Ptejte se T-Mobile na mobilní televizi a jiné nové služby
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 1. listopadu 2006 do 16:00
OTÁZKA:
Znate jiz predpokladanou cenu za mobilni televizi?
Ludek Hoch
ODPOVĚĎ:
O ceně je předčasné spekulovat, nicméně chceme nabídnout zákazníkům kvalitní službu za přijatelnou cenu. jak již bylo dříve uvedeno - měsíční poplatek za základní balíček programových kanálů by se mohl pohybovat v rozpětí 50 až 100 Kč měsíčně. Tzv. prémiové kanály si budou moci zákazníci přiobjednat nad tento rámec.
1.11.2006 16:08
OTÁZKA:
Dobrý den, můžete prozradit, jaké programy se objeví v nabídce Televize v kapse?
anonym
ODPOVĚĎ:
Plánujeme nabídnout širkoké spektrum programových kanálů: zpravodajství, sport, zábava (hudba, filmy, animované programy, erotika). Konkrétní nabídka při spuštění služby záleží na dohodě s poskytovateli obsahu. Vzhledem k tomu, že DVB-H Multiplex pojme až 40 programů, může být nabídka opravdu široká, nad rámec stávajících známých TV programů.
1.11.2006 16:12
OTÁZKA:
Dobrý den, můj šéf má T-mobile, já mám t-mobile a moje žena podnikatelka taky přešla k T-mobile. Neuvažujete o nějakém tarifu, kde by si mezi sebou několik čísel volalo levněji. Máte sice Moji blízcí, ale to SIM karty musí být pod jednou smlouvou a to my nemůžeme ani nechceme.
anonym
ODPOVĚĎ:
Poptávku zákazníků v této oblasti momentálně analyzujeme.
1.11.2006 16:15
OTÁZKA:
Dotaz mířený trochu do soukromí: Jaký telefon mále (značka/typ). Děkuji
Kral_UBU
ODPOVĚĎ:
Používám 2 mobilní telefony: jako pracovní Blackberry 8700g, mimo práci SE W810i.
1.11.2006 16:18
OTÁZKA:
Očekáváte, že o letošních Vánocích a Silvestru bude opět pokořen rekord v počtu odeslaných SMS? A bude na to vaše síť připravena?
anonym
ODPOVĚĎ:
Dá se očekávat, že rekord bude pokořen. Z hlediska připravenosti sítě můžeme zmínit příklad z loňského srpna, kdy během dvou dnů odeslali zákazníci T-Mobile přes 100 milionů SMS, což je více než jakýkoliv Štědrý den a Silvestr, aniž by to mělo dopad na stabilitu sítě.
1.11.2006 16:21
OTÁZKA:
Dobrý den,
rád bych se zeptal, proč T-Mobile nepodporuje UMTS na normálních mobilech. Přes mobil nemůžu využít UMTS ani k volání ani k datovému připojení na notebook.
Michal
ODPOVĚĎ:
Viz dřívějuší odpověď - poptávka po datových službách je vyšší, proto jsem zvolili technologii UMTS TDD. Na mobilním telefonu můžete využívat technologii EDGE, kterou jako jediný operátor v ČR poskytuje 70 procentům populace v ČR.
1.11.2006 16:23
OTÁZKA:
Kdy zavedete videohovory?
Paganini
ODPOVĚĎ:
Vzhledem k volbě technologie UMTS TDD a velmi omezené poptávce po této službě zavedení videohovorů prozatím neplánujeme.
1.11.2006 16:24
OTÁZKA:
Mám náhradní Twist kartu, kterou využívám minimálně. Teď v listopadu mám termín na povinné dobití. Jakou nejnižší částkou musím dobít, aby byla dále aktivní?
Bohuslav Štekl
ODPOVĚĎ:
Minimální částka dobití je 200 Kč. K dobití můžete využít různé možnosti: kupóny, bankomaty, terminály Sazka, CCS atd.
