Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se U:fona. Odpovídá Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing a prodej

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 17. června 2008 do 15:00

OTÁZKA: Dobrý den. Uvažuje se o tom,že by se učtoval mobilní tarif a například telefon s internetem v rámci jedné faktury.Jako stávající zákazník by jsem to uvítal. Děkuji za odpověd Miroslav Burdík
OTÁZKA: konecne nekdo zacal pouzivat rozum v reklame a prestal pouzivat megaboardy , ktere lidi pouze rozciluji , ty nocni svitici panely je velmi chytry napad a hodi se k novym technologiim i nove telekomunikacni firme , fakt dobry ... suchan
OTÁZKA: Dodáváte k Vašemu telefonu i handsfree? Milan
OTÁZKA: co mam dělat vlastnim 3mobily od ufona jiz dele nez 24h a do ted mi nefunguji?kdy budete nabizet mobily s vice simkartami a hlavne s dualnim gsm? anonym
OTÁZKA: Chtela jsem se zeptat , co to mate za perfektni reklamy - prosvetlene panely na sloupech na nabrezí kpt. Jarose v Holesovicich ? Dekuji za odpoved. Katerina Javurkova
OTÁZKA: Uvažujete o certifikaci systému řízení kvality? Zejména mě zajímá systém bezpečnosti. Ostatní Vaše konkurece takový systém má. Jde mi ochranu zákazníků, aby bylo zabráněno zneužití. Např. "telefonního seznamu" Vašich zákazníků. PLánujete něco tímto směrem? petrisch
OTÁZKA: Dnes jsem zakoupil vas mobilní telefon,aktivace pry trva 24 hodin na webu mate napsano do 48 hodin.Jaka je doba aktivace v praxi?Dekuji Petr Novak
OTÁZKA: Dobry den. Mel jsem od vaseho obchodnika z Ostravy pujcene vase vysilacky.Ackoli se sluzba dle popisu obchodnika jevila dobre, praxe byla mizerna.Budou vase mobily fungovat stejne, tzn. ztracet signal, prerusovat se behem hovoru Markos
OTÁZKA: Dobry den, planujete, nebo je uz dokonce mozna kombinace MOBILU a (fofr)INTERNETU na jednom zarizeni? Tedy neco na zpusob jak ted v GSM funguje inet pres mobil? Dekuji a preji at se U:fonu dari! MAST
OTÁZKA: Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, kdy a jestli vůbec plánujete pokrýt třicetitisícový Sokolov? Díky. a123b
OTÁZKA: Co jsou to podle vás příhraniční oblasti, které přijdou na řadu až na konec, kvůli překryvu do zahraničí? Kolik kilometrů od hranic? Děkuji. Pavel
OTÁZKA: Dobrý den chtěl bych se zeptat proč obtěžujou Vaši pracovníci (vámi najatí) staré lidi doma a snažíte se aby odešli od O2. Ještě že moje babička byla tak duchapřítomná a zavolala mi a já to vyřídil. Rozumím že chcete nalákat nové zákazníky ale proč obtěžujete staré lidi, kteří nemají rozum co se od nich chce a jestli je vaše nabídka opravdu výhodná. Děkuji Emil
OTÁZKA: Rád bych se zeptal, proc na vasich webovych strankach uvadite prumernou rychlost v kb/s a ne Kb/s jak je bezne. Ja napriklad takto prehlednul male k a vedlo me to k porizeni vasi sluzby, se kterou jsem velmi nespokojen. Je to trik, abyste prilakali zakazniky??? Kdyz uz to chcete mit v kilobitech, proc neuvadite beznejsi a nezamenitelnou zkratku kbit/s????? Mimo to operatori na vasi zakaznicke lince ztezi poznaji rozdil mezi temito dvema jednotkami, coz vedlo k mnoha zbytecnym a dlouhym hovorum. Dekuji za vyjadreni. Petr
OTÁZKA: Ufon sliboval kvalitni internet za polovicni cenu nez konkurence, proc to tak neni. Proc Ufon nema v nabidce smartphon, v Asii je to bezny smartphon CDMA. Lubos
OTÁZKA: Dobrý den, využívám Váš U:fonův telefon s internetem (stolní telefon LG) od ledna 2007 a chtěl bych se dotázat, zda je normální, že přístroj vykazuje při telefonování poměrně velký šum ve sluchátku a trochu sekaný hlas (signál mám téměř 100%). Nemám vadný přístroj? adalbert
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal zda bude volání s U:fonem stejně tak nekvalitní a nespolehlivé jako tomu v současnosti je u nabízené služby U:fonův "fofr" internet. Děkuji za odpověď. Bývalý zákazník. Michal
OTÁZKA: Jak je to s připojením k internetu přes dodávané mobilní telefony? Umožňují to a budete tuto službu nabízet, případně v jaké ceně? Děkuji. Pavel
