Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se na novinky Českého Telecomu

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 10. dubna 2006 do 14:30

OTÁZKA: Mam pevnou linku od Vas a ADSL od Tiscali, z pevne linky prakticky nevolam. Mel jsem od Vas home standard + xdsl sluzbu, zmenil jsem to na ten novy tarif mini+express, coz mi pripadalo nejvyhodnejsi. Je to pravda? Kolik Vam budu mesicne platit, kdyz nebudu mit zadne hovory? Dekuji. Lada
OTÁZKA: Dobrý den, do třetice a na posledy:-) jak je možné že vaši dealeři nabízejí ADSL i v lokalitách kde zatím není dostupné. Již v lednu mě v Žichovicích navštívili vaši dealeři a tvrdili, že DSLAM na naší ústředně je již instalován. Při pravidelné kontrole zdejších tel.čísel ve vašem ověřovacícm formuláři však zde ani po 4 měsících není an i na jednom čísle ADSL dostupné. Stejná situace je v lokalitě Strážný kde existuje velmi silná poptávka po ADSL, je tam ústředna a přesto tam ADSL podle vyjádření techniků bude dostupné až za 2 roky. Proto se ptám, nebylo by vhodnější vysílat dealery pouze do lokalit, kde již byl skutečně DSLAM namontován aby uživatelé nebyli zbytečně klamáni? Děkuji za odpověď. Miloslav Sova
OTÁZKA: Dobry den, mam v Praze pevnou linku od CRA, internet 1024/256 bez FUP, volani kdykoliv kamkoliv za korunu ve spicce a 0,75 Kc mimo spicku - zadny pausal, pouze pausal za internet + to, co provolam ... jeste si myslite, ze jste konkurence schopni ? Gabriel Stano
OTÁZKA: Dobrý den, chtel jsem se zeptat jestli se uvažuje i o zavedení tarifu nonstop volání z pevné na mobilní síť eurotelu? Myslím, že by to po sloučení Telecomu s Eurotelem byl dobrý produkt a velká konkurenční výhoda. Josef Novoný
OTÁZKA: Jak trestáte zaměstnance, kteří zneužívají internet pro kladení hloupých dotazů? chachris
OTÁZKA: Dobry den, kdy spustite IPTV a muzete alespon naznacit jaka bude cenova relace za moznost prijimani IPTV ? Bude tato sluzba dostupna vsude nabo jen tam kde je nyni mozne ADSL apod? Diky. D. D. B.
OTÁZKA: Dobrý den chtěl bych být zakaznikem telecomu a s jednou podmínkou mít internet bez pevné linky.Půjde to do budoucna.D2kuji Milan.P milan40
OTÁZKA: Dobry den,chtel jsem si pripojit HTS i s Internetem ale Vase nova (4 roky) opticka kabelaz u nas v dome to neumoznuje. Je nejaka nadeje, ze budete upgradovat i nove telefonni rozvody nebo se mam definitivne poohlednout po jinem reseni? Dekuji. Jirka
OTÁZKA: Proč se takový velký hráč, jako je ČTc s ADSL cenami na trhu přetlačuje s alternativními poskytovateli připojení? Zlevňování o pár procent jako reakce na konkurenci mi v případě hráče jako je ČTC připadá trapné. To si fakt nemůžete dovolit udělat nabídku ADSL za 250 Kč měsíčně a získat tak okamžitě 50% trhu? zdepik
OTÁZKA: Kdesi tu už padla otázka ohledně využití telefonních budek. Mám pocit, že v dnešní době je to v podstatě anachronismus... Ale k věci" Nebylo by možné z budky udětat např. wifi hotspot s dosahem řekněme 200 metrů? Plus nějaká ta lavička se stolkem... Myslím že by to dost lidí využilo, zejména ve větších městech. Corwin_x
OTÁZKA: Znáte nějakou jinou firmu která na odliv zákazníků reaguje zdražováním? Mirda
