 100km , přístroj vyzvednout na poště, instalovat v místě, kde dcera ve škole bydlí a požádat o zprovoznění. Bylo mi sděleno, že se tak stane do druhého dne. Na moji žádost, že jsem 100 km od místa bydliště a čekám na zkoušku funkčnosti jste už slyšeli a cca po 2 hodinách jsem konstatoval, že Ufonův internet v daném místě funguje. To jsem rád. Dosud však nemám dořešenu otázku faktur za provoz, neboť dodání faktur do ubytování dcery není možné (nemají schránku ani možnost přebírání pošty). A tak konečně můj dotaz! Proč musí být dodací pošta na dokumenty vč. faktur stejná s místem dodání přístroje a navíc pokud přístroj při převzetí zaplatí dcera vč. prokázání svojí totožnosti OP a faktury musí být zasílány na stejné místo převzetí. Případ je komplikovanější, hodně jsem ho zkráti. Kozák, Mostek
OTÁZKA: Zdravím, ještě jeden dotaz bych měl,, O2 prodává ke svým CDMA modemům směrové antény pro zlepšení signálu,, existují nějaké pro Váš? Martin Burkert
OTÁZKA: Co rooming jak bude ufon resit volani ze zahraniči do CR. dekuji xyz
OTÁZKA: Od 13.9.07 mám Váš telefon s internetem.Mám stálé potíže s připojením.Když se mi i podaří připojit často se připojení přeruší a už nelze obnovit,musím restartovat pc.Také rychlost je jen kolem 50kB/s,stahování 5-6.Síla signálu se zdá být dobrá -077.Často se na displeji objeví POHOTOVOST REŽIM a telefon píská. uiblein
OTÁZKA: Dobrý den, uvažujete o zvednutí limitu FUP u fofrInternet ? Když ano, bude to aspoň 10 GB. Děkuji. Laco Kajaba
OTÁZKA: Borik nepojede na Seychely.. pojede do Budapesti a Komarna tam mu bude dobře.. Pro Jardu
OTÁZKA: Když čtu dotazy, ptvrzuje se, že Váš zaměstnavatel jsou tuneláři. Kam odjedete (Bahamy, Seychely atd.)? A nebo Vy tady s námi zůstanete? Jarda
OTÁZKA: Moravskoslezský kraj je nejdynamičtěji rozvíjející se kraj v ČR. Bohužel, Vaše pokrytí tohoto kraje (ve srovnání s ostatními) je velmi slabé,zejména oblasti na západ a sever od Ostravy. Je to součást Vaší obchodní politiky? Ve Vaší nabídce postrádám přístroje se standardní výbavou - například žádný nemá ethernetový výstup (PC síť) a vstup pro vnější anténu,což by v mnoha případech zlepšilo příjem. I to je záměr nebo plánujete i kvalitnější přístroje? Mám totiž PDA a to na Vše zařízení nejde nijak připojit... Komenski
OTÁZKA: Dobrý den.Zajímalo by mne,kdy pokryjete území Těšínska.Děkuji. René S.
OTÁZKA: Dobrý den, nechystáte spuštění starých NMT sítí? Nás sběratele by to velice potěšilo :) Díky za odpověď Sběratel
OTÁZKA: A kolik vyvrhelu z UPC - Vavrica, Janatova, a pod to je jedno
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych jsem se Vás zeptal na provozní věc. Jakým podílem jsou u Vás ve firmě bývalí zaměstnanci Vodafone, T-Mobile a Eurotelu + ostatní, kteří ve vyjmenovaných telekomunikacích nepracovali? Díky:) Vodafoun
OTÁZKA: Dobrý den. Se službami jsem nanejvýš nespokojen. Bydlím 4km od Pardubic (směr Přelouč)- bylo mi při prodeji deklarováno, že v Pradubicích a okolí je signál vůbec nejsilnější. Skutečnost je však právě opačná, ba žalostná. Služba fungovala uspokojivě snad jen prvích 14 dnů. Se současnými zkušenostmi bych si váš produkt již neobjednal. Připojení neustále "padá", přihlášení do mailu trvá klidně 10 minut a pak to stejně "spadne". Na zákaznickou linku je téměř nemožné se dovolat a když, tak za cenou neuvěřitelných čekacích dob kdy se sluchátkem v ruce stráví uživatel i několik desítek minut. Deklarované rychlosti připojení nejsou reálné, ve skutečnosti se rychlost pohybuje na cca desetině inzerované rychlosti. Nespolehlivost a neserioznost - to jsou charakteristiky vaší služby. Zajímá mne tedy, jak a zda to vůbec hodláte řešit. Předem děkuji za odpověď, za služby mnou zaplacené a vámi "dodávané" si poděkování nezasloužíte. Karel Karel
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, proč nový, sice virtuální, ale operátor má tak špatné a nespolehlivé callcentrum, kde se člověk dovolá asi za 20 minut a to ještě na podesáté. 2x jsem si objednával Vaši službu a 2x mi přišlo něco jiného. Samozřejmě jsem ztratil nervy a využil jsem sice dražších,ale spolehlivějších služeb konkurence. Pavel
OTÁZKA: Dobrý den, zajímá mne, zda je u Vašeho fofr internetu možné získat vlastní pevnou IP a zda jsou u Vás nějak omezovány virtuální privátní sítě VPN. Děkuji za odpověď. JK
OTÁZKA: Dobrý den,neuvažujete o zřízení funkce exprestechnika na prověřování stížností na signál?Stačí jen měřák signálu a tento člověk by expresně objížděl zákazníky a uznával či zamítal reklamace.Sem ochoten to dělat:-) Hanuš
OTÁZKA: V červnu mi nezván zazvonil u dveří váš zástupce a vnucoval mi UFON, který jsem nechtěla, nechci a nebudu chtít. Spěchala jsem a nemohla jsem se ho absolutně zbavit. Se slibem, že si to rozmyslím, jsem mu mezi dveřmi bohužel podepsala cár papíru - žádost, kterou jsem nemínila využít. Tvrdil totiž, že podpis potřebuje pro šéfa, že u mě byl. Poštou mi pak po čase přišel balík, který jsem si musela jít vyzvednout, byl v něm dle originálních nálepek pravděpodobně telefon, který jsem nikdy nevyužila. Rozhodla jsem se proto balík neotvírat, neb jsem o žádný aparát samozřejmě nikdy nežádala. Nedávno mi z UFONU začaly chodit faktury a včera dokonce na můj mobil! volala arogantní osoba, která tvrdí, že mám platit 3 tisíce a částku na složenkách za službu, kterou jsem nikdy neaktivovala a nevyužila. Aparát jsem doporučeně poslala zpět (opakuji v původním balení, nerozbalený). Žena v telefonu tvrdí, že jsem podepsala smlouvu a mám smůlu. To myslíte vážně? Za těchto podmínek se uzavírají smlouvy? Děkuji za odpověď. Hana Ziková
