Odpovědi na vaše nejčastější otázky - zálohování a obnova dat

Postup, který je třeba dodržet při provádění zálohování dat v prostředí Windows CE.

Otázka: Bohužel byl nucen smazat veškerý obsah HPC (vyjmutí obou baterií) a shodou okolností přišel o data v Outlooku. Jediná šance, jak je získat zpět je nahrát záložní kopii dat do HPC a poté provést synchronizaci. Problém je v tom, že při pokusu o restore, program vypíše něco jako že, záloha byla provedena s jinou jazykovou podporou a proto obnovení dat nelze provést.

Odpověď: Vaše otázka se týká jazykové slučitelnosti. Systém Windows CE kontroluje, zda mají obnovovaná data stejný jazyk jako je jazyk nastavený v přístroji, do něhož jsou data obnovována. Pokud se jazyky liší, systém zabrání obnovení dat a zobrazí následující hlášení.

Při zálohování a obnově dat je třeba postupovat podle následujících zásad:

Záloha dat z HPC s českou podporou

  • Před zálohováním dat z HPC s nastaveným českým jazykem je třeba spustit položku Záloha/Obnovení. Ta se spouští z menu ikony CZ/En na nástrojové liště. Pokud je zobrazeno následující hlášení je možné data obnovit.

Obnovení dat do prázdného HPC

  • Pokud se při obnovování dat do prázdného (vymazaného) HPC, objeví hlášení o jazykové neslučitelnosti, znamená to, že při vytváření zálohy nebyla spuštěna položka Záloha/Obnovení. Nápravu lze provést pomocí programu Backup.exe, který je součástí distribučního balíku programu ArtSKey
  • Před restartem systému po obnovení dat, je třeba spustit program ArtSKey! (Ten se na HPC obnoví ze zálohy). Pokud spuštění neprovedete, HPC se po restartu nerozeběhne!

Obnovení dat do funkčního HPC s českou podporou

  • Pokud obnovujete data na funkční HPC s českou podporou, je také třeba spustit položku Záloha/Obnovení a pak můžete data obnovit.
  • Před restartem systému po obnovení dat, je třeba spustit program ArtSKey! (Ten se na HPC obnoví ze zálohy). Pokud spuštění neprovedete, HPC se po restartu nerozeběhne!