Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se T-Mobile na mobilní televizi a jiné nové služby

velikost textu:
vydáno 1.11.2006 15:00
Na vaše otázky odpovídá Václav Štěpán, viceprezident strategie T-Mobile zodpovědný za rozvoj firemní a obchodní strategie a Martin Bögelsack, vedoucí projektu Televize v kapse.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 1. listopadu 2006 do 16:00

OTÁZKA: Jak je možné, že jsem v roce 2001 posílal z Německa SMS za 2-3Kč /bez DPH/ a teď v rámci spojených firem i Evropy jsem na 10-ti /bez DPH/? Míra
ODPOVĚĎ: Ohledně stávacících SMS cen z roamingu: cena závisí na Vámi zvoleném tarifu. Doporučuji zvážit aktivaci nadstavbového roamingového balíčku Cestovatel (cena SMS 5 Kč bez DPH). 1.11.2006 17:24
OTÁZKA: Dobry den, u T-Mobile jsem cca 6let. Od sameho zacatku jsem mel tarif pocinaje Paegas 60 nyni vyuzivam tarif T-Mobile 300. Vsechny ucty platim vcas plus mam na sebe dalsi sim karty partnerske. Nevim, ale zvyhodneni T-Mobile bonus atd. by melo byt pro stavajici zakazniky ne zrad V.I.P. mozna o neco pritazlivjesi at uz nabidkou telefonu ci sluzeb.Premyslite o nejakem dalsim zvyhodneni.Diky za odpoved a preji mnoho spokojenych zakazniku. Mates
ODPOVĚĎ: Dobrý den, vaše loajalita a spokojenost nás těší. V současnosti analyzujeme možná zlepšení T-Mobile Bonus programu. 1.11.2006 17:27
OTÁZKA: proč na infolince ani na značkových prodejnách nevědí, kde máte vysílače signálu 4G, potřebuji to vědět kvůli nasměrování antény.děkuji za odpověď jarda
ODPOVĚĎ: požádejte, prosím, na Zákaznické lince o přepojení ma technickou podporu, kteří by Vám po specifikaci Vašeho bydliště měli s nasměrováním pomoci. 1.11.2006 17:29
OTÁZKA: dobrý den budete připravovat telefon který by byl podobný velmi ůspěnému sonyericssonu k700i? ted se deljí telefony které mají pěkné fotografie ale třeba já fotoaparát u telefonu moc nepoužívám a určitě nejsem sám a mislím si že hodně mobilů je dražží nez kdyby mely fotoaparát VGA ale stojí o 1500.kč víc jenom kvůli fotoaparátumoc děkuji za odpoved tomáš kodydek
ODPOVĚĎ: Jako alternativu můžeme doporučit Sony Ericsson K510i. 2.11.2006 12:56
OTÁZKA: dobrý den budete připravovat telefon který by byl podobný velmi ůspěnému sonyericssonu k700i? ted se deljí telefony které mají pěkné fotografie ale třeba já fotoaparát u telefonu moc nepoužívám a určitě nejsem sám a mislím si že hodně mobilů je dražží nez kdyby mely fotoaparát VGA ale stojí o 1500.kč víc jenom kvůli fotoaparátumoc Prosím o odpověd anonym
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď. 2.11.2006 12:56
OTÁZKA: dobrý den budete připravovat telefon který by byl podobný velmi ůspěnému sonyericssonu k700i? ted se deljí telefony které mají pěkné fotografie ale třeba já fotoaparát u telefonu moc nepoužívám a určitě nejsem sám a mislím si že hodně mobilů je dražží nez kdyby mely fotoaparát VGA ale stojí o 1500.kč víc jenom kvůli fotoaparátumoc děkuji za odpoved ????????????????????
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď. 2.11.2006 12:56
OTÁZKA: jen napiste jestli budete připravovat neco podobného jako sonyericsson k700i stačí mi jenom ano nebo ne nic vic od vas nechci!!!! napiste!!!
ODPOVĚĎ: Viz předchozí odpověď. 2.11.2006 12:57
OTÁZKA: Dobrý den. Proč nabízíte více novým zákazníkům než těm, kteří vám jsou věrni. anonym