OTÁZKA: Dobry den , kdy s vami muzem volat pres mobil? Dekuji Stanislav Dolansky
OTÁZKA: Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli budou letos pokrýte obce u Ostravy a taky město Vratimov?děkují! Ladislav Král
OTÁZKA: Zdravím po objednání Vaší služby mi bylo sděleno že do dvou dnů bude fungovat,, nestalo se tak a proto jsem volal na Vaší linku kde mi bylo sděleno, že se na tom pracuje a ať zavolám večer, večer mi bylo řečeno ať zavolám ráno, ráno ať zavolám večer, o náklady na telefon Vás hodlám žalovat. Služba fungovala cca od 20. minulého měsíce ale na fakturujete mi od 15. Zajímalo by mě jak můžete takto přistupovat, Víte že nestíháte a nesplňujete slíbené podmínky (jak rychlost aktivace tak rychlost internetu) a ještě máte tu drzost mi vyfakturovat několik dní navíc! A pochybuji že jsem v tomto ohledu jediný oprávněně nespokojený zákazník. Martin Burkert
OTÁZKA: Dobrý den, po dlouhých peripetiích jsem se stal Vašim zákazníkem. Mám FOFR INTERNET a s rychlostí jsem celkem spokojen. Co je katastrofa Vaší firmy a důvod, proč přemýšlím o ukončení služby je hrozný přístup call centra a Vašich perátorů. Arogance a neochota cokoliv vyřešit. Otázka zní: víte o tomto problému a v případě že ano, kdy jej hodláte řešit? Kozina
OTÁZKA: Dobrý den. Slyšel jsem, že používáte nejnovější revizi CDMA se kterou ještě ve světě není tolik zkušeností. Je logické, že rozjíždějící firma s tím (potažmo i s firemními procesy) bude mít určité problémy... Proto držmí palce, ať vše brzy dotáhnete ke spokojenosti klientů :-) Martin
OTÁZKA: Kolik Erlangů dokáže obsloužit jedna základnová stanice? Rosomak
OTÁZKA: Dobrý den, kdy plánujete pokrytí 98% populace ČR. Honza
OTÁZKA: Dobrý den, jsem uživatelem služby Internet od samotného začátku od června. Služba fungovala 2 týdny (se samovolným odpojováním a připojováním modemu), poté služba začínala být stále víc nepoužitelná a momentálně je stav takový, že je zázrak pokud se na minutu připojím. Při volání na operátora se nebylo možné dovolat, při kontaktování po emailu přišla nic neřešící odpověď, na další maily reakce chyběla, až sem napsal přímo Vám pane Sláčik asi před měsícem. Sice jste slíbil spolu se všemi kolem že brzy bude vše fungovat, zatím ovšem nic nefunguje, pouze mi chodí faktury na službu kterou nemůžu využívat a stále chybí odpověď kdy bude služba funkční. Kromě toho, že bych rád znal odpověď na tuto otázku se zeptám jaký postup byste doporučil podobně postiženým zákazníkům? Jak chcete zlepšit komunikaci se stávajícímmi zákazníky a získat důvěru veřejnosti v souvislosti s negativním doporučením zklamaných zákazníků? Tomas
OTÁZKA: Dobrý den, pořídil jsem si Váš (fofr internet) a byl to skutečně fofr pomalejší připojení jsem nikdy neměl, navíc jsem musel několikrát restartovat PC než se mi podařilo připojit. Rychlejší je oproti této službě GPRS od mobilního operátora. Můžete prosím odpovědět? Děkuji Skácel Praha
OTÁZKA: Ahoj ufone, co si myslis o registrovanem partnerstvi a adopcich deti homosexualnimi pary? Diky za odpoved. R
OTÁZKA: dobrý den. mam dotaz kdy se zlepší chování k potenciálním zákazníkum. Před několika měsící jsem vznesl dotaz ohledně připojení a podle mapy pokrytí měl byt na požadovánem území signál. Přisla mi odpověd, že až bude v míste pokrytí tak se ozvete. Dodnes nic Vaši operátoři působí naprosto neúrofesionálním dojmem, kdy se to zlepší. cipin
OTÁZKA: Dobrý den, využívám služby U-fonův internet a zatím jsem s rychlostí přenosu celkem spokojena. V dohledné době však plánuji změnit zaměstnání a budu využívat Inernet i doma a potřebovala bych využívat spíše Fofr internet. Je možné nějakým způsobem přejít z uzavřené smlouvy na jednu službu na jinou? Děkuji za odpověď Švrčinová Olga Švrčinová
OTÁZKA: Dobrý den, jsem vaším zákazníkem a přibližně 3 týdny mi téměř nefunguje služba Fofr internet. Po hovoru s infolinkou jsem dostal 3měsíční bezplatné období a bylo mi řečeno, že o problémech na síti se ví a na odstraňování se intenzivně pracuje. Můžu se zeptat, kdy bude služba funkční? Nezdá se mi, že by se něco lepšilo, spíš naopak. Jan Hnilička, Č.Budějovice
OTÁZKA: Dobry den, mate nebo planujete i nejakou specialni vanocni nabidku na fofr internet? Tomas
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat kdy bude od vás poskytovaný internet fungovat i v Českých budějovicích mám ho už 14 dní a zatím jsem frčel tou vaší super rychlostí 1 kb víc to nešlo a vaše operátorka my řekla že máte sít přetíženou tak se ptám kdy se dočkám té fofr rychlosti. Jana Fryšová
OTÁZKA: Proč není na mapach pokŕytí nejvetši detail pokryt. Již jsem se na to nekolikrát ptal a nebylo my odpovězeno. Děkuji Ondřej Čenovský, DiS.
