Ptejte se U:fona. Odpovídá Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing a prodej
vydáno 17.6.2008 14:00
U:fon odstartoval nabídku svých hlasových služeb. Na konkurenci vyrukoval s voláním zdarma v rámci vlastní sítě a tarifem s nulovým paušálem. Bude to ale stačit? A jaké plány má tento operátor do budoucna? Na to a mnohem více odpovídá Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej.
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 17. června 2008 do 15:00
OTÁZKA:
Hezký den. Od podzimu loňského roku využívám Váš rychlý internet + tlf (vlastně port). S rychlostí jsem zatím spokojen. Chystá se nějaká úpravy z hlediska vyšší rychlosti, zrušení hranice datových přenosů? Jaké řešení byste pro mě navrhl s rozšířením Vašich hlasových služeb? Vše se váže na pokrytí a počet Vašich zákazníků. Bohužel nemám mezi nimi své kamarády (využili nabídky dřívějších operátorů).
Děkuji. Václav Kučera, kucvac@seznam.cz, Květnice
Václav Kučera
Marek Sláčík:
Uvažujeme, že pro kákazníky s dobrou platební morálkou odstraníme datové limity úplně...co se týká rychlosti, každá nově vybudovaná základnová stanice zlepší přenosovou rychlost, zásadní zrychlení přinese upgrade sítě na tzv. revizi B (nejdříve v roce 2010)
17.6.2008 15:11
OTÁZKA:
Jak je to s připojením k internetu přes dodávané mobilní telefony? Umožňují to a budete tuto službu nabízet, případně v jaké ceně? Děkuji.
Pavel
Marek Sláčík:
První datový balíček nabídneme do konce roku, lahůdkou bude Fofr Internet v mobilu - první polovina roku 2009
17.6.2008 15:13
OTÁZKA:
Co jsou to podle vás příhraniční oblasti, které přijdou na řadu až na konec, kvůli překryvu do zahraničí? Kolik kilometrů od hranic?
Děkuji.
Pavel
Marek Sláčík:
Záleží na konkrétních podmínkách pro umístění základnové stanice, přincipiálně jde o to, že nemůžeme vysílat signál za hranice ČR, ale na příkladu Krnova, Jablůnkova, Mikulova, Opavy mohu doložit, že to řešíme
17.6.2008 15:19
OTÁZKA:
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, kdy a jestli vůbec plánujete pokrýt třicetitisícový Sokolov? Díky.
a123b
Marek Sláčík:
V průběhu léta
17.6.2008 15:20
OTÁZKA:
Dobry den,
planujete, nebo je uz dokonce mozna kombinace MOBILU a (fofr)INTERNETU na jednom zarizeni? Tedy neco na zpusob jak ted v GSM funguje inet pres mobil?
Dekuji a preji at se U:fonu dari!
MAST
Marek Sláčík:
Tato kombinace Fofr Internetu a mobilu bude v nabídce v průběhu prvního pololetí 2009, pracujeme na vývoji takového telefonu
17.6.2008 15:22
OTÁZKA:
Dobrý den. Uvažuje se o tom,že by se učtoval mobilní tarif a například telefon s internetem v rámci jedné faktury.Jako stávající zákazník by jsem to uvítal. Děkuji za odpověd
Miroslav Burdík
Marek Sláčík:
To samozřejmě možné je, pokud si pořídíte jako stávající zákazník mobil, dostanete vyúčtování na jedné faktuře
17.6.2008 15:24
OTÁZKA:
Dodáváte k Vašemu telefonu i handsfree?
Milan
Marek Sláčík:
v základním balení handsfree není, do 14 dní nabídneme jako příslušenství
17.6.2008 15:27
OTÁZKA:
Dnes jsem zakoupil vas mobilní telefon,aktivace pry trva 24 hodin na webu mate napsano do 48 hodin.Jaka je doba aktivace v praxi?Dekuji
Petr Novak
Marek Sláčík:
V praxi aktivace obvykle trvá jen několik hodin
17.6.2008 15:30
OTÁZKA:
Dobry den. Mel jsem od vaseho obchodnika z Ostravy pujcene vase vysilacky.Ackoli se sluzba dle popisu obchodnika jevila dobre, praxe byla mizerna.Budou vase mobily fungovat stejne, tzn. ztracet signal, prerusovat se behem hovoru
Markos
Marek Sláčík:
Skutečně se stavem pokrytí v Ostravě jsme nebyli spokojení, dobrou zprávou pro všechny na Ostravsku je, že v průběhu června a července instalujeme v této oblasti 11 dalších základnových stanic, fungování našich služeb se rapidně zlepší
17.6.2008 15:35
OTÁZKA:
Dobrý den, využívám Váš U:fonův telefon s internetem (stolní telefon LG) od ledna 2007 a chtěl bych se dotázat, zda je normální, že přístroj vykazuje při telefonování poměrně velký šum ve sluchátku a trochu sekaný hlas (signál mám téměř 100%). Nemám vadný přístroj?
adalbert
Marek Sláčík:
Konzultoval jsem s kolegou, je potřeba získat od Vás více informací, kontaktujte jej přímo (matej.vozdek@ufon.cz)
17.6.2008 15:38
OTÁZKA:
Dobrý den,
Zajímá mne vaše nabídka internetu. Konkrétně internet v PPC, smartphoneu. Jakou technologií musí být takové zařízení vybaveno a šlo by využít vaší nabídku za 237,- ?
locomachine
Marek Sláčík:
Smartphony zatím nenabízíme, a i když je nabídneme, bude to stejné jako u našich telefonů, tzn. pro používaní v síti U:fon si jej budete muset koupit od nás
toto je poslední dotaz, děkuji všem za otázky a přeji hezký zbytek dne....
Marek Sláčík
17.6.2008 15:46
předchozí | 1 2 3 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.