OTÁZKA: Hezký den. Od podzimu loňského roku využívám Váš rychlý internet + tlf (vlastně port). S rychlostí jsem zatím spokojen. Chystá se nějaká úpravy z hlediska vyšší rychlosti, zrušení hranice datových přenosů? Jaké řešení byste pro mě navrhl s rozšířením Vašich hlasových služeb? Vše se váže na pokrytí a počet Vašich zákazníků. Bohužel nemám mezi nimi své kamarády (využili nabídky dřívějších operátorů). Děkuji. Václav Kučera, kucvac@seznam.cz, Květnice Václav Kučera
OTÁZKA: Dobrý den, jak plánujete zlepšování pokrytí sítě? Třeba Stč. kraj jihovýchodně od Prahy je na tom dost bídně, přitom zde žije hodně lidí. A v mapě pokrytí jsou plány pokrytí jen na měsíc dopředu. JaRo
OTÁZKA: Dobrý den, jak dlouho si myslíte, že Vám vydrží nabídka volání zdarma ve vlastní sítí? Díky za odpověď a hodně štěstí v konkurenčním boji. Radek
OTÁZKA: Dobrý den, chci zeptat ryze obchodnicky a podnikatelsky. Každý podniká za účelem zisku, když budete nabízet služby zadarmo, asi Vám to dlouho nevydrží! Tudíš upřímně, nikdy takovým nabídkám ZADARMO nevěřím. Vás se netýká povinný poplatek za spojení při volání do jiné sítě stanovený telekomunikačním úřadem na 2,99Kč za minutu? finošek
OTÁZKA: Dobrý den, počítaáte, že Vaše nové služby budou fungovat stejně jako fofrinternet, protože z mého pohledu tato služba naprosto propadla (spolehlivost, rychlost a hlavně komunikace s infoserisem). J. Šaffek
OTÁZKA: Dobrý den, jako vašeho zákazníka, by mně zajímalo, v jakém časovém horizontu doženete konkurenci co se týče pokrytí? Děkuji za odpověď. Petr K.
OTÁZKA: Dobrý den, mám teď možnost mí 300 volných minut za 500 Kc mesíčně, dokáže UFON tomuhle konkurovat? Pokud ano, rád rozšířím Vaše řady. Bedřich
OTÁZKA: Dobry den, Váš obchodní zástupce p. Kovařík tel. 603 366 870 povedl mého dědu. Smlouvu s Vaší společností se podařilo včas zrušit (do 7dnů), přístroj byl vrácen. Dle informace infolinky máte vrátit i zálohu 500,- Kč na kterou již čekáme více jak měsíc. Zajímalo by mě, kdy hodláte dlužnou částku vrátit. Dopis na Vaše reklamační oddělení zůstal bez odpovědi. Opravdu zajímavý přístup. Josef Šíp
OTÁZKA: K nám domů přišel Váš prodejce a řekl manželce: "Paní, Vaše pevná linka se bude rušit, bude se převádět na digitální. Přineste mi ukázat Vaši poslední fakturu, já si podle ní něco opíšu a podepíšeme novou smlouvu.". Co děláte proti takovému neférovému jednání obchodníků? Pavel
OTÁZKA: Dobrý den. Ráda bych se Vás zeptala, v jakém časovém horizontu chystáte zkvalitnění pokrytí a jaké jsou další poplatky při využívání Vašich služeb - konkrétně mám na mysli poplatek za blokaci či výměnu SIM karty, případné zálohy za telefony apod. Eva
OTÁZKA: Jakou předvolbu používáte / je možno využít převodu čísla? Kdy se dá očekávat rozšíření pokrytí a nabídky mob. telefonů? Děkuji Rubikon
OTÁZKA: Máte na telefonování dost kvalitní pokrytí? Váš Fofr internet jsem musel převést na jiného zákazníka - po několika zkušebních týdnech se signál z části Bohnic a Čimic (Praha) prostě vytratil a služba je nepoužitelná... Ceslo
OTÁZKA: V jakem horizontu proda Penta projekt Mobilkom? externista
OTÁZKA: Dobry den, rad bych se Vas optal zda-li planuje moznost pouziti i jinych telefonu ve Vasi siti nez jediny(doufam ze se nepletu) ktery nabizite. Dekuji za odpoved jirka
OTÁZKA: Dobrý den, telefony jsem obdržel už dnes , aktivace proběhla korektně a už volám... Děkuju Drozkar
OTÁZKA: Připravuje se U:fon na oslovení korporátního segmentu a státní správy? Tazatel
OTÁZKA: Dobrý den! Četla jsem, že Vaše limitovaná nabídka k tarifu Za Nula je již z poloviny vyprodaná. Neplánujete dát do oběhu více kusů balíčků za zvýhodněnou cenu? Buba
OTÁZKA: Kdy bude pokryt signálem konec severních čech Varnsdorf, Šluknov atd... Měl bych o vaše služby veliký zájem. nemáme tu však signál... Mgr.Petr Janek
OTÁZKA: Dobry den, mate v nabidce nebo pripravujete nejake zarizeni/modem pro ovladani/rizeni/mereni/prenost dat v prumyslu ? David Kucera
OTÁZKA: mate v nabidce nebo pripravujete nejake zarizeni/modem pro ovladani/rizeni/mereni/prenost dat v prumyslu ? David Kucera