OTÁZKA: Dobry den, vybrala jsem si u Vas zakladni internet, tato sluzba je absolutne nevyhovujici. Kdyz jsem pozadala o zmenu na fofr internet byly mi oznameny tak nehorazne podminky, ze jsem se rozhodla s Vami ukoncit veskere styky. Znamena to, ze jakmile ulovite zakaznika pak uz o nej nemate zajem???? Zakaznicka linka je u Vas naprosto neprofesionalni. Lucie Radonska
OTÁZKA: Dobrý den, jakým způsobem školíte své prodejce? Mám tu zkušenost, že váš prodejce zvonil na všechny baráky v ulici a "ukecával" lidi. Bohužel ten člověk zašel tak daleko, že mu nebylo cizí prodat produkt i otci, který má po dvou operacích mozku. Nepřál bych vám potom to vyřizovaní s vaší operátorkou... ph faktor
OTÁZKA: Dobrý den, od července sleduji Vašim mapu pokrytí a to sice oblast na západě čech v okolí Toužimi a Žlutic. Ještě v červenci byla tato oblast pokryta v předpokládaném pokrytí za 2 měs. Již uběhlo od této doby 5 měsíců a oblast pokrytá ještě není. Chěl bych tedy vědět, jestli ji v nebližší době pokryjete. Děkuji Michal
OTÁZKA: Pri spusteni site U:fon pro mne byla velkym sokem cena modemu, ktery je prodavan za tisicove castky v dobe, kdy ostatni operatori rozdavaji modemy za korunu. U:fona jsem si chtel poridit, ale cena modemu je odrazujici. Co s tim ? Michal
OTÁZKA: Dobrý den,jsem jeden z vašich zákazníků,rád bych se zeptal proč nebo jestli na svých internetových stránkách bude nám uživatelům k dispozici "osobní konto" ke kontrole přenesených dat a podobných věcí, a zárověň si většina uživatelů stěžuje na to že u:fon na svých stránkách nemá vlastní fórum pro názory a pomoc zákazníkům. Děkuji za odpověď. Daniel Kocum
OTÁZKA: Dobrý den.Jak to bude s možností Vaší sítě a posíláním a přijímáním faxových zpráv? Dostávám od vašich pracovníků protichůdné odpovědi. Pokud ano, jaký je horizont spuštění této služby? Děkuji Pavel U. Pavel U.
OTÁZKA: Proč neodpovídáte postupně na všechny dotazy, ale přeskakujete a vybíráte si jen některé? Lenka
OTÁZKA: Kdy bude U:fon nabizet pevnou verejnou IP adresu ? Michal
OTÁZKA: Dobry den. Zajimam se o moznost pripojeni U:fonem v obci Senice u Podebrad: mozna rychlost internetu a dostupne sluzby Dekuji JoBe
OTÁZKA: ahoj, jak se vede? hide
OTÁZKA: Kdy cca doženete v pokrytí O2.To samé by mne zajímalo u kapacity sítě.Jste levní, takže zájem o vaše služby je, ale je problém s kapacitou.Díky za odpověď a ať se daří. DAVID
OTÁZKA: Mněl jsem dva totožné modemy fofr net jeden je bezchybnej a druhým jsem se nemohl připojit přes dva měsíce, nakonec jsem ho vrátil,v reklamaci jsem dostal nový modem a i přes ten jsem se nemohl připojit.Podotýkám, že oba dva jsem mněl vždy vedle sebe takže nemohla být chyba v PC.Na zákaznické lince nebo co to je za spolek mi řekli, že chyba je u mně.Můžete mi to vysvětlit? Roman Pavlov
OTÁZKA: Dobrý den, zajímá mě, jaké komplexní služby jste schopni nabídnou firemním zákazníkům. Zatím vím, že nabízíte jen internet, a to ne v příliš dobré kvalitě. Předem Vám děkuji za odpověď. Honza
OTÁZKA: Dobrý den,nebylo by u fofr internetu malým softverovým zásahem vylepšit funkci tak aby příchozí hovory vyzváněli? Petr Hanuš
OTÁZKA: V červnu jsem si objednal službu fofr internet. V červenci jsme ji spustili, ale po mnoha telefonátech na linku jsme ji nebyli schopni zprovoznit,nakonec po domluvě s operátorem jsem modem začátkem srpna vrátil. Dodnes mi však přes mnoho telefonických urgencí nepřišli peníze zpět. A na emaily mi nikdo neodpovídá. Děkuji za vysvětlení. Karel Břicháček
OTÁZKA: Dobrý den.Co je pravdy na tom,vysílače U:fonu ruší příjem TV vysílání?Děkuji drakon5
OTÁZKA: Dobrý den, zajímaly by mě plány na rozžiřování pokrytí, a hlavně, kapacity sítě. Druhý měsíc jsem (nespokojeným) uživatelem fofr internetu, leč slibované rychlosti uploadu 400-700 jsem dosáhl pouze jednou ve 3 ráno... Bežná rychlost do 100kilo, převážně však kolem 30-40 což je zatraceně málo. Už jsem začal uvažovat i o podání podnětu k ČTÚ, ale zatím mé nervy jsou silnější než chuť to řešit. VF
OTÁZKA: Dobry den, chci se zeptat, jak je mozne kdyz vase sit udajne bezi na RevA dosahujete tak nizkych hodnot prenosove rychlosti (rychlosti jako u CDMA2000 ?), kdyz u RevA je az 3.1 Mbit/s download a 1.8 Mbit/s uplink? Dekuji za odpoved v cem je hacek :-) xxx
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych se zeptat, zda je Vase sluzby mozno pouzivat i na jinych platformach - Linux (napr.na HW Apple). Zda je na instalacnim CD nabidka "ovladacu", prip zdrojovych kodu ovladacu ke zkompiovani. Dale bych se chtel zeptat, zda nezvazujete nabidnuti zarizeni, ktere by melo misto USB portu Ethernet. Dekuji za odpoved Vyhnal Z. Vyhnal Z.