OTÁZKA: Myslím, že odpověď na otázku, proč zdražujete je lživá. ČTU vám naopak přestává regulovat výši poplatků, tak při první příležitosti zdražujete. A náklady mě nepřesvědčíte, nebo je Český Telecom ve ztrátě? kosmir
OTÁZKA: Dobrý den, díky těmto Vašim změnám uvažuji o zrušení pevné linky. Chtěl bych se Vás zeptat, kolik stojí přenesení telefonního čísla. Předem děkuji za odpověď Petr Petr
OTÁZKA: Zdravím, 1) opravdu jsou náklady na pevnou linku 500 Kč měsíčně? (A jde o cenu s DPH nebo bez?) 2) opravdu nejste schopni konkurovat mobilním operátorům? (mobilní operátor nabízí za 400 Kč měsíčně sto minut na volání, Telecom za stejnou cenu nabízí jen aktivní drát do domu) 3) opravdu Telecom neumí nabídnout ADSL bez šílených datových omezení? (jsme poskytovatel bezdrátového připojení, nabízíme 512/192 kbps linku za 550 Kč, bez limitu, FUP a JE to možné) Děkuji za odpovědi Radek Zajíc
OTÁZKA: Dobrý den,chci se zeptat zda u tarifu Mini je účtován sestavovací poplatek pokud volám přes TELE2.Zatím jsem se ptal na vaši informační lince a nikdo mě nebyl schopný dát odpověď.Děkuji Boček
OTÁZKA: Již několikrát zmiňovaných 5 Kč u tarifu Mini za sestavení každého hovoru dnes označil konkurenční operátor Czech On Line za protiprávní a v přímém rozporu se směrnicemi EU. Hodlá na vás podat žalobu a zdá se, že v tomto ohledu panuje mezi všemi ISP vzácná shoda. Nebojíte se dalších pokut? Kolik už zaplatil Český Telecom na pokutách např. za poslední rok? Stačí přibližné číslo v milionech:-) Děkuji Sova Miloslav Sova
OTÁZKA: Dobrý den, jsem váš spokojený zákazník a měl bych na Vás dvě otázky.První by byla kdy bude dokončená migrace stávajících zákazníku ADSL na nové rychlosti?A druhá kdy se Český Telecom chystá poskytovat televizi po internetu a s ní spojené ADSL2?. Děkuji. Radek Radek Latislav
OTÁZKA: Podle mých propočtů bude ADSL i s tím nejmenším tarifem pro volání(myslím že teď to bude MINI) od května dražší než současná verze.....Jak mám rozumět výroku: ...BUDE LEVNĚJŠÍ..... David
OTÁZKA: Neobáváte se odstupování od tevných linek ve prospěch IP telefonie? kolemjdoucí
OTÁZKA: U tarifu mini budu platit 250 kč za nic.můžete mi říct proč k tomu tarifu nedáte alespoň nějaké volně minuty? Petr
OTÁZKA: Pokud bych chtel pouzivat tarif Mini a alternativniho operatora bude mi Telecom uctovat 120+60 nebo jako alternativni operator po vterinach? Ladik
OTÁZKA: Simon Burckhardt : ale ale tolik křiku, však si můžete trošku si zanadávat ale pak ovečky pojďte musím vás podojit co to půjde. fifo
OTÁZKA: Proč uvádíte cenu za ADSL pro domácnost na všech letácích bez DPH? Znáte snad nějakou domácnost, co DPH nemusí platit? Bude pro mě výhodnější používat alternativního operátora, když zdražíte paušál? V čem je pro starou babišku výhodnějčí sestavovací poplatek u tarifu MINI? AlchymistaX
OTÁZKA: Proč všude hlásáte, že nabízíte bezkonkurenční interenet (k tomu se mohu z celého srdce připojit) za 399,-. když to není vůbec žádná pravda? 399,- je bez daně (taky si jdete něco koupit a u kasy zjistíte, že vlastně platíte jinou vyšší částku), takže s daní cca 470,- + podmínka pevné linky, která bude cca 403,Kč - Suma sumárum - skoro 900,- každý měsíc. Nebo to tak není? Pas_telka
