Obchodní řetězec Carrefour nabídne zlaté Sony Ericssony

  • 1
Největší obchodní řetězec ve Spojených Arabských Emirátech, Carrefour, se rozhodl pro nekonvenční marketingovou akci na podporu prodeje mobilního telefonu Sony Ericsson J230i.

Při speciální akci spolupracuje obchodní řetězec s tamním největším dovozcem mobilních telefonů, společností Cellucom. Zákazníci mají možnost vyhrát jeden z deseti zlatých Sony Ericssonů J230i.

Vedení společnosti Carrefour se tak rozhodlo podpořit prodej základního modelu J230i, po jehož koupi získají zákazníci přístup do slosování o zlatou výhru. Celá akce bude pořádána pod notářským dohledem.

"Sony Ericsson J230i je masovým přístrojem, který lidé nakupují především pro své blízké jako domácí mobilní telefon. Proto jsme jej podpořili možností výhry deseti jeho zlatých variant," řekl Mukkul Shyam, ředitel společnosti Cellucom.

Telefony z pravého zlata byly vyrobeny speciálně pro tuto akci, jejíž začátek je plánován na třetí den následujícího měsíce. Jejich váha je 130 gramů a výroba jednoho přístroje si vyžádala celých 72 hodin čistého času.

Inspirovala by vás česká pobočka obchodního řetězce podobnou akcí k nákupu telefonu?