Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se Davida Duroně, marketingové ředitele pro nefiremní zákazníky společnosti Vodafone

David Duron
velikost textu:
vydáno 30.7.2008 14:00
Ptejte se online Davida Duroně, marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky společnosti Vodafone, na novou revoluční předplacenku nazvanou Nabitá karta.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 30. července 2008 do 15:00

OTÁZKA: Nechystáte povinný přestup z Vodafone divoké karty na Nabitou kartu? Bude letos opět Vánoční dárek v podobě 20% kreditu navíc se zvýhodněním dlouhodobých zákazníků? M.S.
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, nic takového nechystáme. Divoká karta je výhodná pro uživatele, kteří hodně telefonují do sítě Vodafone a karta Nabitá pro zákazníky naší konkurence, kteří k nám přešli a rádi si volají i do sítě jiné než Vodafone. Z toho tedy plyne, že každá má svou cílovou skupinu, každá z nich je velice populární a my populární věci nerušíme. DD 30.7.2008 15:01
OTÁZKA: Dobry den, jak to bude se sluzbou Student SMS Gratis po konci srpna, kdy ma skoncit? Uz se tento cas kvapem blizi a me jako studenta vyuzivajiciho tuto vychytavky by to docela zajimalo. Dekuji. Jindřich
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, ničeho se nebojte, vše se včas dozvíte. SMS Gratis bude fungovat dále. Děkuji 30.7.2008 15:02
OTÁZKA: Dobrý den, nebojíte se, že konkurence vás bude chtít přemoci v této předplacence? Martinek
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. na tuto situaci jsme zvyklí. Ať už se jednalo o Kreditní (nabité) tarify, se kterými jsme přišli jako první, ať už se jednalo o studentskou nabídku, popřípadě o stejné výhody pro všechny (Pro nové i stávající) nebo odměňování věrnosti či mobilní reklamu, vždy jsme ukázali konkurenci směr. Konkurenční boj vítáme (férový), ale na prvním místě je u nás opravdu zákazník. Děkuji , DD 30.7.2008 15:05
OTÁZKA: Dobry den, dovolim se zeptat na jednu z Vasich nabidek neomezenych balicku sluzeb – aktivoval jsem si Pripojeni na dlouho, po zkusebni dobe jsem ho zrusil a aktivoval jsem si Pripojeni na stalo. Jake prekvapeni pro me bylo, kdyz na fakture bylo Pripojeni na stalo zauctovano – na infolince mi operatorka sdelila, ze se zdarma na zkousku da vyuzit pouze jeden z techto balicku, dalsi aktivace, i kdyz jineho balicku, je uz za beznou cenu. Proc tedy v reklamach rikate ze se muze aktivovat kterykoli balicek zdarma na zkousku?? Nebylo by lepsi pouzit pouzit hvezdicku s odkazem na male pismo pod carou:-) nabidky, kde by bylo uvedeno, ze pouze prvni aktivace jednoho z techto balicku je zdarma a dalsi, byt zcela jiny balicek (na stalo – na dlouho), je uz zpoplatnen... Myslim si, ze je to vhodnejsi, nez neinformovat o dane skutecnosti vubec... Dekuji za Vasi odpoved Mohl byste se vyjadril k cenam MMS, Vas (myslim dnes uz byvala) pan reditel asi pred pul rokem (březen 2008) napsal v podobnem rozhovoru, v jakem jste nyni Vy, na otazku snizeni cen MMS: „Dobry den, prosime jeste o mlae strpeni, ceny za MMS skutecne klesnou. (citace)“. Co znamena u Vodafone male strpeni?? Dekuji S pozdravem Vas verny zakaznik Petr J. Petr Jarema
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. Omlouvám se Vám. U datových balíčků jde vždy jen o jeden. S odstraňování hvězdiček a poznámek pod čarou jsme začli také jako první. Jde o postupný proces a na tomto určitě zapracujeme. Nicméně opravdu platí, že ostatní balíčky si můžete na zkoušku opravdu vyzkoušet zdarma. Děkuji 30.7.2008 15:10
OTÁZKA: Vodafone prý blokuje stránky s dětskou pornografií - jak to funguje? Jde o placenou službu? LIDA
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. Vodafone chrání děti před riziky, které na ně mohou v mobilním telefonu číhat (např. dětská pornografie). Rodiče mohou svým dětem ZCELA zdarma aktivivat službu Dětský profil, která zamezuje k přístupu k nevhodnému obsahu. Více než 20.000 zákazníků si tuto službu už aktivovalo. Děkuji DD 30.7.2008 15:13
