Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se na novinky Českého Telecomu

velikost textu:
vydáno 10.4.2006 13:30
Český Telecom mění svoji nabídku. Zdraží tarify, zlevní volání a zavede neomezené volání za paušální poplatek. Na vaše otázky je připraven odpovídat šéf marketingu ČTc Simon Burckhardt.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 10. dubna 2006 do 14:30

OTÁZKA: Dobry den, moje pribuzna byla v minulem tydnu zatopena a neefunguje ji pevna linka. Budete temto zakaznikum nejak kompenzovat? Pripada me hodne smutne, kdyz prisla o pul majetku a jeste bude platit za linku, ktera ji doslova uplavala a nemuze ji vyuzivat. Doufam, ze vam to nekdo prelozi. Ja teda rozhodne ne. Peta Kobzan
ODPOVĚĎ: Pro zákazníky, kteří měli poškozenou pevnou linku v důsledku povodní jsme připravili tzv. "povodňový balíček", mimo jiné obsahuje bezplatné přesměrování hovorů, bezplatné zřízení Memoboxu, přeložení linky zdarma, snížení poplatku za používání pevné linky ...více v tiskových zprávách na webu naší společnosti. 10.4.2006 13:54
OTÁZKA: Nejak jsem zaregistroval moznost dobit si (nebo co) moji Go kartu pres pevnou linku. Vubec tomu nerozumim, je to tedy mozne? Tomas Walter
ODPOVĚĎ: Ani tato otázka není úplně k tématu on-line rozhovoru, ... :o).