ODPOVĚĎ: Každý stávající zákazník má nárok jednou za dva roky prolongovat smlouvu a vybírat ze dvou nabídek, levnější hovory o 20% nebo dotovaná cena telefonu (cena bývá jedna koruna a nebo lze snížit pomocí T-Mobile Bonus bodů až na 1,- Kč). Po celou bodu využívání měsíčního tarifu získávají zákazníci ve věrnostním programu T-Mobile Bonus body, za které si mohou koupit zajímavé telefony, volné minuty/sms/data nebo potřeby pro volný čas. Zákazníci, kteří jsou u T-Mobile dva roky a více, získávají speciální věrnostní body, kterou jsou jim připisovány v den výročí aktivace SIM karty. Zákazníci s vyššími měsíčními platbami získávají benefity z TOP programu, jsou to například slevy na zboží ve firemních prodejnách TMCZ, lifestyle časopis Impuls, exklusivní vstup do Crystal salonku na letišti Ruzyně zdarma…. Do budoucna se hodláme zaměřit na individuální péči převážně u dlouhodobých zákazníků a k prodlužování zákaznických smluv nabízet další benefity dle potřeb zákazníka. Odměňování zákazníků bude spojeno, ale i s jinými významnými událostmi, první vlaštovkou bylo přiděleni 1 000 T-Mobile Bonus bodů, pro zákazníky kteří jsou s TMCZ již 10 let. 2.11.2006 14:30
OTÁZKA: Můj známý se po asi ročním útěku ke konkurenci vrátil zpět k T-Mobile, uzavřel novou smlouvu a obdržel z protekce jakousi zaměstnaneckou výhodu spočívající v 1000 (slovy: tisíc) volných minutách měsíčně mimo špičku v rámci sítě T-Mobile. Proč podobnou velkorysou nabídku nemáte např. pro věrné zákazníky, kteří si chtějí prodloužit smlouvu? Ondra
ODPOVĚĎ: Nabídky pro stávající zákazníky - viz předchozí odpověď. 2.11.2006 14:31
OTÁZKA: Dobrý den, proč nelze zrušit (i za poplatek) smlouvu uzavřenou na dobu určitou. Několik let mám smlouvu na volání a před 1,5 rokem jsem uzavřel druhou smlouvu na internet. Po roce jsem ji chtěl zrušit, neb jsem odjel na delší dobu mimo ČR. Tudíž ty dva roky musím tak jako tak zaplatit, ikdyž nemám možnost služby využívat. Na písemnou žádost mi bylo odpovězeno, že od smlouvy nelze odstoupit, max. na 3 měsíce přerušit, ale o to se smlouva prodlužuje. Zdá se mo to docela nefér, navíc pokud moje měsíční účty za telefon byly kolem 5 tis. jako soukromá osoba. Děkuji za odpověď adam
ODPOVĚĎ: Podle všeobecných podmínek není možné smlouvu na dobu určitou vypovědět. Po stanovenou dobu počítáme se sjednaným příjmem od zákazníka, což nám umožňuje těmto zákazníkům nabídnout výhodnější podmínky než u smluv na dobu neurčitou. 2.11.2006 14:44
OTÁZKA: Mám podobnou otázku jako již zazněla, ale přesto. Přijde mi krajně nespravedlivé poskytnout těm, kteří přejdou z twistu na paušál tisíce volných minut a sms (jak inzerujete) a stávajícím klientům na paušál nikoliv. V čem jsme horší klienti? Jakmile mi skončí paušál, na tohle si rozhodně vzpomenu..... Michal
ODPOVĚĎ: Nabídky pro stávající zákazníky - viz předchozí odpověď. 2.11.2006 14:44
OTÁZKA: "při prodloužení smlouvy využít tarifního zvýhodnění HIT - o 20 levnější volání a SMS za 1 korunu." - to ale noví zákazníci mají možnost též, pokud se nepletu, a ještě jsou zvýhodněni navíc... Woodstock
ODPOVĚĎ: Nabídky pro stávající zákazníky - viz předchozí odpověď. 2.11.2006 14:45
OTÁZKA: Dobrý den, budete v budoucnu dělat více pro stávající zákazníky? Přijde mi, že většina zvýhodnění pro jednotlivé zákazníky, jako jsou volné minuty, SMS atd., jsou pouze pro nové zákazníky. Mám T30HIT a zde jste dokonce z nepochopitelných důvodů zrušili účast tohoto tarifu v programu T-Mobile Bonus, takže i když mám každý měsíc účty kolem 500 Kč, nedostanu za svou věrnost nic (a to jsem vaším zákazníkem od roku 1997). goob
ODPOVĚĎ: Nabídky pro stávající zákazníky - viz předchozí odpověď. 2.11.2006 14:45
OTÁZKA: Dobry den, zavedie T-Mobile v buducnosti sekundovu tarifikaciu od prvej sekundy hovoru tak ako je to na Slovensku ? Dakujem za odpoved. rudi
ODPOVĚĎ: Poptávku zákazníků v této oblasti sledujeme a zavedení této tarifikace v budoucnosti nelze vyloučit. 2.11.2006 15:05
OTÁZKA: Proč se tarifní zvýhodnění (Víkend+, Pevná+) uplatňují až po provolání volných minut? Neplánujete to změnit? K
ODPOVĚĎ: Zvolili jsme stávající princip, nicméně poptávku zákazníků v této oblasti pečlivě sledujeme a nelze vyloučit Vámi navrhovou změnu. 2.11.2006 15:09

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.