1.11.2006 16:26
OTÁZKA:
Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, jak je možné, že společnost zabývající se především komunikačními službami nezveřejňuje tel. číslo na jednotlivé značkové prodejny? Jako Váš potencionální nový zákazník a uživatel 4G internetu jsem byl nucet již několikrát objíždět Vaše prodejny kvůli zápujčce 4G combi karty, které jsou téměř nedostupné a jsou na ně týdenní pořadníky (situace mi značně připomíná předrevoluční dobu). Vzhledem k tomu, že reprezentanti Vašich značkových prodejen sliby o tom, že mě zkontaktují již třikrát nedodrželi, byl jsem nucen objíždět vaše prodejny ve městě se sedmitisícovou zálohou v kapse. Telefonní spojení s prodejnou by pro klienta s vážným zájmem o Vaše služby mnohé usnadnilo! Doufám, že se podobně nechováte ke stávajícím zákazníkům, protože "běhat" s každým problémem na prodejnu a čekat v pořadí i více než 20 min (jako se mi to již dvakrát stalo) by se mi opravdu nechtělo! Díky za odpověď a hezký den.
Lukáš T.
ODPOVĚĎ:
Dané situace jsem si vědomi. Vzhledem k vytíženosti našich obchodních asistentů na prodejnách byl zvolen způsob komunikace e-mailem/faxem.Za nepříjemnosti se omlouváme. Posyktneme kolegům z obchodního oddělení impuls k přehodnocení situace.
1.11.2006 16:31
OTÁZKA:
dobrý den budete připravovat telefon který by byl podobný velmi ůspěnému sonyericssonu k700i? ted se deljí telefony které mají pěkné fotografie ale třeba já fotoaparát u telefonu moc nepoužívám a určitě nejsem sám a mislím si že hodně mobilů je dražží nez kdyby mely fotoaparát VGA ale stojí o 1500.kč víc jenom kvůli fotoaparátumoc děkuji za odpoved
kodas
ODPOVĚĎ:
Viz předchozí odpověď ohledně nabídky telefonů.
1.11.2006 16:32
OTÁZKA:
Jsem vaším tarifním zákazníkem už asi 10 let. Dodnes mám u Vás zálohu asi 450 Kč. Dnes jsem si byl objednat 4G internet a musel jsem Vám nechat dalších 1000,- Kč zálohy. Tentokrát vratné za 3 měsíce.
Proč pořád chcete nějaké zálohy. Copak za 10 (nebo kolik) let nejsem brán jako dobrý zákazník????
pavel
ODPOVĚĎ:
Praxi výběru záloh jsem přehodnotili - od poloviny listopadu nebudou od zákazníků s dobrou platební morálkou vybírány zálohy při aktivaci. Stávající zálohy budou od nového roku postupně vraceny. Vaší věrnosti si vážíme a doufáme, že nám zachováte přízeň i nadále.
1.11.2006 16:35
OTÁZKA:
Dobrý den, můžete mi, prosím, sdělit, jaké je vlastně oficiální (technické) označení Vaší sítě, kterou nazýváte 4G?
Ota
ODPOVĚĎ:
Internet 4G je komerční název služby fungující na technologii UMTS TDD.
1.11.2006 16:37
OTÁZKA:
Dobrý den. Kdy uvede na trh MDA Vario II? Dekuji za odpověď.
Pavel
ODPOVĚĎ:
Viz předchozí odpověď ohledně nabídky telefonů.
1.11.2006 16:39
OTÁZKA:
Dobry den, prosim Vas, budete prodava MDA VARIO II? V Nemecku jej maji uz nekolik mesicu. Dekuji za odpoved. Uz se na nej moc tesim!
Petr
ODPOVĚĎ:
Viz předchozí odpověď ohledně nabídky telefonů.
1.11.2006 16:39
OTÁZKA:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li T-mobile bude nabízet levnějsí volání v místě bydliště ?
V německu něco takového již je.
Děkuji.
libor
ODPOVĚĎ:
Našim zákazníkům poskytujeme balíček Pevná+, s kterým mohou volat za výhodnou cenu na pevnou linku.Takže zákazník má levné volání na pevnou linku nejen v místě bydliště ale na celém území ČR.To považujeme za výhodnější nabídku, než kterou zmiňujete.
1.11.2006 16:42
předchozí | 1 2 3 4 5 6 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.