OTÁZKA: Dobry den je mozne u vas zarizeni si pucit na jeden tyden na vratnou zalohu bez podpisu zavazne smlouvy na otestovani nase firma vyuziva O2 CDMA a vazne jsme zauzovali jak snizit nase naklady a priznam se ze porizovat zarizeni a pak je vracet pres vasi zaruku spokojenosti je dost zdlouhave a nepruzne reseni a hlavne administrativne neslucitelne s ISO v nasi firme schvalovani smluv. Predstava ze nase firma odkoleckuje smlouvu pak se uzavre a nakonec vypovi mi neprijde moc vhodna. A takovy pripad asi maji vice firem v CR co je odradi vase poskytnuti sluzeb diky nepruznosti vasi firmy. David
OTÁZKA: Jsem vaším klientem, potřeboval jsem pouze odeslat občas z domova mail a tak jsem volil základní internet. Přenosová rychlost je buď na minumální garantované hodnotě nebo pod ní, domovská stránka se zobrazuje 3 minuty , někdy i déle. Je toto možné podle Vás považovat za standardní službu ?? Zdeněk M
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda v dohledné době plánujete zvýšení rychlosti připojení či navýšení limitu přenesených dat (FUP) u služby u:fonův internet. Děkuji faith
OTÁZKA: Dobrý den. Uvažoval jsem o vašem fofr internetu ale bohužel mě odradila cena zařízení pro příjem bezdrátového spojení. Trošku naivně jsem předpokládal, že všechno toto potřebné zařízení bude v rámci smlouvy na dobu určitou zdarma. Bohužel jsem nucen hledat alternativu u konkurence.Dotaz plánujete poskytovaní hardwaru zdarma do budoucna? Děkuji za odpověď Jakub Maníček
OTÁZKA: Chci mobila s paušálem u vaší firm. Co mám pro to udělat? Mge. Malec L.
OTÁZKA: Dobrý den jsem Vašim zákazníkem Ufona. Mám od vás pevnou linku(typ telefonu Axestel). O2 telefonicu jsem zrušil -),ale chtěl bych vědět, když budu mít ve dvou letech problém s telefon nepůjde mi. Kde mám uplatnit výměnu telefonu nebo opravu abych nebyl 30dní bez telefonu ? Vaše pobočky davají od tého věci ruce pryč a odkazují na infolinku. Nemůžu být bez telefonů 30 dní tohle je dost nedořešené.díky ital
OTÁZKA: Hodláte zprovoznit i hlasové služby? A kdy má dojít k většímu pokrytí? František
OTÁZKA: Dobry den, mam otresnou zkusenost z teto nedele, kdy jsem svoji kamaradce v Hradci Kralove zakoupil sluzbu Ufonuv Internet, jednak nam na prodejen Electroworldu dali CD s drivery ke staremu typu telefonu (ne LG), nasledne kdyz jsem to zjistili a opetovne tam prijeli, tak zjistili, ze CD nemaji a stahovai driver z Vaseho webu. V krabicich byl jen modem, nebyl tam navod a nebylo CD (rozbalili pred nama dve zapecetene), nasledne se nam nepodarilo sluzbu nainstalovat na WIN2000 a Vas help desk kamaradce rek, ze tam neni od toho, aby radil jak resit problemy s instalaci. Pokud tedy do pristi nedele problem nevyresime, kamaradka modem vraci. Petr 776 147254 - mi mohou Vasi technici zavolat, pokud si chteji spravit reputaci Petr
OTÁZKA: chtěla bych přejít od O2 k vám. zajímá mě pouze internetové připojení. bohužel v mém bytě není kabelové připojení. používám notebook. jaké jsou možnosti, ceny u vás?děkuji. hana
OTÁZKA: ste levnější a kolik než ostatní ? Tom Kopecký
OTÁZKA: Dobrý den, domníváte se, že je v pořádku, že dealeři nabízející vaše služby se představují jako Telecom a záměrně zneužívají důvěřivosti starších lidí, kteří se na dnešním trhu neumí zorientovat? Moje babička s vámi podepsala smlouvu v domění, že pouze mění svůj stávající tarif u Telecomu... Zdena
OTÁZKA: Dobry den. Casto se zde mluvi o tom, ze vase sluzby po zakoupeni a aktivovani nefunguji, ja mam stejnou zkusenost. Zda se vam to normalni? Bizi
OTÁZKA: kdy spadne asteroid na nasi planetu sten
OTÁZKA: Dobrý den, mám fofr internet a často se mi v Praze stává, že signál úplně plný a internetová rychlost nula. Je to v oblasti hlavního nádraží a pak na Praze 9. Naskočí i EVDO, pak vypadne a naskočí 1x a signál je pořád úplně plný, internet totálně zamrzlý. Vyndám USB modem, zandám, opakuju a to třeba 5x, dokud to konečně nejde. Například v Turnově ten problém nemám. A kdy bude signál v Semilech, prosim? Jirka