OTÁZKA: Dobry den, bydlim pres tyden v pronajmu kde majitel ma tarif Home mini.ke sve telefonni lince mam zrizeno Telekonto.chtel jsem se zeptat jestli i zde bude uplatnovan poplatek 5Kc bez DPH kdyz budu volat pres cislo 822112233 coz je pristupove cislo ke sluzbe Telekonto? dekuji.hajek hajek
OTÁZKA: Hodláte ustoupit od zlodějského účtování 120+60, nebo je to nafurt? Plno hovořů do minuty je takto účtováno se 100% přirážkou!!!!! A za druhé, zdražení paušálu při sjednocení místních a dálkových hovorů bylo velice chytré, neboť většina klientů volá meziměsto jen zcela vyjímečně. Děkuji. Petr
OTÁZKA: K čemu jsou nutné paušály? Lída
OTÁZKA: Kdy planujete zavest internet express tarif (vase adsl) bez pausalu za pevnou? diky HanaS
OTÁZKA: Jak je patrné, Telecom nemá žádný zájem o zákazníky, kteří málo volají. Je mnoho občanů, kteří volají velice málo a mají telefon hlavně proto, aby se jim dovolal ten druhý. Jedná se o dříve narozené občany, kteří již nepotřebují volat, ale mají telefon jen pro to, aby se jim dovolali např. děti (zjistit jejich zdravotní stav atd...). Tímto zdražením toto končí. Myslíte, že je to dobře? Hardy
OTÁZKA: vadí Vám že i na Idnes byly v článcích mylné informace, někdy dokonce lživé co se týkalo porovnání cen starých a nových (mám na mysli srovnávací tabulku cen hovorů kde se srovnávaly ceny hovorů ve slabém provozu na mobily - slabý provoz v mobilech je přece novinka) přítel
OTÁZKA: Chtěl jsem se zeptat, jsem u Vás dlouholetým zákazníkem, před rokem jsem si aktivoval služby ADSĹ, dle vašich reklam se zvyšovali rychlosti u všech zákazníků. Nyní je tu duben a stále mi rychlost nenavýšili , tzv. je to nornální , a kdy mi bude rychlost navýšena, a zda mi bude snížen poplatek za internet, když jsem ho nemohl využívát novou rychlostí, ale stále tou pomalejší... Děkuji moc roxik
OTÁZKA: Dobrý den. Z technických důvodů z vaší strany není možné u mé pevné linky zavést ADSL . Proto jí také ruším . Od sesterské společnosti ET je rychlý internet CDMA cca za 800,- s dph a taky využívat služby Telefon Volno a CDMA od ET by bylo drahé . Volil jsem tedy zrušit linku a hledat rychlé připojení jinde a oželet Telefon Volno i když jsem ho rád využíval . Není možné od vaší sest. spol. ET získat slevu na CDMA aby se cena Telefon Volno + ADSL rovnala Telefonu Volno + CDMA ? Neuvažujete o té možnosti ? Je spousta lokalit kam ADSL nepůjde a tímto máte také odliv zákazníků . Děkuji . Roman
OTÁZKA: Dobrý den, bude, nebo existuje tarif jen pro příjmání hovorů, bez možnosti volání z přístroje (kromě nouzových čísel)? Jaký to je a jak je možno si jej aktovovat? Děkuji Jarda
OTÁZKA: Používám Internet Expres Ideal, jsem spokojen.Co mě vadí je to, že volání přes pevnou linku v podstatě nepoužívám a musím platit tarif standart, později mini tarif.Chci jen připojení na internet.Proč nutíte mě a ostatní platit něco co nepoužívám.Slibovali jste, že si každý bude moci vybrat jen to co používá, v mém případě internet.Získáte tím více zákazníků.Mě nutíte k tomu abych od vás skončil.Protože se nechat vydírat, drž hubu a plať mě už nebaví.Věřil jsem Vám,že se budou Vaše služby lepší než dříve.Kdy zavedete tady tuto službu, jestli mám čekat nebo ne? Karel
