Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Graham Maher - generální ředitel českého Vodafonu odpovídá on-line

Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher
velikost textu:
vydáno 19.3.2008 12:30
Charismatický šéf české pobočky Vodafonu, Graham Maher, bude dnes hostem Mobil.cz. Pokládat své dotazy přímo generálnímu řediteli operátora můžete dnes od 12:30 do 13:30 hodin.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 19. března 2008 do 13:30

OTÁZKA: Nemam k provozu Vodafone vyhrady, ale co me obcas privadi k silenstvi je psani sms z internetu..Je skoro nemozne napsat kontrolni cislo k odesilane sms, protoze neni zcela jasne o jaka cisla se jedna..Sjednate brzo napravu? Dekuji Krosward
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, to nas mrzi, ale chystame v nasi SMS brane vyrazna zjednoduseni, ktera by mela psani kontrolnich cisel ulehcit. 19.3.2008 13:52
OTÁZKA: Dobrý den, máme u nás velmi špatné pokrytí signálem Vodafonu (ač nejsme extrémně hornatá nebo neobydlená oblast). Sliby na zlepšení signálu ze strany Vodafonu se míjí účinkem. Jedinou naději vidíme v propojení sítí operátorů. Zda, a kdy toto propojení, které vyřeší kvalitu signálu v ČR lze reálně očekávat? Proslýchá se totiž, že vzájemná jednání mezi operátory v tomto ohledu zkrachovala. Děkuji za odpověď a přeji hodně úspěchů. Martin
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, delame co muzeme a ja skutecne verim, ze se nam podari dohodnout se s nasimi konkurenty. Na druhou stranu nevazeme Vas smlouvou, takze pokud potrebujete lepsi signal uz nyni, muzete samozrejem vyuzit sluzeb konkurence. 19.3.2008 13:54
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal,jaký zastáváte názor k této věci. Naše společnost žádala zvýhodnění tarifu u Vaší společnosti, ale nebylo nám vyhověno. Až poté co jsem přešli k jinému operátorovi jsme od Vaší společnosti několikrát denně obdrželi zprávy, že pro nás uděláte stejný tarif,možná i dokonce výhodnější. Bohužel už bylo pozdě. Nemyslíte, že by bylo lepší těmto situacím předcházet včasným jednáním se zákazníkem? Děkuji za odpověď. David Koribský
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den omlouvam se, to jsme trosku zbodali. Prave proto se ale nevyplati podepisovat smlouvy, protoze pak nemuzete vyuzit tu nejlepsi nabidku ve chvili, kdy se vynori. 19.3.2008 13:57
OTÁZKA: Dobrý den, jaké máte pracovní plány do budoucna? Děkuji Jan Januš
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, v tuto chvili nemam zadne konretni plany do budoucna. 19.3.2008 13:58
OTÁZKA: Dobrý den, kdy za např. 15s hovor zaplatím 15s a ne celou minutu? Martina Koloucová
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, v tuto chvili neplanujeme menit nase uctovani, je to otazka spise na nase konkurenty, kteri maji sekundove uctovani dokonce az po 1 minute 30 sekundach. 19.3.2008 13:59
OTÁZKA: Dobry den, stale jen obecne definovane, me ale zajima, kdy bude sit mozna konkurovat ostatnim statum co se v rychlosti dat. prenosu tyce. Podivejme se napr. na Slovensko, jak operator Orange vsadil na 60 MB internet.. preci jenom nejsem jediny koho zajima datum a cena (ktera je mimochodem znacne nadsazena). Dekuji Jindřich
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, odpoved viz moje vyjadreni ke sdileni siti nize. 19.3.2008 14:00
OTÁZKA: Dobrý den, jsem zákazníkem Vodafonu přes 5 let /3 tel. čísla/ vynikající platební morálka, ale žádné zajímavé nabídky od vaší společnosti nepřicházejí. J. Veselý
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, v tom pripade mi poslete email na grahame.maher@vodafone.com a podivame se na to. 19.3.2008 14:00
OTÁZKA: Dobrý den, jaký používáte telefonní přístroj a jakého operátora :o) anonym
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, Nokia 6500 a BlackBerry. 19.3.2008 14:02
OTÁZKA: Velmi vám pomáhá na popularitě, že jako jediní umožňujete posílat pořádné SMSky zdarma přes net. Doufám, že v tom budete pokračovat. Petr
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, ano, to rozhodne budeme. 19.3.2008 14:02
OTÁZKA: Dobry den. Rad bych se Vas zeptal na pokryti, ktere je sice stale lepsi a lepsi, ale stale ne plne dostacujici. Mame napr. chalupu 20 km od Prahy, kde jiz radu let lze pouzivat jak O2, tak i T-Mobile bez problemu, ale Vodafone absolutne ne. Vedete take napr. pripadne jednani o moznem propojeni siti pro bezne hovory? Dekuji. Santorini
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, odpoved viz moje vyjadreni ke sdileni siti vyse. 19.3.2008 14:03
OTÁZKA: Dobrý den. Jaká je šance Vodafonu přinést do Česka Apple iPhone? Michal Jan Uhlíř
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Doíbry den, viz moje odpoved na iPhone vyse 19.3.2008 14:03
OTÁZKA: Dobrý den p. Maher, jako váš zákazník mám jeden problém, že v nabídce telefonů nemáte telefony vyšší třídy nebo smartphony bez fotoaparátu. Protože mám v zaměstnání zakázané jakékoliv přistroje pro záznam obrazu. Změní se to? bude například v nabídce Nokia E51 bez fotoaparátu. Díky za odpověď! Josef Ch. Josef Ch
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Ano, viz moje odpoved vyse. 19.3.2008 14:04
OTÁZKA: Dobrý den, Jsem zákazníkem již 7 let, ale pokud můžu srovnat služby poskytované dřívějším Oskarem a dnešním Vodafonem musím uznat, že Vodafone se více zaměřuje spíše na zisky, než na zákazníky. Kvalita služeb, šla hodně dolů. Např. vyřizování reklamací, internet. samoobsluha atd. V mém případě došlo dokonce i ke zneužití osobních údajů. Můžete prosím napsat, co je příčinou ? Luboš
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, dekuji za vasi zpetnou vazbu. Vetsina nasich zakazniku je s nasimi sluzbami i peci spokojena, ale kazda negativni vazba je pro nas duvodem ke zlepseni. 19.3.2008 14:05
OTÁZKA: Dobry den, mam dotaz zda Vodafone neuvazuje v CR o zarazeni iPhone do sve nabidky? Pokud ano, od kdy by se mohli zakaznici tesit na Apple iPhone? dekuji Lukas Vlk
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, viz ma odpoved vyse. 19.3.2008 14:06
OTÁZKA: Dobrý den, dle článku jste působil jak v australské, tak i novozélandské pobočce. 1. Proč je telefonování (resp. SMS) do ČR z NZ levnější než z Austrálie? Vždyť AU je 5x větší než NZ. 2. Kdopak Vám překládá otázky? :-) Mac
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, wow, to jsem ani nevedel. Kazdopadne v Evrope nabizime sluzbu Vodafone Passport, ktera sjednocuje ceny za volani doma a v zahranici sjednoducuje a podobnou ambici mame samozrejme i pro volani mimo Evropu. 19.3.2008 14:09

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.