OTÁZKA: Dobrý den. Budete nabízet ke službě Ufonův fofr internet i statickou IP adresu. Děkuji za odpověď. Pavel Tichý Pavel Tichý
OTÁZKA: jakou strategii zvolite pro mezinarodni hovorne. Budete vyuzivat VoIP operatory bez moznosti zajisteni kvality nebo se spise zamerite na kvalitnejsi volani a zajistenim napr. prenosu cisla volajiciho? hm
OTÁZKA: Bude nekdy mozno si vybrat mali modem i levnejsim variantam internetu a tim znich udelat mobilni ? David
OTÁZKA: Co si mám představit pod neomezeným internetem s omezením 2GB za týden? Honza
OTÁZKA: Kdy a komu planujete ufon prodat?co si budem povidat Penta je investicni nikoliv business spolecnost:-) Xpavel
OTÁZKA: Mám Ufonův telefon s internetem.Naprostá spokojenost,ale nechápu proč je limit na volání pro fyzické osoby 1000Kč. Děkuji za odpověd. Míla Smrček
OTÁZKA: Dobrý den, mám Ufona týden. Při koupi mi byla slibována rychlost 150Kb/s v centru Brna. Dnes dosahuji rychlosti tak 20-50Kb/s, to není ani na přečtení mailu. Proč tedy nepíšete pravdu o rychlosti a radši nabízíte 14dení záruku spokojenosti? Lukáš
OTÁZKA: Dobrý den, jak si poradíte s nadměrným zatížením sítí a podle mého s dost neprofesionální komunikací zákazníkem? Honza
OTÁZKA: Dobry den,bude nekdy mozne kontrolovat faktury na vasich www strankach?Ja jako vas zakaznik vyuzivajici mobilni internet se malokdy vyskytuji na adrese trv. bydliste. PS: Klesnou nekdy cekaci doby na vasi infolince pod 15 min? Zdenek Vesely
OTÁZKA: Dobry den, co rikate na skutecnost, ze po spusteni Ufona, doslo na rade mist k zhorseni TV prijmu ? Dekuji za odpoved. Martin
OTÁZKA: Dobrý den,mám již váš internet s telefonem dva měsíce,kvalita pžipojení se namísto zlepšení ještě zhoršila,nyní sem rád že se mi aspon někdy vůbec podaří připojit,o rychlosti ani radši nepíši,chci se zeptat jak mám reklamovat,přes externího prodejce u kterého sem vše zakoupil? Hanuš,Praha,Vinohrady Petr Hanuš
OTÁZKA: Dobry den, mam doma fofr internet ale jeste se mi nepodarilo surfovat vyssi rychlosti nech 450 kbit, i to jenom o pulnoci. hodlate s rychlosti a kapacitou site neco delat? Je to snad spusobene velkym poctem uzivatelu? dle mi zname na poste vsak hodne lidi ufona vraci, takze zas tolik jich asi nemate. dekuji za odpoved. radek
OTÁZKA: Dobrý den, budou mezi Vašimi mobily i odolnější modely pro prácovníky v terénu? Teď je na trhu stále ještě Nokia 5500, nově Sonim XP1, chystá se Samsung M110... Josef Kovář
OTÁZKA: Dobrý den Stal jsem se uživatelem Vaší služby U:fonův Internet, hned od začátku se vyskytly neustálé problémy, snad první byla chyba číslo 555 vznikající používáním Vašeho připojovacího programu, v chybové hlášce bylo dokonce napsáno kde chyba vzniká. Další problém je že úspěšnost připojení na internet je cca. 50%, jednou se to buď připojí podruhé ne, vzniká klasická chyba „678 vzdálený počítač neodpovídá“. Další chyba je nespolehlivost odesílání emailů – na help lince bylo řečeno že je problém s odchozím serverem a že se problém odstraňuje, ale problém přetrvává. Hodláte tyto problémy řešit nebo budete dělat že o nich nevíte ? Děkuji Roman Kratochvíl
OTÁZKA: Dobrý den, jsem velmi nespokojeným uživatelem vašeho ninternetového připojení. Ubohá rychlost vašeho Ufon internetu kde se v centru města Karlových Varů se 100% silným signálem pohybuje oko 2-3kbytů/sec. Opravdu si myslíte že je morální klamavou reklamou nabírat klienty a pak tuto službu ještě účtovat ????? děkuji za Váši asertivní odpověd :-( Václav Novák
OTÁZKA: Dobrý den. Chtěl bych se Vás zeptat, jestli Vám přijde normální chování operátorů na Ufonově infolince. To, že se čeká i 40 minut, bych ještě pochopil, ale totálně zcestné a nesmyslné odpovědi na dotazy se mi už chápou hůř. S pozdravem Josef Haruda Josef Haruda
OTÁZKA: Jsem klientem Ufona (Fofr internet). Nyni uz jsem z rychlosti spokojen, ikdyz byl tyden, kdy bylo mozne surfovat jen 3 dny. Nastesti je to uz pryc a rychlosti jsou odpovidajici nabidce. Jedine co uz 3. mesic resim je, ze dostavam fakturu na 2 stejne sluzby ackoliv pouzivam jen jednu. S podporou ufona jsem to uz resil 2x, ale obavam se ze ne naposled. Kdy bude telefonicka podpora schopna resit problemy svych zakazniku? Operatori napr. nevidi muj predchozi dotaz, takze musim stale dokola vysvetlovat cely problem, ktery jsem navic nezpusobil. Ivan Vandrovec