OTÁZKA: přestaňte z nás dělat blbce. Odpověď "Prvník krokem je možnost objednání ADSL s Telefonem Mini Expres, což dnes stojí méně než se základním tarifem Telefon Standard Expres" je lež, protože Telefon Standard Expres stojí "dnes" méně, než kolik bude stát nově zavedený telefon mini express, tj. i toto je zdražení. Jinak ještě jeden dotaz - neobáváte se žaloby za zneužití dominantního postavení kvůli tomu, že ke každému hovoru u home mini se musí platit aktivační poplatek 5,95 Kč?! Jak chcete dokázat, že je to založeno na nákladech? noname
OTÁZKA: Dobry den, pouzivam tpevnou linku pouze kvuli internetu, z telefonu vubec nevolam. Platit mesicni pausal 400 Kc mi proto pripada zbytecne drahe. Uvazujete o zavedeni tarifu, ktery umozni pouze pristup na internet a odstrani mesicni pausal ? dekuji M. Klementova
OTÁZKA: Dobrý den, kromě zrušení dálkových hovorů a celkovém zdražení všech paušálních poplatků nevidím ve vaší nabídce nových tarifů vstupujících v platnost od 11.5.2006 žádný další benefit (viz článek www.mobilmania.cz/Operatori/Ar.asp?ARI=112282). Čím argumentuje výhodnost této nabídky koncovým zákazníkům, kteří i v minulosti uskutečnili podle statistik jen mizivé procento dálkových hovorů? Hunya
OTÁZKA: nevyhýbejte se nepříjemným otázkám, není to od Vás pěkné !!! edas
OTÁZKA: Chtěl jsem se zeptat, jsem u Vás dlouholetým zákazníkem, před rokem jsem si aktivoval služby ADSĹ, dle vašich reklam se zvyšovali rychlosti u všech zákazníků. Nyní je tu duben a stále mi rychlost nenavýšili , tzv. je to nornální , a kdy mi bude rychlost navýšena, a zda mi bude snížen poplatek za internet, když jsem ho nemohl využívát novou rychlostí, ale stále tou pomalejší... Děkuji moc roxik
OTÁZKA: Dovolte m ireagovat na odpověď:Museli jsme splnit nová regulační pravidla, která nám ukládají stanovovat cenu, která není pod náklady. Kdo vyhodnocoval ty vaše náklady? Není to tak, že jste si náklady umyslně navýšili, abyste mohli takto argumentovat? Pokud taková regulace vůbec existuje. Nevšiml jsem si, že by byl ČTc někdy ve ztrátě. Navíc když všude vidím sponzorství ČTc - myslím zejména ve sportu. Jaktože zřizujete linky po 1 Kč? Vždyť to je také určitě pod nákaldy. Jirka
OTÁZKA: Chtěl jsem se zeptat, jsem u Vás dlouholetým zákazníkem, před rokem jsem si aktivoval služby ADSĹ, dle vašich reklam se zvyšovali rychlosti u všech zákazníků. Nyní je tu duben a stále mi rychlost nenavýšili , tzv. je to nornální , a kdy mi bude rychlost navýšena, a zda mi bude snížen poplatek za internet, když jsem ho nemohl využívát novou rychlostí, ale stále tou pomalejší... Děkuji moc roxik
OTÁZKA: po posledním zdražení o cca. 10-25% jste ztratili během 3 měsíců 300 tisíc zákazníků. Nyní zdražujete paušály o cca. 20%, volání u home mini v průměru o 1000%, jaký očekáváte odliv zákazníků nyní? Opravdu se vám to vyplatí? Noname
OTÁZKA: Dobry den, predpokladam, ze vzdy po zmenach v tarifech dojde ke snizeni poctu zakazniku Telecomu. Muzete uvest nejaka cisla? Dekuji. Petr Novak
OTÁZKA: Proč některé otázky (slušné a k tématu) přeskakujete? Miki
OTÁZKA: Dobrý den, uvažujete o zavedení tzv. "nahého ADSL" tedy ADSL bez nutnosti zároveň odebírat jakýkoliv hlasový tarif. V otázce vázanosti jedné služby na druhou již bylo rozhodnuto na Slovensku a samostatné ADSL již víc než 2 roky nabízí také Finský operátoři. Jak v případě dalšího vázání služeb hodláte stávajícím zákazníkům nabídnout třeba IP telefonii? Děkuji za odpověď Sova Miloslav Sova
