Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se Jana Karase z Telefóniky O2 na nové Neonové tarify

Jan Karas, ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic
velikost textu:
vydáno 3.7.2008 10:00
Jan Karas, ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic, odpovídá čtenářům Mobil.cz na dotazy týkající se nových tarifů O2 Neon.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 3. července 2008 do 11:00

OTÁZKA: Dobry den. Mam go kartu a uvazuji o zmene. Doporucil byste mi O2 Neon? Nebo jiny produkt? Diky za odpoved. Jana jana
Jan Karas, ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic ODPOVĚĎ: Dobrý den, doporučil bych Vám určitě některý z novych tarifů O2 NEON nebo O2 [:kůl:]. Na jakékoliv prodejně, či naší bezplatné zákaznické lince, Vám poradí ten nejvhodnější pro Vaše potřeby. Za přechod na paušální tarif samozřejmě nic neplatíte a tuto změnu lze provést po telefonu. 3.7.2008 10:52
OTÁZKA: Dobrý den, měl bych dotaz týkající se výběru vhodného tarifu. Jaký tarif byste mi doporučil? Podotýkám, že jsem živnostník, podnikající ve finanční sféře. Hrdla
Jan Karas, ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic ODPOVĚĎ: Dobrý den, rozhodně bych Vám doporučil nový tarif O2 NEON XL nebo XXL dle objemu vašeho volání. 3.7.2008 10:53
OTÁZKA: Dobrý den, píšete níže, že nové tarify jsou vypracovány na základě detailní analýzy potřeb a chování zákazníka. Chcete tím tedy tvrdit, že zákazník O2 chce tarifikaci po celých minutách? Do firmy nám přišla nabídka na tyto tarify, kde bylo vychvalováno, jak je možné volat a psát zdarma, ale tarifikace zde nebyla napsána vůbec. Přijde Vám to jako férové jednání vůči zákazníkovi? Zkuste se k tomu postavit jako chlap a říci pravdu, že jste si potřebovali volání a SMS zdarma někde kompenzovat a tarifikace 60+60 k tomu byla skvělá příležitost. Děkuji za odpověď Goob
Jan Karas, ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic ODPOVĚĎ: Dobrý den, jako chlap Vám mohu potvrdit, že takovýto skrytý záměr zde rozhodně není. Nové tarify jsou koncipovány takovým způsobem a nabízejí zákazníkům tolik netradičních výhod, že způsob tarifikace se stává méně podstatnou. Pokud voláte zdarma, není postatné jaká tarifikace je aplikována... 3.7.2008 10:56
OTÁZKA: Zdravim a chtel bych se zeptat, proc je "diskriminovana" digitalni ISDN linka. Mam ISDN linku, internet i O2 TV, ale bylicek Trio, popripade pridat mobil nejde. Jedna se o chybu a nebo zamer? Diky! Kuba
Jan Karas, ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic ODPOVĚĎ: Dobrý den, pokud jste fyzická osoba a máte již O2 Internet ADSL a O2TV je pro Vás nejlepším řešením přechod do balíčku O2 TRIO, ve kterém nyní navíc dostanete 800 minut volání zdarma. Tato změna možná je a bude pro Vás rozhodně výhodnější než Vaše aktuální skladba služeb. 3.7.2008 11:02
OTÁZKA: Kdy budete mit v nabidce Nokie 6220, a E66 ? Dekuji Mila Praha
Jan Karas, ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic ODPOVĚĎ: Tyto telefony budou v našem portfoliu nejpozději v září. 3.7.2008 11:03
OTÁZKA: Proč je rozdíl mezi cenou za sms odeslanou do zahraničí a cenou za sms poslanou do ČR? Ladislav
Jan Karas, ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic ODPOVĚĎ: Rozdíl v cenách je ovlivněn rozdílnými náklady. Nabízíme možnost odesílání SMS do zahraničí prostřednictvím internetové služby SMS sender za 1.90 vč. DPH. 3.7.2008 11:05
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat proč poslední dobou tak výrazně znevýhodňujete benefit program (vazba na počet provolaných minut místo celkovou útratu) a jestli někdy bude existovat podobný program a tarify společné pro fixní a mobilní sitě? Děkuji choze
Jan Karas, ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic ODPOVĚĎ: Ano, připravujeme nový zákaznický program pro všechny naše zákazníky, který představíme na podzim letošního roku. 3.7.2008 11:07
OTÁZKA: Neonové tarify jsou jistě fajn, ale už z důvodů jejich zavedení narážím na zásadní otázku, kdy zrušíte či zavedete jiný způsob zpoplatňování paušálu za vedení pevné linky? Přesněji jde o zákazníky, kteří nemají zájem volat z pevné linky, ale v jejich okolí je jediným rozumným připojením k internetu ADSL. Tito zákazníci i při nejnižsím měsíčním paušálu, platí za telefonní linku skoro totéž co dají za běžný paušál za internet, jenže bez jakéhokoliv efektu a přínosu, protože prostě z pevné nevolají. Petr V. Plzeň
Jan Karas, ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic ODPOVĚĎ: Dobrý den, pokud nemáte zájem o volání z pevné linky, je pro Vás ideálním řešením balíček Duo Mobil kombinující službu ADSL a mobilní tarif. 3.7.2008 11:09

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.