OTÁZKA: Dobrý den. Na vašich stránckách (jako všichni jiní provideři) uvádíte "Neomezený vysokorychlostní mobilní přístup k internetu"/"Neomezený přístup k internetu" a omezení FUP 1GB nebo 2GB. Data/internet neomezeně a FUP? To si trochu odporuje nemyslíte? Máte zamčené porty pro stahování přes p2p a nebo se na ně vztahuje FUP? Ještě již zmíněná rychlost chcete říct že rychlost připojení je něco kolem 4Mb+ u produktu fofr internet? Alucard
OTÁZKA: Dobry den.Chci se zeptat jestli budete v dohledne dobe navysovat FUP.Na vasich strankach se chlubite,ze lze u ufonova fofr internetu sledovat streamova videa,poslouchat internetova radia,ale vse se prece zapocitava do FUP a 2G je malo pro toto. Pavel Hess
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo zda jste již zlepšili své služby ohledně péče o zákazník, konkrétně se jedná o Vaše telefonní operátory, kteří v době nedávné nebyli schopni odpovědět na základní otázky typu kde je zásilka. Vaši službu fofr internet jsem si totiž objednal krátce po Vašem vstupu na trh a od začátku června do konce srpna jste mi nedodali modem. A kdykoliv jsem zavolal k Vam na placenou linku tak si me tam operatori vcetne jejich nadrizenych prehazovali jak horkou bramboru a ujistovali jak mi do 10 dni dorazi balicek a kazdy hovor vysel na hodinu, coz se mi neuveritelne prodrazilo...a nakonec jsem si tento modem musel zakoupit v Electroworldu... Takze otazka je vetsi informovanost mezi operatory a logistickym oddelenim? a pracujete na zvyseni poctu svych operatoru? (dle mne jich mate neumerny pocet vzhledem k prichozim hovorum) A jake mate plany pro pokryti sluzeb v nasledujicich 6 mesicich? (Vas web o nicem nevypovida a mapa, je v praktickem vyuziti k nicemu) Dekuji za Vasi odpoved Honzaul
OTÁZKA: Marku, poslal jsme Vam email (1.11. ve 22.43) - byl hodne dlouhy a ne zrovna pochvalny - hodil jste ho do spamu, nebo se muzu dockat odpovedi? SmartBOY
OTÁZKA: Kolik má vlastně U:fon BTS na Prahu? Připojení je zde opravdu pomalé. Počítáte, že budete síť posilovat? Petr
OTÁZKA: Někde v diskusích na internetu jsem četl, že chystáte svůj router s integrovaným připojením, je to pravda? Jarda
OTÁZKA: Neuvazujete o navyseni rychlosti u fofr netu? Jarek S
OTÁZKA: Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, co znamená Rev. A u CDMA. Nedávno se o tom mluvilo v souvislosti s O2. Jaké to má výhody? To si budu muset koupit nový modem? Petra
OTÁZKA: Tak mi teda řekněte, kdo mi vypil ten rum ve špajzu?! Wes Parmalee
OTÁZKA: Zajímalo by mne proč každé připojení k webu je sázka do loterie. To se mi s pevným připojením nestalo. Jsem z Prahy. Dále komunikace se zákazníky - půl hodiny čekání na spojení, nekompetentní operátoři, tragedie. Proč se toto nikdo nemá možnost dozvědět před podpisem smlouvy? nenek
OTÁZKA: Dobrý den, prosím, jaký má vaše společnost důvod k tomuto postupu. Podle instrukcí na vašem webu jsem na infolince reklamoval nefunkčnost fofr internetu v mém trvalém bydlišti. Nejdříve jsem zde měl téměř 100% signál, v září signál EVDO zmizel, byl mi dokonce vyměněn modem s negativním výsledkem. Na infolince slečna nejdříve prověřila jestli je v Jičíně signál, potom mi slíbila, že mi bude odečten měsíční paušál za zmiňované období. Bohužel mi dodnes nic nebylo odečteno ani po dalších reklamacích mailem, na které mi nikdo dodnes neodpověděl. Všechny faktury jsem zaplatil v plné výši a včas. Děkuji Vám za odpověď. Nam
OTÁZKA: Chtěla bych se zeptat, jaké výhody nabízí tento operátor? Bety
OTÁZKA: Dobrý den, kdy uvedete chytré vysílačky na trh a kdy předpokládáte pokrytí 98% populace. Honza
OTÁZKA: Dobrý den, zaslechl jsem, že výkon Vašich BTS je v současné době konfiguračně nastaven cca na 1/3 možné přenosové kapacity. Zakládá se takovéto tvrzení na pravdě? Pokud ano, proč nepustíte výkon na plno? Děkuji za odpověď. R
