Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se U:fona. Odpovídá Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing a prodej

Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej
velikost textu:
vydáno 17.6.2008 14:00
U:fon odstartoval nabídku svých hlasových služeb. Na konkurenci vyrukoval s voláním zdarma v rámci vlastní sítě a tarifem s nulovým paušálem. Bude to ale stačit? A jaké plány má tento operátor do budoucna? Na to a mnohem více odpovídá Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 17. června 2008 do 15:00

OTÁZKA: Hezký den. Od podzimu loňského roku využívám Váš rychlý internet + tlf (vlastně port). S rychlostí jsem zatím spokojen. Chystá se nějaká úpravy z hlediska vyšší rychlosti, zrušení hranice datových přenosů? Jaké řešení byste pro mě navrhl s rozšířením Vašich hlasových služeb? Vše se váže na pokrytí a počet Vašich zákazníků. Bohužel nemám mezi nimi své kamarády (využili nabídky dřívějších operátorů). Děkuji. Václav Kučera, kucvac@seznam.cz, Květnice Václav Kučera
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Uvažujeme, že pro kákazníky s dobrou platební morálkou odstraníme datové limity úplně...co se týká rychlosti, každá nově vybudovaná základnová stanice zlepší přenosovou rychlost, zásadní zrychlení přinese upgrade sítě na tzv. revizi B (nejdříve v roce 2010) 17.6.2008 15:11
OTÁZKA: Jak je to s připojením k internetu přes dodávané mobilní telefony? Umožňují to a budete tuto službu nabízet, případně v jaké ceně? Děkuji. Pavel
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: První datový balíček nabídneme do konce roku, lahůdkou bude Fofr Internet v mobilu - první polovina roku 2009 17.6.2008 15:13
OTÁZKA: Co jsou to podle vás příhraniční oblasti, které přijdou na řadu až na konec, kvůli překryvu do zahraničí? Kolik kilometrů od hranic? Děkuji. Pavel
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Záleží na konkrétních podmínkách pro umístění základnové stanice, přincipiálně jde o to, že nemůžeme vysílat signál za hranice ČR, ale na příkladu Krnova, Jablůnkova, Mikulova, Opavy mohu doložit, že to řešíme 17.6.2008 15:19
OTÁZKA: Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, kdy a jestli vůbec plánujete pokrýt třicetitisícový Sokolov? Díky. a123b
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: V průběhu léta 17.6.2008 15:20
OTÁZKA: Dobry den, planujete, nebo je uz dokonce mozna kombinace MOBILU a (fofr)INTERNETU na jednom zarizeni? Tedy neco na zpusob jak ted v GSM funguje inet pres mobil? Dekuji a preji at se U:fonu dari! MAST
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Tato kombinace Fofr Internetu a mobilu bude v nabídce v průběhu prvního pololetí 2009, pracujeme na vývoji takového telefonu 17.6.2008 15:22
OTÁZKA: Dobrý den. Uvažuje se o tom,že by se učtoval mobilní tarif a například telefon s internetem v rámci jedné faktury.Jako stávající zákazník by jsem to uvítal. Děkuji za odpověd Miroslav Burdík
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: To samozřejmě možné je, pokud si pořídíte jako stávající zákazník mobil, dostanete vyúčtování na jedné faktuře 17.6.2008 15:24
OTÁZKA: Dodáváte k Vašemu telefonu i handsfree? Milan
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: v základním balení handsfree není, do 14 dní nabídneme jako příslušenství 17.6.2008 15:27
OTÁZKA: Dnes jsem zakoupil vas mobilní telefon,aktivace pry trva 24 hodin na webu mate napsano do 48 hodin.Jaka je doba aktivace v praxi?Dekuji Petr Novak
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: V praxi aktivace obvykle trvá jen několik hodin 17.6.2008 15:30
OTÁZKA: Dobry den. Mel jsem od vaseho obchodnika z Ostravy pujcene vase vysilacky.Ackoli se sluzba dle popisu obchodnika jevila dobre, praxe byla mizerna.Budou vase mobily fungovat stejne, tzn. ztracet signal, prerusovat se behem hovoru Markos
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Skutečně se stavem pokrytí v Ostravě jsme nebyli spokojení, dobrou zprávou pro všechny na Ostravsku je, že v průběhu června a července instalujeme v této oblasti 11 dalších základnových stanic, fungování našich služeb se rapidně zlepší 17.6.2008 15:35
OTÁZKA: Dobrý den, využívám Váš U:fonův telefon s internetem (stolní telefon LG) od ledna 2007 a chtěl bych se dotázat, zda je normální, že přístroj vykazuje při telefonování poměrně velký šum ve sluchátku a trochu sekaný hlas (signál mám téměř 100%). Nemám vadný přístroj? adalbert
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Konzultoval jsem s kolegou, je potřeba získat od Vás více informací, kontaktujte jej přímo (matej.vozdek@ufon.cz) 17.6.2008 15:38
OTÁZKA: Dobrý den, Zajímá mne vaše nabídka internetu. Konkrétně internet v PPC, smartphoneu. Jakou technologií musí být takové zařízení vybaveno a šlo by využít vaší nabídku za 237,- ? locomachine
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Smartphony zatím nenabízíme, a i když je nabídneme, bude to stejné jako u našich telefonů, tzn. pro používaní v síti U:fon si jej budete muset koupit od nás toto je poslední dotaz, děkuji všem za otázky a přeji hezký zbytek dne.... Marek Sláčík 17.6.2008 15:46

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.