OTÁZKA: Dobrý den. Mám jednoduchou otázku, jsem připojený přes místního operátota. Mám rychlost 400 kbps, agregace 1:1, bez FUP, bez limitu stažených dat. Stojí mě to celkove 595 Kč s DPH. Můžete mi říct, proč bych měl přejít k vám? Byl bych blázen kdybych k vám přešel. Až budete nabízet internet rychlosti 512 kbps, agregace 1:1, bez FUP a limitu přenesých dat za míň než mám teď, tak mile rád k vám přejdu. Samozřejmě bych nemusel platit zbytečný hlasový paušal. Mám mobil a pevnou vůbec nevyužívám. Tom
OTÁZKA: Předpokládáte integraci společností Telecom a Eurotel do jedné společnosti, pod jedno vedení a značku. Tomáš
OTÁZKA: Připravujete nějaké cenové zvýhodnění (telefonní tarify) pro Firmy a Ičaře ? Stanislav Sikora
OTÁZKA: Můžete mně sdělit, jak se zlevnily hovory na tarifu Volno ? Nic jsem takového nenašel, jenom zdražení paušálu. Děkuji. Brtna
OTÁZKA: Dobry den, mam průkaz ZTP/P a neplatim zadny púausal, do ted to bylo 329 Kc. Po zdrazeni to bude tarif standard (ktery je mi dle zakona proplacen) 403 Kc. Bude i nadale tato vyhoda platzit? Ze nemusim platit pausal za linku? Dekuji moc, PetrX PetrX
OTÁZKA: Pokud chcete videt jak jste zaspali dobu s poskytovanim internetu podivejte se na stranky 802.cz, napriklad u nas ve Frydku-Mistku rozjeli optickou infrastrukturu pro sidliste a pro ostatni bezdraty. Cena 10mbps linky je 999Kč, podotykam bez agregace, bez limitu dat, bez FUP. cim chcete zaujmout vy? Prominte ale soucasne ADSL je vysmech. 512kb/s s FUP 1gb je jako dalnice po ktere muzete jet 1 kilometr. Pokud budou ISP v ostatnich mestech taky aktivni, nemate sanci se soucasnymi podminkami. Eda
OTÁZKA: Dobrý den, používám pevnou linku jen kvuli ADSL, ale po zdražení se mi už ani jedno nevyplatí. Uvažujete o oddělení ADSL od pevné linky, aby se dalo platit jen za ADSL, když volaní nevyužívám? Za současného stavu velmi přemýšlím o zrušení pevné linky a internet využívat přes kabelovku. Pavel
OTÁZKA: Dobry den , jsem delsi dobu vlastnike pevne linky a doufal jsem spise ze tarify budou zlevnovat ne naopak . Nebojite se hromadneho odhlasovani telefonnich linek ? A treba prechodu na IP telefonii , ktera se stava stale dostupnejsi a momentalne i levnejsi ? dekuji Marek G. Marek G
OTÁZKA: Zdravím, zdražení paušálu má být kompenzováno zlevněním hovorného. Chci se proto zeptat jak bude kompenzováno toto zdražení zákazníkům kteří mají linku jen kvůli internetu a nevolají vůbec. Nyní platíme 329 Kč jen za natažené dráty. Na dotaz mi bylo od Vás sděleno, že si nyní budeme moci zažádat opět o Home mini, avšak s příplatkem 100 Kč bez DPH. Tedy i tak bychom nově platili 355,81!!! Jak to tedy vlastně je? Dočkají se konečně klienti, kteří hlasový paušál nepotřebují (i s důvodu účtování 120+60) nějakého pochopení, nebo čekáte až všichni odejdou! Děkuji za odpověď. Jan Novák
OTÁZKA: dobry den, co myslite ze bylo driv... telecom nebo monopol? ftipny ze vsech nejvtipnejsi:)
OTÁZKA: Neprijde Vam divne kdyz si Telecom necha u tarifu Mini zaplatit jednou od alternativniho operatora a jeste jednou od zakaznika? Ladik