OTÁZKA: Dobrý den, jsem z Jičína a nějak nechápu proč jsou pokryty pouze kraje města a město samotné není.viz Vaše mapa.Po shlédnutí mapy, to ale není problém pouze náš.Je výhled, kdy se to u nás zlepší Matěj Duran
OTÁZKA: Dobrý den, je možné posílat z netu sms zdarma jako třeba u jiných operátorů? Děkuji JANKA
OTÁZKA: Dobrý den, již velmi netrpělivě očekáváme chytré vysílačky, chci se zeptat, kdy už konečně budou k dispozici? Odkladů už bylo příliš. S pozdravem Petr Novák
OTÁZKA: Dobry den, Poprosil bych Vas o objasneni,jak je to s pripadnou dohodou OPerator/ja,o snizeni taxy mesicniho pausalu(pri pretrvavajicim nedodrzeni uvadene rychlosti).Dale jake mereni lze povazovat z Vasi strany za akceptovatelne? Za odpoved Dekuji stefan stefan
OTÁZKA: Dobrý den, já patřím ke spokojeným zákazníkům. Chtěl bych se zeptat, zda neuvažujete o zřízení nějakého fóra pro své zákazníky nebo osobní účty, jako např. Vodafone nebo T-Mobile? Děkuji J. Svítil jos
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, dovolil jsem si poslat několik emailů 1dokonce před 14dny k vašim rukám do teď nemám odpověď. Je to standartní? Kdy Bude fungovat plně FOFR v Brně Slatině na Jihimoravském náměstí? Zatím platím a mám služby šneka(nedosahuji ani minima)zohledníte mi cenu a odpovíte na e mail. děkuji Tomáš Němeček
OTÁZKA: Dobry den.Pouzivam sluzbu ufonuv fofr internet,obcas mi rychlost spadne tak,ze nemohu nacist nektere stranky.Kdy se zlepsi tato situace,aby nedochazelo k takovym vykyvum.Diky.Pavel Pavel Hess
OTÁZKA: Dobry den Mam uplne stejny problem jako pan Skácel z predchoziho clanku na Mobil.cz. Take jste mi po uplatneni zaruky spokojenosti dosud nevratili vsechny penize za modem a jeste stale mi chodi nove faktury a vyhruzky za jejich nezaplaceni. (Uz jsou to temer tri mesice od uplatneni zaruky spokojenosti) Dovedu pochopit, ze muze dojit k chybe. Ale u Vas dochazi zjevne k vice stejnym chybam. A navic - a to povazuji za nejvetsi problem - se mnou Vase spolecnost vubec nekomunikuje. Vase infolinka je znacne pretizena a pomerne draha (pri volani z cizich siti a desitkami minut cekani nez se uvolni operator). Navic jsou jeji pracovnici znacne nekompetentni - vsechny me rozhovory skoncili tvrzenim ze mi nemohou pomoci a slibem, ze mi druhy den zavola nekdo kompetentni. Ale zatim se mi bohuzel nikdy nikdo neozval. (Stalo se to minimalne 6krat) Nulova reakce je i na pisemne reklamace. Vasi sefove z Penta Investments asi zjevne nepochopili, jak se v dnesni dobe jedna a komunikuje s koncovymi zakazniky, ze?. Nebo se takto chovate jen k tem, kteri si dovolili mit tu drzost a uplatnit zaruku spokojenosti? Jak dlouho jeste budu cekat nez vse vyridite? Co mam udelat abych muj problem s Vasi spolecnosti konecne doresil, dostal sve penize zpet a zbavil se faktur za zrusene sluzby? Podat k soudu zalobu nebo trestni oznameni za zproneveru? Dekuji za odpoved JAkub Scholz JAkub Scholz
OTÁZKA: Dobry den. Vase firma neni skoro vubec videt. Plno lidi ji ani nezna. Proc nemate trochu vic intenzivnejsi reklamu. Nemate na to snad prostredky?? Chtelo by se zacit vice prosazovat v mediich, hlavne v televizi. Pavel
OTÁZKA: Dobry den, pouzivam internet přes pristroj Axesstel. Obvykle po 3 minutach, ale nekdy třeba az po 30 minutach i vice se v pristroji ozve prasknuti, nekdy se objevi hlaseni „!!!Pohotovostni rezim“ a cas spojeni zacne bezet od nuly. Ptam se: 1.Jestli to souvisi se siti nebo s pristrojem. Jestli modem AnyData by na tom byl lepe. 2.Jestli mohu v budoucnu cekat zlepseni. 3.Protoze drivejsi mapa pokryti k 31.12.2007 vypadala jinak, a ja bydlim proti barrandovskym atelierum, kde se pouziva satelitni technika, tak jestli se Ufon této oblasti nevyhyba se signalem kvuli konfliktu podobnemu , tusim to bylo kolem Ostravy, se sirenim TV signalu. 4.Ufonova sit by pry umoznovala 2x rychlejsi tok dat, tak jak je tohle realne. Dekuji Vladimir S. Vladimir S.
