Nejvýraznější změnou je nový design a jiné firemní barvy. Nový název ponesou i značkové prodejny nebo infolinka společnosti. Změna názvu sítě se projeví i na displejích těch telefonů, které automatickou změnu umožňují. Naopak název předplacených karet Twist zůstává nadále stejný. "Nemění se ani název společnosti RadioMobil," uvedl tiskový mluvčí společnosti Jiří Hájek. Změna názvu sítě se neprojeví ani na číslech mobilních telefonů nebo na platnosti dosavadních smluvních vztahů se zákazníky.
Změnu značky zahájil RadioMobil v dubnu letošního roku v souladu se záměrem majoritního vlastníka společnosti, kterým je prostřednictvím své divize T-Mobile International společnost Deutsche Telekom. T-Mobile nyní kromě ČR a Německa působí také ve Velké Británii (síť T-Mobile UK), Rakousku (T-Mobile Austria), USA (VoiceStream), Nizozemí (Ben), Polsku (Era) a Rusku (MTC). Celosvětově má skupina více než 54 milionů zákazníků.