OTÁZKA: Chci se zeptat zdali nejak planujete zlepsit telefonickou podporu uzivatelu. Za posledni mesic se mi nestalo aby na me prisla rada pod 15 min cekani, prumerne je to tak 20min. Prijde vam tato doba optimalni? Filip
OTÁZKA: Dockame se nekdy od Telecomu ADSL bez nutnosti hovoroveho tarifu? Ladik
OTÁZKA: doplňující otázka: Kde se dozvím něco málo o zabezpečení ČT a jejich ústředen.. Zajímá mne speciálně výdrž baterií v době poruchy rozvodu el. sítě. Díky.. Karel
OTÁZKA: Jaký tarif by jste poradil lidem, kteří mají linku spíše aby byli ve spojení "co kdyby se něco stalo", nevolají, spíš jim volají ostatní? Asi spíše mobilní telefon, nemýlím-li se.. Jarin
OTÁZKA: 1. Líbí se mi tarif 760 Kč za volání nonstop a uvítal bych podobný i pro FIRMY. Kdy toto mohu čekat? 2. Navazuji na otázku - sám sice pevnou nemám ale dokážu si představit, že řada menších podnikatelů se sídlem v domě si bude platit pevnou a aby vykázali nějaký telefony, budou si např. proplácet kuponama na mobily.. Tarif volno pro firmy již jiní brzo budou mít .) neuvažujete o zrychlené nabídce? 3. Politika Telekomu se mi nelíbí.. hledá v marketingu nejvýhodnější ceny na úkor technického pokroku a díky mnohým zkušenostem jí tak hrozí populační záhuba.. souhlasíte se mnou? Prosím o rozvinutější odpověď. Díky nějakej Karel Karel
OTÁZKA: Proč se do veřejného telefoního automatu bude házet jako minimální částka 10kč? je sice hezké že se se prodlouží délka volání ,ale hůř budou na tom lidi co chtějí zanechat vzkaz ve schránce a tam jim na to stačí jen 1,5min.a nebo ti co se zaze do schránky nechtějí dovolat zaplatí celých 10. Jirka
OTÁZKA: Kdybyste měl rozhodnout, jaká firma převezme business té druhé a neměl třetí možnost, převzal by Český telekom Eurotel nebo Eurotel Český telekom? Co bude znamenat J. Smithem zvolená třetí cesta, když Eurotel rozpustíte v Českém telekomu? Nebojíte se, že nová firma vlastně zařízla zlatou slepici? Agent
OTÁZKA: Uvažujete také o zavedení Voice IP Telefonie a volání mezi Voice IP telefony zdarma??? Pokud ano, tak kdy to bude ??? Martin
OTÁZKA: Pán Burghadt, na internet chodim malo, protoze mame doma se zenou jen normalni telefon a nemam to ADSL. Znamy me ale rikal, ze ted to bude jeste drazsi, ja ale na internetu nejsem nejak dlouho, treba jen 8 nebo 15 minut. JAk to tedy je? Omlouvam se, jsem zo Slovenska a neumi tak psat cesky. Vdaka. Jozef Fazekas
OTÁZKA: Bude se účtovat spojovací poplatek u tarifu Mini i pro bezplatná volání na linky začínající čísly 800? Zdenek
OTÁZKA: Když jste změnili tarify na dražší, budete také vyměňovat telefonní přístroje v domácnostech za bezdrátové, aby jste se za zdražení nějak "revanžovali"? Thi tran Van
OTÁZKA: Jste čech? Josef Němec
OTÁZKA: myslite, ze rozum a chtic mohou zustat v opozici natrvalo? a prelozi vam vase prekladatelky slovo cobydup?:) franta pepa jednicka
OTÁZKA: Vy (teda ne vy osobne), ale CTc, jste minuly tyden halasne uvedli snizeni hovorneho atp. Proč jste nenabídli levnější hovorné již dříve? Určitě jste mohli! Mejte se a zdarvim Vas. Darek Vrána
