Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

On-line rozhovor

Ptejte se U:fona. Odpovídá Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing a prodej

Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej
velikost textu:
vydáno 17.6.2008 14:00
U:fon odstartoval nabídku svých hlasových služeb. Na konkurenci vyrukoval s voláním zdarma v rámci vlastní sítě a tarifem s nulovým paušálem. Bude to ale stačit? A jaké plány má tento operátor do budoucna? Na to a mnohem více odpovídá Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 17. června 2008 do 15:00

OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli se dá koupit pouze sim karta Mara
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Dobrý den, simkartu samozřejmě lze samostatně zakoupit u tarifů Za100, Za 300 a Rodina za 600, u tarifu ZA NULA toto nelze, ten se dá pořídit pouze společně s telefonem. 17.6.2008 14:05
OTÁZKA: Dobry den, na vasich strankach v napovede pisete odpoved na dotaz, cituji: Pokud si koupím v bazaru U:fonův mobil, můžu si dokoupit jen službu? Odpoved: Samozřejmě je možné koupit službu bez přístroje. Ja si vcera objednal, jen tuto sluzbu a dnes mi od vas volali, ze mi objednavku stornuji, ze se da zakoupit, jen cely balicek za 3000Kc. Nemate v tom rozpor? http://www.ufon.cz/cs/c/sluzby/mv-sluzby.htm Jarda
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Jak jsem odpověděl již v předchodzím dotazu, službu lze pořídit se všemi tarify samostatně kromě tarifu ZA NULA 17.6.2008 14:06
OTÁZKA: Dobry den, co nabizite firmam? Nemate nejake special balicky pro firmy? fakan
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Pokud se ptáte na nabídku mobilních hlasových služeb, odpovídám, že naši obchodníci jsou schopni prizpůsobit naše tarify vašim potřebám, je jen potřeba je kontaktovat a začít o tomto jednat. 17.6.2008 14:08
OTÁZKA: Dobrý den Marku, rád bych se zeptal na vaše budoucí plány. Kolik lidí se domníváte, že oslovíte (jistě máte nějaké obchodní plány), a zejména na jako věkovou kategorii primárně cílíte? Díky, fandim vám. Honza honza
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Díky Honzo za vlídná slova, nyní se chceme soustředit na to, aby naše nabídka mobilů oslovila co nejširší skupinu lidí. Cílíme na lidi, kteří chtějí telefonovat, komunikovat, ale není jim jedno, za kolik. Takových najdeme u nás skutečně mnoho, troufnu si říci, že statisíce....teď jde už jen o to nabídnout co nejširší pokrytí. 17.6.2008 14:11
OTÁZKA: Dobrý den,jak se řeší reklamace přístroje v záruce??Posílá se do servisu,nebo mění kus za kus..??Děkuji. Standa
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: pokud je reklamace v záruce, měníme kus za kus, ale vždy prostřednictvím prodejního kanálu, kde byl přístroj/služba zakoupena. To v některých případech znamená zaslat přístroj poštou. 17.6.2008 14:13
OTÁZKA: Budou k dispozici i složitější telefony s managerskými funkcemi ? Petr
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Monitorujeme zájem o taková koncová zařízení, máme samozřejmě možnost je nabídnout, ale nejprve si ověříme zájem trhu 17.6.2008 14:15
OTÁZKA: Dobry den, koupim si nedotovany balicek pro rodinu za 6000Kc. Jak dlouho musim platiti tarif mesicne za 600Kc? Kdy muzu prejit na tarif za nula? cerv
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: U nedotovaného balíčku můžete přejít kdykoliv a jakýkoliv tarif kromě tarifu ZA NULA 17.6.2008 14:17
OTÁZKA: Dobry den, rad bych se zeptal, kdy zacnete rozesilat objednane telefony ? Z diskuzi ostatnich sem se docetl, ze nikomu jeste nic neprislo. Ani ja jsem od Vas zatim nic neobdrzel. Navic nekterym infolinka tvrdila, ze vlastne zadnou objednavku v systemech zaregistrovanu nemate, i kdyz ji provedli. Muzete nam to vsem osvetlit ? Kdy muzeme cekat zasilku od Vas ? Martin
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Dobrý den, první várka šla v pátek, tzn. dneska dostávají první zákazníci své balíčky na poště. Žádký strach:o) 17.6.2008 14:19
OTÁZKA: Zdravím Vás. Nebidne U:fon předplacené služby? Kdy? Anry