Na tuto službu jsme pyšní. Její užívání je velice snadné. Kredit je možné navyšovat pomocí samoobslužné telefonní linky na čísle 800 123 456(připravuje se také dobíjení pomocí SMS a internetu). Aktivovat je tuto službu možné na bezplatné lince 800 123 456, zákazník potřebuje znát pouze referenční číslo stanice, ze které volá. Najde je na každém vyúčtování za telekomunikační služby. Následné využívání služby dobíjení Go kreditu je chráněno PIN kódem, který si zvolí také v průběhu aktivace. Podrobnosti nleznete na webu Eurotelu i Českého Telecomu. 10.4.2006 13:54
OTÁZKA: Telefon Nonstop je zajímavý, ale cena je vysoká. Proc je takova jako je? :-) Diky za odpoved ! Jakub Tomanek
ODPOVĚĎ: Myslíme si, že cena je dobrá. Je nejnižší z cen v Evropě, se kterými jsme měli možnost se seznámit. Vždy oceňujeme zpětnou vazbu od zákazníků, kterou považujeme za zdroj dobrých nápadů na zlepšení služeb. Cena vznikala na základě velmi pečlivé obchodní analýzy. 10.4.2006 13:59
OTÁZKA: Proc jste vlastne zdrazily pausali??? To me fakt zajima. Diky. Miroslav Václavek
ODPOVĚĎ: Museli jsme splnit nová regulační pravidla, která nám ukládají stanovovat cenu, která není pod náklady. 10.4.2006 14:01
OTÁZKA: Nemyslíte si, že Telecomu teď budou ještě houfněji lidé (myslím zejména ty starší) odhlašovat pevné linky, když jste zdražili tarify a třeba k tarifu MINI, který by jim vyhovoval nejvíce musí připlácet necelých 6 Kč u každého hovoru pokud mají třeba TELE 2? Krosward
ODPOVĚĎ: Dobrý den, jsem rád, že dnes mohu odpovídat na Vaše otázky a děkuji, že jste se připojili. Omlouvám se za pomalou odezvu na otázky. S češtinou stále ještě zápasím, a tak spolupracuji s tlumočnicí :o)...
A teď k otázce: nemyslíme. Telefon Mini je koncipován jako startovací balíček. Zákazníci samozřejmě mají možnost širokého výběru z dalších tarifů a nástavbových balíčků, které volání dále slevní. Nejedná se o balíček pro sociálně slabé. V současné době je předložená novela zákona o telekomunikacích v oblasti cen pro zdravotně postižené a sociálně slabé občany. Myslím, že je zrovna v senátu. 10.4.2006 14:07
OTÁZKA: Zajímalo by mne, jak to bude s telefonními budkami do budoucna, třeba jestli se na nich bude možné připojit k Internetu. Neplánujete nějaké automaty na Internet, kde by se platilo telefonní kartou? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. Markéta Vošáhlíková Markéta Vošáhlíková
ODPOVĚĎ: Děkuji Markétě za postřeh, hodně se zabýváme tím, jak služby veřejných telefonních automatů zlepšit a zavedení připojení je jednou z možností. Dnes Vám ještě podrobnosti poskytnout nemohu, ale v tomto směru zvažujeme řadu variant. 10.4.2006 14:08
OTÁZKA: Bude se příplatek za hovor 5,95 u Telefonu Mini vztahovat i na dial-up, tj. předvolbu 971? Radim
ODPOVĚĎ: Ano, bude. 10.4.2006 14:09
OTÁZKA: Jste čech? Josef Němec
ODPOVĚĎ: Ne nejsem, jsem Angličan. Nicméně jako čech se už pomalu začínám cítit :-) 10.4.2006 14:14
OTÁZKA: mam zakerny dotaz:) kolik planujete, ze na zaklade novych cen, odejde zakazniku? dekuji za uprimnou odpoved cestmir trnka
ODPOVĚĎ: Věříme, že zákazníci nemají důvod linky rušit. Důvodem proč mít pevnou linku je nejen snížení hovorného především sloučení hovorného v rámci celé republiky - úspora až 53 % - a výrazné zlevnění volání do mobilních sítí... především je tu zavedení Nonstop volání 24 hodin denně za fixní měsíční cenu, veliký zájem o vysokorychlostní internet, nové produkty jako IPTV ( televize a videopůjčovna po pevné lince), kombinované balíčky služeb pevných i mobilních linek ... Je mnoho důvodů, proč by zákazníci měli mít doma pevnou linku. 10.4.2006 14:18
OTÁZKA: Můžete mně sdělit, jak se zlevnily hovory na tarifu Volno ? Nic jsem takového nenašel, jenom zdražení paušálu. Děkuji. Brtna
ODPOVĚĎ: Zlevnilo se volání na mobily mimo špičku, zlevnily se mezinárodní hovory a ve špičce došlo ke snížení cen dálkového volání na úroveň místního. 10.4.2006 14:20
OTÁZKA: ČTc deklaruje, že při zvýšení paušálu za pevnou linku snižuje ceny za uskutečněné hovory, což má být pro zákazníky výhodnější. Jak je ale možné, že při snížení ceny za minutu místního hovoru a snížení ceny měziměstských hovorů na úrověň místních hovorů se zvyšuje cena balíčku Pevná 250 od 11.5.2006 o 1,5% a u Pevná 500 zůstala cena prakticky na stejné úrovni jako dříve a současně je vyšší o 99,- Kč bez DPH, než nově zavedený tarif Nonstop? Arne
ODPOVĚĎ: Tento nadstavbový balíček je především pro podnikové zákazníky. Domácnosti s tímto balíčkem mají možnost zdarma přejít na výhodnější tarif Telefon Nonstop. 10.4.2006 14:21
OTÁZKA: Zabrání preventivní smrkání vzniku rýmy? sirhcahc
ODPOVĚĎ: Těžko říci. V této otázce se prosím obraťte na odborníka z oblasti medicíny. Hodně zdraví :o) 10.4.2006 14:21
OTÁZKA: Dobry den, je prechod na nove verze tarifu povinny (automaticky) nebo je nutne o nej pozadat a stavajici tarify zustanou zachovany? Tom
ODPOVĚĎ: Změna nastane automaticky. 10.4.2006 14:22
OTÁZKA: Dobrý den. Pokud ze stanice, která má tarif Mini, zavolám na Telekonto nebo Kartu X+ (822 ...), zaplatím taky sestavovací poplatek 5 Kč? Ivan
ODPOVĚĎ: Ano. 10.4.2006 14:23
OTÁZKA: Vy (teda ne vy osobne), ale CTc, jste minuly tyden halasne uvedli snizeni hovorneho atp. Proč jste nenabídli levnější hovorné již dříve? Určitě jste mohli! Mejte se a zdarvim Vas. Darek Vrána
ODPOVĚĎ: Výrazné snížení hovorného souvisí se změnou regulačního rámce. 10.4.2006 14:25

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.