OTÁZKA: Cekal jsem, ze po vstupu Telefonici do Telekomu se Telekom zacne chovat jako ostatni telkomunikacni firmy na zapade a misto toho pokracuje v monopolnich praktikach stareho Telekomu. Proc? Proc mame nejdrazsi ADSL v Evrope? Proc musi mit zajemce o ADSL jeste hlasovy tarif o ktery nestoji? Vysledkem je, ze po poslednim zdrazeni rusim obe moje pevne linky, coz udela asi kazdy rozumny clovek. Sbohem. Petr Benes
OTÁZKA: Dobrý den, uvedu příklad : budu u někoho na návštěvě a budu si chtít zavolat a on bude mít tarif mini a já budu volat přes kartu telekonto kdo zaplatí ten spojovací poplatek????? já nebo majitel linky. Jirka
OTÁZKA: Pane řediteli, rád používám sms na pevné lince. Ovšem můžu psát třeba za 2 kč na mobil, ale když mi někdo odpovídá z mobilu, tak zaplatí 8 Kč, tj. cenu odpovídající zábavné či soutěžní sms. Tedy cenu zcela neadekvátní. Přitom maximální ceny u mobilních operátorů jsou na úrovni cca 3 Kč. Proč je tu ta nesymetrie? V čem jsou sms zasílané do pevné sítě lepší, že je jejich cena tak vysoká?? informator
OTÁZKA: Dobry den, je prechod na nove verze tarifu povinny (automaticky) nebo je nutne o nej pozadat a stavajici tarify zustanou zachovany? Tom
OTÁZKA: Dobrý den. Pokud ze stanice, která má tarif Mini, zavolám na Telekonto nebo Kartu X+ (822 ...), zaplatím taky sestavovací poplatek 5 Kč? Ivan
OTÁZKA: Myslíte si, že zdražení paušálů bylo rozumné? Už teď spousta lidí odhlašuje pevnou linku, po tomto kroku další velké množství odhlášení přibyde. Aja
OTÁZKA: Proc jste vlastne zdrazily pausali??? To me fakt zajima. Diky. Miroslav Václavek
OTÁZKA: Dobry den, predem bych Vam chtel pogratulovat k tomu, ze jste nalakali lidi na adsl a pote pro jistotu zdrazili pausaly a lhali, ze jde adsl k tarifu mini (ve skutecnosti jde o mini,ale expres mini-velky fin. rozdi) a ted moje otazka-pocitate s tim , ze vam za par mesicu lide vypovi adsl radsi doplati zbytek aktivace (radsi dam 700,- a bude klid) a pevne linky vam budou hazet o hlavu? Dekuji za odpoved Martin
OTÁZKA: Dobrý den. Měl bych stručný dotaz. Jsem spořivý člověk, co se snaží šetřit čas i peníze. Většinu telefonátů zvládnu do 1 minuty. Používám tarif Home Mini. Mohl byste mi, prosím, vysvětlit, kolik díky novým poplatkům ušetřím? Dále už jen snad má připomínka. Jedna skutečnost tu bije max. do očí. Prostě ČTc klesají zisky a jediný způsob jak si opět přijít na své je prostě zvýšit měsíční poplatky za tarify a minutovou sazbu dejme tomu za tu první provolanou minutu a říkejme tomu jak chcete - třeba sestavovací poplatek. Tímto si měsíčně příjde ČTc na několik desítek milionů korun (snad až 100 mil), které vám pravděpodobně chybí. Po těchto krocích bude následovat další odliv zákazníků a další zdražování sazeb, jak jsme toho byli svědky v minulosti. Co vy na to? Jirka
OTÁZKA: Jakou budoucnost mají pevné linky v ČR? anejyh
OTÁZKA: ČTc deklaruje, že při zvýšení paušálu za pevnou linku snižuje ceny za uskutečněné hovory, což má být pro zákazníky výhodnější. Jak je ale možné, že při snížení ceny za minutu místního hovoru a snížení ceny měziměstských hovorů na úrověň místních hovorů se zvyšuje cena balíčku Pevná 250 od 11.5.2006 o 1,5% a u Pevná 500 zůstala cena prakticky na stejné úrovni jako dříve a současně je vyšší o 99,- Kč bez DPH, než nově zavedený tarif Nonstop? Arne