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Snažili jsme se nastavit naše paušály tak, aby oslovily zejména zákazníky předplacenek. Tarif Za Nula s nulovým paušálem je toho jasným důkazem, takže zatím neplánujeme... 17.6.2008 14:20
OTÁZKA: Fandím Vám. nicméně, toto je, co mi u Vás zatím chybí: - kontrola provolaných minut v průběhu zúčtovacího období - převod neprovolaného kreditu do dalšího období - podrobné vyúčtování dle čísel Plánujete v tomto smyslu doplnění Vašich služeb? Děkuji a hodně zdaru! Petr
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Jsem rád, že nám fandíte:o) Teď konkrétně: - kontrolu nákladů zatím neumíme, ale pracujeme na ní, v současné chvíli toto řešíme volacím limitem, který je nastaven na 500Kč měsícčně - neprovolaný kredit je termín klasických operátorů, u Ufona žádný kredit nepotřebujete, voláte zdarma v sítí a napořád - podrobné vyúčtování je v procesu, stejně tak jako internetová samoobsluha, snad ještě letos 17.6.2008 14:26
OTÁZKA: používám k připojení na internet CDMA, s neomezeným připojením a stahování dat, ale je to pomalé, jak je tomu u Vás, bude se moci připojit kdekoliv a za jakou cenu bude si u vás toto zařízení pořídit a jaké bude připojení, děkuji a pěkný den pancho
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Dobrý den, náš Fofr Internet vám poskytne v průměru rychlost stahování 400-600kbps, ale můžete stahovat i rychleji, záleží na čase a místě...cenově myslím velmi zajímavé, 599Kč s DPH/měsíčně. Modem stojí 2999Kč, ale pokud si připlatíte 100Kč na měsíčním paušálu, bude cena modemu jen 999Kč 17.6.2008 14:28
OTÁZKA: A bude fungovat U:FONova sim karta v jiném mobilu? mara
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: v jiném U:fonově mobilu ano, v jiném zařízení ne 17.6.2008 14:30
OTÁZKA: Dobrý den. Mám dvě otázky. 1. Jak by se vám líbil postup toho, že si u:fona koupím jako alternativu, tedy jako druhý telefon. A poté budu využívat pro telefonáty do u:fona tento telefon a dalším přátelům budu volat přes GSM, protože se mi to více vyplatí a mám lepší pokrytí. Přijde mi, že takto bude postupovat většina vašich zákazníků... 2. Vaše telefony patří do lowendové řady, jsou skutečně tak drahé, nebo je prodáváte nad cenou aby jste měli na uživatelích alespoň nějaký zisk? Štěpán Esterle
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: 1. Nemám s tímto problém, dokonce s tím částečně počítáme a zároveň spoléháme na to, že vás přesvědčíme, že za naše ceny budete volat výhodněji i do ostatních sítí 2. naše telefony jsou speciálně upraveny pro U.fonovu síť, proto je nakupujeme dráž, vydělávat chceme na službách a ne na telefonech 17.6.2008 14:33
OTÁZKA: Dobry den, nejprve pochvala za "fofr internet". Sluzbu mam cca 4 mesice a pomer cena vykon je velice dobra!!!! Dotaz k hlasovym sluzbam - neobavate se maleho zajmu uzivatelu o hlasove sluzby diky porad relativne vysoke porizovaci cene telefonu. Kdy pomer uspora za volani v siti vs. porizovaci naklady (zakaznika s prumernym ARPU). Tomas
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Díky za kompliment, ano máte pravdu, Fofr Internet skutečně funguje bezvadně, alespoň sám mám na Praze 10 tuto zkušenost. Ale i minulý týden v Brně jsem Fofroval 1,3Mbps...co se týka hlasových služeb, opravdu se toho neobáváme, zájem zákazníků v průběhu předregistrace i včera v první den prodeje dokonce předčil naše očekávání 17.6.2008 14:36
OTÁZKA: Dobry den, aktualne resim internetove pripojeni do bytu. Priority jsou spolehlivost, slusna rychlost, nizke naklady. Reknete mi, proc bych se mel zajimat o nabidku ufona? Dekuji. boris
Marek Sláčík, výkonný ředitel U:fona pro marketing a prodej Marek Sláčík: Řeknu vám, proč sám doma používám Fofr internet s wifi routerem: - neplatím pevnou linku - slušná rychlost - mám doma hot spot - přes víkend převezu na chalupu a fofruju tam - instalace trvala 10 minut, nečekal jsem na technika - nic neinstaluju do počítače, je to přes Ethernet, prostě jednoduché 17.6.2008 14:38

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.





Najdete na iDNES.cz