Zákazníci O2 zaznamenali výpadek služeb na severu Čech krátce před pátečním polednem. Podle nich nešlo volat, ani posílat SMS. Na problémy v síti upozorňovali i prostřednictvím facebookového profilu O2.
„Někteří naši zákazníci v oblasti Mostecka, Lounska, Teplicka a Chomutovska mohou mít nyní problém s voláním ve 2G síti. Hlasové služby jsou dostupné ve 3G síti a 4G síti s výjimkou Chomutovska, kde se nedostupnost týká i 4G,“ informovala redakci Mobil.iDNES.cz mluvčí O2 Lucie Jungmannová krátce po pátečním poledni s tím, že se operátor dotčeným zákazníkům omlouvá a na nápravě intenzivně pracuje.
Před třetí hodinou odpolední pak O2 informovalo, že síť v dotčených lokalitách již postupně nabíhá. V případě přetrvávajících problémů zákazníkům doporučuje vypnout a zapnout mobilní telefon.
Vzhledem ke sdílení vysílačů pro LTE se výpadek v severních Čechách týkal částečně i zákazníků T-Mobilu.
„Ano, zaznamenali jsme lokální výpadek služeb v okolí Chomutova,“ reagovala na dotaz redakce Anna Hroudová z tiskového oddělení T-Mobilu. Plnou funkčnost služeb v postižené lokalitě oznámil operátor před půl třetí odpoledne.