OTÁZKA: Dobrý den Před 3-mi měsíci se mi kvůli novému kabelu, který jste mi zaslali, rozbil můj telefon a nemohl jsem se připojit k internetu.Telefon jsem Vám i s vysvětlením zaslal na Vaší adresu, a od té doby se marně snažím a prosím o vyřízení reklamace. Už jsem Vám na U:fon linku volal minimálně 20-krát, psal maily, dokonce mi jednou i volal váš operátor, že mi zašlete nový hardware, ale nikdy mi nic nepřišlo. Už je dávno po 30-ti denní lhůtě na reklamaci. Rád bych buď dostal nový telefon, či peníze zpět. Můžete mi prosím poradit nějaké efektivní řešení? Jsem už po 3 měsících unavený a upřímě lituji, že jsem se stal vašim zákazníkem. Předem děkuji za odpověď. Smejkal Vaclav J.Smejkal
OTÁZKA: JAK SILNOU POZICI DLE VÁS MÁTE NA TRHU A CO CHCETE ZÁKAZNÍKŮM NABÍDNOUT DO BUDOUCNA? STÁVAJÍCÍ KVALITA SLUŽEB NENÍ DOBRÁ, MYSLÍTE SI, ŽE V TAK VYSOKÉ A "ZAJETÉ" KONKURENCI MÁTE ŠANCI USPĚT? LENKA
OTÁZKA: JAk je to s obcanmi EU kteri nemaji trvali pobyt na uzemi CR planujete se neco do Budoucna s tim delat. napr. Slovaci a pod Radoslav Babjarcik
OTÁZKA: Dobrý den, využívám Vaši službu "Ufonův telefon s internetem". Často se mi stává, že když surfuji, tak na několik minut se stránky vůbec nenačítají a pak najednou zase začne načítání stránek fungovat. Také se stává, že u telefonu i když ho nepoužíváme, tak třeba desítky minut svítí. Je to běžné a nebo je přístroj "zralý na servis? Děkuji za odpověď. Martin Babický
OTÁZKA: Dobrý den! Plánujete v souvislosti se spuštěním mobilní telefoní sítě také něco podobného jako u sítě pevných linek. Tedy volání do vlasní sítě zdarma? Štěpán
OTÁZKA: Dobrý den,Na Vašich stránkách se dočítám, že Váš fofrinternet umožňuje stahovat data rychlostí 400-700 kb/s !!! To by znamenalo reálnou rychlost 3,2 - 5,6 Mbps. Neplete si náhodnou jednotky ? Nebo je to záměrné matení zákazníka. Vaše reálná rychlost totiž nepřesahuje 1Mbps, daleko spíše je však okolo 256 kbps, což je úrovni rychlejšího GPRS (EDGE). Co s tím hodláte dělat ? Zkušenosti zákazníků jsou dost tragické. Děkuji za odpověď Jirka
OTÁZKA: Dobrý den, kdy budete nabízet i mobilní telefony? Fofr internet už mám a jsem s ním spokojený. Děkuji, Vala Vala
OTÁZKA: Dobrý den! Chtěl jsem se zeptat, zda-li do budoucna přemýšlíte, jestli nebude volání na Vaši infolinku zdarma pro každého. Děkuji za odpověď. Petr
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal proč jsou vaši obchodní zástupci arogantní a proč se představují jako telekomunikace, radiokomunikace, tvrdí, že provádí měření signálu apod.? Vzhledem k tomu, že to dělají všichni, tak to není selhání všichni, tak to musí být záměr. Honza
OTÁZKA: Ve Vaší pojízdné prodejně jsem sepsal smlouvu a očekávám dodání přes ČP. Po přečtení diskuzí na internetu ale nevím, zda si mám zásiku vůbec vyzvednout, tzn. rozbalit nebo poslat hned zpět. Co mi radíte :-)? Jacek
OTÁZKA: Hezký den, mám vaše služby od září a již více než měsíc se nemohu připojit vůbec(mám ufonův internet). Volal jsem kvůli tomu mnohokrát, stále jste mě přesvědčovali, že je chyba na mé straně, až cca před 14 dny jste mi potvrdili chybu na vaší straně a nabídli jste mi 3 měsíce zdarma. Bohužel, operátor mi opomněl nabídnout novou záruku spokojenosti. Takže mě samozřejmě zajímá, zda mohu modem vrátit. Podle známých informací máte v Ústí nad Labem 2 BTS, přičemž na jednu může být připojeno až 150 uživatelů. To je na 100000 obyvatel opravdu málo, tedy se ani nemohu divit, že služby nefungují. Poslední dotaz směřuje k infolince- kdy bude její provoz posílen tak, aby člověk nemusel čekat desítky minut? Děkuji za odpověď Ondra
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě proč Ufon poskytuje jen omezenou, velmi omezenou nabídku modemů,a to ještě za vysokou cenu? Neboť nabízené modemy neumožňují připojení více PC případně i VOIP telefonu jiného operátora. Není náhodou právě záměrem zamezí toho, aby mohl uživatel vašich služeb zároveň používat datové přpojení k využívání VOIP telefonu jiné společnosti (bez zapnutého PC)? Neboť v případě, že by byl modem toto umožňují ve vaší nabídce, pak je více než jísté, že by z vašá strany nešlo zamezit používání určitých portů (které využívají VOIP operátoři např. Volný), neboť by tak docházelo k nekalé soutěži? Proč reálné rychlosti nedosahují slibovaných a ani garantovaných rychlostí? Schválně toto odděluji, neboť slibovaná rychlost při spuštění byla 3,1 Mbps (pro DOWN) a nyní už uvádíte raději rovnou hodnotu do 700 kbps, které dříve byla uváděna až v poznámkách. Navíc není tajemstvím, že rychlost se pohybuje na hranici srovnatelnosti s vytáčeným připojením přes pevnou linku před rokem 2000, to má být služba 21.století? Nehledě na to, že konkurenceschopnost vašich cen se zmiňovanou rychlostí připojení také není nijak vysoká. Nemyslíte, že na iDnes.cz zmíněná odpověď (společnosti), jak je to vlastně s postupným pokrytím je spíše výmluva a poukazuje na to, že rádi klamete? (mám tím namysli otázku kolem toho, co za aktuální a předpokládané pokrytí ukazuje vaše mapa na webu a skutečnost je vlastně jiná, ale vy jako za nic nemůžete). Já osobně to považuji za velmi klamné ukazovat na webu mapu s pokrytím a to i s tím, co se byť jen předpokládá za měsíc či dva, či do konce roku a přitom jste věděli, že to neodpovídá realitě? Proč není na webu více reálná mapa? Proč když je vaše infolinka (pro potenciální zákazníky a i pro nové zákazníky, co se ještě nepřipojily) placená? Resp. pochopím, že chcete snížit náklady a jak uvádíte motivovat lidi, aby zbytečně neprodlužovaly hovory, ale není příliš fér, aby když je linka placená zákazník čekal půl hodiny na spojení? Jeh [tato otázka byla zkrácena] T
OTÁZKA: Dobry den,Ufonovi fandím..Kdy budou mobily. Chci se zeptat, proc ufon se Boji sociálně slabé vrstvy, když bohati ufon ,,nechteji „ Myslite si ze budou neplaticmi?? Proc je diskriminujete?? Pozdravujem Mareka Slacika!!!! Byv.nej obchodak..:-( Dekuji Radek Babjarcik Radoslav Babjarcik

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.