OTÁZKA: Dobrý den. Budete v budoucnu spolupracovat s jynými vyrobcemi?Např nokia sonyericson.Děkuji za odpověď anonym
OTÁZKA: Dobry den zajimalo by me jake doporucujete tarify,nebo nejake novinky mob.tel?diky Ts
OTÁZKA: Dobry den, aktualne resim internetove pripojeni do bytu. Priority jsou spolehlivost, slusna rychlost, nizke naklady. Reknete mi, proc bych se mel zajimat o nabidku ufona? Dekuji. boris
OTÁZKA: Dobry den, nejprve pochvala za "fofr internet". Sluzbu mam cca 4 mesice a pomer cena vykon je velice dobra!!!! Dotaz k hlasovym sluzbam - neobavate se maleho zajmu uzivatelu o hlasove sluzby diky porad relativne vysoke porizovaci cene telefonu. Kdy pomer uspora za volani v siti vs. porizovaci naklady (zakaznika s prumernym ARPU). Tomas
OTÁZKA: A bude fungovat U:FONova sim karta v jiném mobilu? mara
OTÁZKA: používám k připojení na internet CDMA, s neomezeným připojením a stahování dat, ale je to pomalé, jak je tomu u Vás, bude se moci připojit kdekoliv a za jakou cenu bude si u vás toto zařízení pořídit a jaké bude připojení, děkuji a pěkný den pancho
OTÁZKA: Dobrý den. Mám dvě otázky. 1. Jak by se vám líbil postup toho, že si u:fona koupím jako alternativu, tedy jako druhý telefon. A poté budu využívat pro telefonáty do u:fona tento telefon a dalším přátelům budu volat přes GSM, protože se mi to více vyplatí a mám lepší pokrytí. Přijde mi, že takto bude postupovat většina vašich zákazníků... 2. Vaše telefony patří do lowendové řady, jsou skutečně tak drahé, nebo je prodáváte nad cenou aby jste měli na uživatelích alespoň nějaký zisk? Štěpán Esterle
OTÁZKA: používám k připojení na internet CDMA, s neomezeným připojením a stahování dat, ale je to pomalé, jak je tomu u Vás, bude se moci připojit kdekoliv a za jakou cenu bude si u vás toto zařízení pořídit a jaké bude připojení, děkuji a pěkný den pancho
OTÁZKA: Fandím Vám. nicméně, toto je, co mi u Vás zatím chybí: - kontrola provolaných minut v průběhu zúčtovacího období - převod neprovolaného kreditu do dalšího období - podrobné vyúčtování dle čísel Plánujete v tomto smyslu doplnění Vašich služeb? Děkuji a hodně zdaru! Petr
OTÁZKA: Zdravím Vás. Nebidne U:fon předplacené služby? Kdy? Anry
OTÁZKA: Dobry den, rad bych se zeptal, kdy zacnete rozesilat objednane telefony ? Z diskuzi ostatnich sem se docetl, ze nikomu jeste nic neprislo. Ani ja jsem od Vas zatim nic neobdrzel. Navic nekterym infolinka tvrdila, ze vlastne zadnou objednavku v systemech zaregistrovanu nemate, i kdyz ji provedli. Muzete nam to vsem osvetlit ? Kdy muzeme cekat zasilku od Vas ? Martin
OTÁZKA: Dobry den, koupim si nedotovany balicek pro rodinu za 6000Kc. Jak dlouho musim platiti tarif mesicne za 600Kc? Kdy muzu prejit na tarif za nula? cerv
OTÁZKA: Budou k dispozici i složitější telefony s managerskými funkcemi ? Petr
OTÁZKA: Dobrý den, Zajímá mne vaše nabídka internetu. Konkrétně internet v PPC, smartphoneu. Jakou technologií musí být takové zařízení vybaveno a šlo by využít vaší nabídku za 237,- ? locomachine
OTÁZKA: Dobrý den,jak se řeší reklamace přístroje v záruce??Posílá se do servisu,nebo mění kus za kus..??Děkuji. Standa
OTÁZKA: Dobrý den Marku, rád bych se zeptal na vaše budoucí plány. Kolik lidí se domníváte, že oslovíte (jistě máte nějaké obchodní plány), a zejména na jako věkovou kategorii primárně cílíte? Díky, fandim vám. Honza honza
OTÁZKA: Dobry den, co nabizite firmam? Nemate nejake special balicky pro firmy? fakan
OTÁZKA: Dobry den, na vasich strankach v napovede pisete odpoved na dotaz, cituji: Pokud si koupím v bazaru U:fonův mobil, můžu si dokoupit jen službu? Odpoved: Samozřejmě je možné koupit službu bez přístroje. Ja si vcera objednal, jen tuto sluzbu a dnes mi od vas volali, ze mi objednavku stornuji, ze se da zakoupit, jen cely balicek za 3000Kc. Nemate v tom rozpor? http://www.ufon.cz/cs/c/sluzby/mv-sluzby.htm Jarda
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli se dá koupit pouze sim karta Mara

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.