OTÁZKA: Dobrý den. Zajímalo by mě proč mám platit tak neuměrně vysoký paušál za telefon, když ho používám jen na příchozí hovory. Kdy už konečně začnete účtovat jen samotný internet. A poslední otázka. Udělejte službu 0,- Kč paušál a jen provolané minuty !!! No jo a co náklady ? Ty už jsem zaplatil před 20 lety starému Telecomu. Děkuji Pavel
OTÁZKA: Telefon Nonstop je zajímavý, ale cena je vysoká. Proc je takova jako je? :-) Diky za odpoved ! Jakub Tomanek
OTÁZKA: Kdy bude pevná linka s minimálním paušálem a solidními cenami? Kačena
OTÁZKA: zdravim z ostrovu. rodina se me z domova pta, kdy budou mit ctyrnasobne navysenou rychlost ADSL vsichni? musi si o to zadat? a kdy akce navysovani skonci? jinak tady v anglii je fajn... rodne ostrovy vas zdravi:) UK ADSL maniac
OTÁZKA: Nejak jsem zaregistroval moznost dobit si (nebo co) moji Go kartu pres pevnou linku. Vubec tomu nerozumim, je to tedy mozne? Tomas Walter
OTÁZKA: Bude se příplatek za hovor 5,95 u Telefonu Mini vztahovat i na dial-up, tj. předvolbu 971? Radim
OTÁZKA: Bude-li mít hyjena s myškou potomka, vznikne nový živočišný druh. Přikláníte se pro název hyjka nebo myšena? sirhcahc
OTÁZKA: mam zakerny dotaz:) kolik planujete, ze na zaklade novych cen, odejde zakazniku? dekuji za uprimnou odpoved cestmir trnka
OTÁZKA: Dobry den, moje pribuzna byla v minulem tydnu zatopena a neefunguje ji pevna linka. Budete temto zakaznikum nejak kompenzovat? Pripada me hodne smutne, kdyz prisla o pul majetku a jeste bude platit za linku, ktera ji doslova uplavala a nemuze ji vyuzivat. Doufam, ze vam to nekdo prelozi. Ja teda rozhodne ne. Peta Kobzan
OTÁZKA: Co říkáte na možný návrat Heleny Fibingerové do koulařského sektoru? sirhcahc
OTÁZKA: Zabrání preventivní smrkání vzniku rýmy? sirhcahc
OTÁZKA: Zajímalo by mne, jak to bude s telefonními budkami do budoucna, třeba jestli se na nich bude možné připojit k Internetu. Neplánujete nějaké automaty na Internet, kde by se platilo telefonní kartou? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. Markéta Vošáhlíková Markéta Vošáhlíková
OTÁZKA: dobry den, chtel jsem se zeptat, jestli bude nekdy mozne pouzivat adsl bez hlasoveho tarifu? a jestli ne, tak co tomu brani? bruno ferari
OTÁZKA: Co je to pevná linka a k čemu slouží? ruprtjedna
OTÁZKA: Z pohledu zákazníka mi přijde sprosté křiklavě nabízet službu za jinou cenu, než jaká je ve skutečnosti účtována. Vy nabízíte ADSL za 399 Kč – to ale není suma, která odejde ze zákazníkovy kapsy! Ta konečná – tedy ta jediná, která ho zajímá, je minimálně dvounásobně vyšší (DPH, paušál za hlasové služby a poplatek za telefon, který nevyužívám). I tento váš přístup je jeden z důvodů, proč jsem minulý týden zrušil svoji pevnou linku. Přesto se ptám – dá se očekávat, že vaše firma v dohledné budoucnosti zavede „holé ADSL“ bez nutnosti platit zbytečně jeden paušál navíc za hlasové služby? Věřím, že zákazníků Telecomu, kteří mají telefonní přípojku už jen kvůli internetu, je poměrně hodně. Děkuji za odpověď. Jan H.
OTÁZKA: Nemyslíte si, že Telecomu teď budou ještě houfněji lidé (myslím zejména ty starší) odhlašovat pevné linky, když jste zdražili tarify a třeba k tarifu MINI, který by jim vyhovoval nejvíce musí připlácet necelých 6 Kč u každého hovoru pokud mají třeba TELE 2? Krosward

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.