OTÁZKA: Dobry den, k mobilnimu pripojeni - priznam se, ze vzhledem k tomu, ze ho potrebuju spis vyjimecne (vetsinou jsem u pevny linky), nemam potrebu resit rychlost, na obcasnou praci mi edge bohate postaci vzdy. Mym problem je mnozstvi - nepotrebuji neomezene pripojeni (15MB je pro vyuziti s operou mini jakztakz, pro pda je to uz horsi a pro notebook je to nepouzitelne), potrebuji obcas pripojit ntb - odhaduji tak 150-300MB za mesic by bylo vyhovujici i s rezervou - pro me. Soucasne moji psychologickou hranici za zalozni mobilni pripojeni je cena okolo 200 korun (v porovnani s pevnym pripojenim). Nezvazujete nasadit rozumnejsi limity (0-150, 150-400, 400+)? Pocitam, ze vsech, kdo vyuziji maximum se to moc tykat nebude, a ti, kdo vyuzivaji mobilni pripojeni jako mobilni, nikoli jako substituci pevne, jenom zajasaji. Marek
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. Jak jsem již psal výše, internet je další oblast, ve které chceme spustit revoluci na trhu. DD 30.7.2008 15:14
OTÁZKA: Dobrý den, neplánujete náhodou zavedení podobné služby na volání zdarma jako je Kvido u O2? Děkuji Lukáš
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, neplánujeme. Tato služba už byla v několika zemích spuštěna a záhy pro neúspěch ukončena. V oblasti mobilní relkamy si vybíráme perspektivnější cesty :-), děkuji DD 30.7.2008 15:15
OTÁZKA: Pane Duroni, chtěla bych se jestě zeptat k tomu blokování pornografického obsahu v mobilech - máte vůbec jako Vodafone právo na blokování stránek? Dělá to ještě někdo v Evropě? Děkuji za odpověd, Lida Lída
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den Lido, před nevhodným obsahem chrání děti většina Evropských operátorů. Jsme rádi, že v této oblasti můžeme spolupracovat s nejrespektovanější organizací - Internet Watch Foundation -, která neustále monitoruje stránky s nevhodným obsahem, tedy i dětskou pornografií. Asi nemusím zmiňovat kauzu Kuřim či podobný případ z nedávné doby (Havlíčkův Brod), kdy si pachatel našel svou dětskou oběť právě přes internet... DD 30.7.2008 15:20
OTÁZKA: Dobrý den, co je to za nesmysl, že zákazníci si přejí účtování 60+1? Pokud by se udělal průzkum, tak 98% řekně, že chce účtování 1+1. Můžete nám tedy vysvětlit, jak jste na to přišli nebo spíše jste si to vymysleli? Kuron
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, chápu vaše rozhořčení, ale uroveň tarifikace není kupodivu to, čemu by zákazníci věnovali svou pozornost. To zřejmě vedlo naši konkurenci k zavedení účtování 60+60. My jsme jako první přišli s vteřinovým účtováním po první minutě. Zákazníci si přejí úpravu jednotkových cen a věřím, že v této oblasti jim dáváme nejvíce. DD 30.7.2008 15:23
OTÁZKA: Dobry den, pripravujete nejaky benefit klub? Mj. mrzi mne, ze mate na webu blog a takovy podstatny detail, jako ze Vam nejde sms brana tam treba nenapisete. Nemel by byt jen o chlubeni. Petr
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, pokud došlo ke krátkodobému výpadku naší brány, omlouvam se Vám. Jinak Vaší poznámku o zveřejnění v našem blogu beru jako dobrý podnět. Děkuji DD 30.7.2008 15:25
OTÁZKA: Dobrý den, co říkáte na možnost platby pomocí NFC integrovaného do mobilu ? Viz včerejší tisková zpráva O2 CZ ? NFC
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den, je to určitě jedna z budoucích platebních technologií. Skupina Vodafone už delší dobu pilotuje několik řešení založených na této technologii. Čekáme tedy na výsledky testu, pokud vše dopadne dobře, překvapíme i my .-), DD 30.7.2008 15:27
OTÁZKA: A co cena za MMSky ? 11Kc je podle me celkem vysoka. Zdenik
David Duron ODPOVĚĎ: Dobrý den. Pokud jste zákazníkem Vodafone, tak mrkněte zde: http://www.vodafone.cz/osobni/tarify_ceny/balicky/placene_balicky/mms_balicek.htm a cena 7 Kč za MMS určitě atraktivní je. Samozřejme 7 kč včetně DPH, ostatně jako u všech našich cen. Mockrát všem děkuji za dotazy, mějte se fajn, DD 30.7.2008 15:31

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.